neděle 4. srpna 2013

# Fotošůt # Každé místo má svůj příběh

Zatraceně dlouhý fotošůt Z dovolené

1. den
 Ostrava - Přerov


Přerov - Otrokovice - Zlín-Malenovice-Otrokovice-Napajedla

a jejich pěkná továrna Fatra, kterou zdobí kytičky :)



 moc pěkné vyznání/vyzvání/pozvání na hlavní cestě v Napajedlá/í/ech (fakt netuším, jak se to skloňuje :D)
 nafukovací lodí po řece !



 Místo mého týdenního utrpení....


2. den Rakvice - Brno- Letovice a zpět


 zámek vypadá tak pěkně jen z určitého pohledu....

 vnitřek zámku (stále v rekonstrukci)

3. den
Rakvice - Brno - Třebíč - Jihlava a zpět



Krátké upozornění ! Do Jihlavy nikdy nejezděte ! Nic tam není a to, co tam je je hnusné. Toto je jediná fotka jediné pěkné stavby, která tam je :-/


4. den - Rakvice-Břeclav-Brno-Blansko
Návštěva u mého drahého Pandy.
 5. den
Cesta zpět z Blanska a objevení Divadla loutek v Brně :3


6. den - nezdokumentované válení se a trhání fazolí na poli
7. den - příjezd domů
8. den návštěva Karlštejna (Ostrava-Praha-Karlštejn a zpět) ^^ s noční prohlídkou Po stopách filmu Noc na Karlštejně









gril vlak :D


 výstava kostýmů




13 komentářů:

  1. Krásný fotky, vypadá to, že to musela být skvělá dovolená :-) Moc se mi líbí ta fotka s krmením pro kozy, to v Brně moc často nevidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to byla až na ty horka :) Na zámkem Letovice mi vůbec zůstával rozum stát - krmení pro kozy byla jen jedna kapka z mnoha :D

      Vymazat
  2. Nikdy mi to v Jihlavě tak hrozné nepřipadalo XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě ta cesta od vlaku na náměstí jo ! žádný pěkný domeček nic... :( nadměrná většina zastávek na znamení....pořád jsem si říkala o to asi je to "znamení" a pak jsem viděla utíkat nějakou paní na podpatcích a mávat na řidiče, jinak by asi na té přeplněné zastávce nezastavil...prostě zajímavý systém O.o ...nezvyklý a na Vysočině je hodně moc pěknějších míst než Jihlava (a reprezentativnějších)

      Vymazat
    2. Například? :D Třeba se trefíš do mého okolí :D
      Nicméně je fakt, že tu jsou města dost komunistická :D

      Vymazat
    3. mně to došlo, že tam bydlíš :D ale...no třeba Třebíč byl moc pěkný a to je to "kousek" od Jihlavy ...jo ten komunismus mi připomíná to sousoší, co jsem viděla na nějakým menším náměstíčku v Jihlavě...to jsem se lekla :D

      Vymazat
    4. Naštěstí nevím, které to je xD
      Okei, doufám, že příště se ti bude na Vysočině více líbit xD

      Vymazat
    5. já proti ni jinak nic nemám :D celou dobu se mi strašně líbilo to, že má Jihlava ve znaku ježka a tím pádem i celý kraj (miluju ježečky :3), tak mě napadá....nevíš jak chutná to pivo? :D

      Vymazat
    6. To nevím, ale Rebel z HB je prý mnohem lepší >:D *a netvrdí to kvůli tomu, že je to její rodné město*

      Vymazat
  3. Ty jedeš do Třebíče a neřekneš? :O Ty seš děsná! U nás je hezky, snad se ti tu líbilo :)
    Přesně tak! Jihlava je hnusná! Tady to všichni víme :D Jezdíme tam jenom na akce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, bylo tam moc pěkně ! V Jihlavě jsou nějaké akce??? Mně to přišlo, že kromě Horního náměstí tam chcípl pes.

      Vymazat
  4. Ach, naše země je krásná (tedy všude je krásněji než v Mostě :D). Moc ti to závidím, vypadá to na parádní dovolenou..a krmení pro kozy nemá chybu xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu neuvěřím, dokud se nepřesvědčím ! Tak mě napadá, jestli to krmení pro kozy, Kůzle, sedí? :D

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: