čtvrtek 8. srpna 2013

# Loužička slov # Shopaholic

Zprávy ze světa K.F.

I Křehká Figurka je jen obyčejná holka, a tak sem tam jsou některé zprávy pohoršující a některé ne. :)

Knihy
Ač momentálně ležím v zákonech a testových úkolech do autoškoly, někdy si najdu chvíli na opravdovou knihu. Konečně jsme se dostala k Seznamu pana Rosenbluma aneb soubor dobře míněných rad pro každého, kdo se chce stát Angličanem. Tato kniha mi s obrovským nadhledem lehce připomíná Vítězný oblouk - u obou jsou hlavními postavami uprchlíci, kteří se snaží zapadnout do "nového" města, rozdíl je v době, kdy u Seznamu se děj odehrává již po 2. světové válce.

Knihy se štítkem "Anglie", "Francie" mě vůbec svým způsobem poslední dobou zajímají. Ráda bych si přečetla Tak pravil hlemýžď a Obnažená Paříž.

Filmy
Na nádraží v Praze jsem objevila výprodej DVD za 10 Kč. A tak jsem vyhmátla posledních pár mincí a zakoupila svou oblíbenou Cestu do fantazie a 1000x doporučovaný film 3-Iron(pokud jste ho ještě neviděli, tak není jiná volba než sehnat - uloz.to- a podívat se !)




Nákupy
Poslední rok jsem získala klubovou kartu snad všude. Asi jde o nějaký nový BOOM. A ač nerada někomu svěřuji svou adresu(která už nejspíš není v tomto světě nijak tajná), tak jsem se souhlasila. Blíží se moje narozeniny (aneb o (k)rok bliž k 25 a následně k 30 :D) a mě přichází mnoho obálek se slevami do různých obchodů - Orsay, Douglas, atd.
Nově mi přišla i IKEA karta, takže kávě zdarma - zdar!

Co mě potěšilo
Spousta zážitků a další pohlednice, tentokrát z Ria de Janeira!

V nadcházejících dnech můžete očekávat článek Co navštívit v Praze, s několika "netradičními" typy, kam zajít a také další Jen počkej zajíci :).

5 komentářů:

  1. Huuu, ty filmy už pár let mám. Jen je škoda, že všechny animáky včetně Fantazie jsem asi někam založila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zrovna. co se týče anime se mi filmy většinou líbí víc než seriály a nemusí to být zrovna Ghibli...takže je nesmím založit :D

      Vymazat
  2. Taky jsem si už před rokem nebo dvěma koupila v tom desetikorunovém stánku několik filmů, hlavně korejské od Kim Ki-Duka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nechápu, jak se tak dobré filmy mohly dostat na úroveň za 10 Kč. Když mají skvělá hodnocení jak na csfd tak imdb...u béčkových amerických komedií to naopak chápu.

      Vymazat
  3. to su ake ceny filmov!

    Inak ak hladas super zehlicku, ktora vlasy vyrovna aj zvlni tip tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/bianca-ma-novu-hracku-philips-hp834500.html

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: