neděle 25. srpna 2013

# Loužička slov

Jen počkej zajíci 17

Jak se týden točil nejen kolem krupobití a přívalových dešťů, ale i kolem mě.

1) Byla jsem nakupovat !
Hm...to není novinka, toho jste si mohli už všimnout :D Ale! Zhřešila jsem. Začalo to jedním nevinným kafem v Ikei a skončilo to jejich verzí Créme Brulée, který mi plně nahradil cukr a mlíko do kávy, které jsem si nedala. Samotné Créme Brulée pak byl prostě jinak udělaný pudink s mírně připečeným karamelem. Fakt mi chyběla ta pravá francouzská krustička. Slečna Austen si naopak dala do kávy všechno, co našla a její čokoládová pěna byla pěkně nepřeslazená.


2) Navštívila jsem své univerzitní město

....a viděla spoustu pěkných kluků v oblecích, kteří měli státnice :3 Zase jsem si vzpomněla, jak jsou na studijním otrávení a v univerzitní knihovně naopak strašně milí. Ve chvíli, kdy mi několik kluků podrželo dveře, jsem se rozhodla, že už prostě chci zpátky do školyyyyyyyy! Můj myšlenkový pochod byl ještě více podpořen při návštěvě kavárny Obecního domu.

Už jsem Vám říkala, jak moc miluju vše, v čem je citron, včetně citronových dortů???
3) Zvířectvo
Můj pejsek je nemocen. Silný zánět oka. Na pohled to vypadá, jakoby jí to očíčko vylezlo z hlavičky a provalila se krev :(. Snad se brzo uzdraví vzhledem k tomu, že jsme ji nastěhovali k nám domů. Víkend jsem však trávila jinde s jiným zvířátkem. Nový přírůstek do rodiny mého Drahého - zrzavé kotě, které se jmenuje Kotě. Má jednu skvělou vlastnost - je to kotě ajťák. Věčně se mi procházelo po notebooku, ale k večeru už vědělo, kam si lehnout (mimo písmenka). Tímto se omlouvám všem, kterým jakkoliv došly ode mě LSD zprávy a komenty :)


4) Stres
Aneb jak se dozvíte, že do 1. září máte odevzdat úvod ke své bakalářské práci. :D Zbývá mi 6 dnů, z toho 5 dnů budu připravovat oslavu narozenin, den v autoškole a mezitím si 31. najdu čas na slosování Giveaway, ke které Vám všem, kteří jste se zúčastnili napíšu i krátký článek, týkající se Vašich komentářů :)
Jediné nestresují je asi to, že mám právě 2 měsíce na vytvoření přednášky Fenomén Kawaii, kterou budu mít na letošním Akiconu. Doufám, že se potkáme :)

12 komentářů:

  1. Doufám, že se pejsek uzdraví, když onemocní zvířátko, tak je to vždycky smutný... Ale kotě je moc hezké, doufám, že i já budu mít brzo přírůstek :-)
    A s bakalářkou držím palce, taky bych měla začít pracovat na své :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Copak budeš mít?? :) Díky, já bych se do toho nehnala, kdyby můj vedoucí nechtěl každý měsíc 5 stránek :D

      Vymazat
  2. Chudák pejsek, snad mu bude brzy líp:)) Pěkně sis dopřávala a udělala mi chutě, jdu si dát kafe:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně někdo, kdo je taky kávomil ! Hned tě mám radši :D

      Vymazat
  3. Držím palce, aby bylo pejskovi co nejdříve lépe :(

    Áchjo, tak hrozně mě mrzí, že mi to na Akicon nevyjde. Zvlášť poté, co jsem si tenhle víkend vyzkošela, jak úžasná může taková menší akce být. Moc ráda bych tě navíc viděla přednášet, téma zní skvěle :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě takyyyy :( ale třeba Ostrakon nebo něco takového. Ty menší akce jsou pro mě to pravé :) Jsem ráda, že sis Natsu užila...zejména tedy doufám, že jste si s Veve (konečně !) to setkání užily :)

      Vymazat
  4. Ať se všem tvým zvířátkům vede dobře, vždycky je smutné, když jsou nemocní :/

    OdpovědětVymazat
  5. Také přeji ať se uzdraví, chudáček malej.

    Fenomén kawaii? No to je parádní téma - určitě se tam moc ráda objevím! ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)
      Moc ráda tě tam uvidím :) a ještě víc tě ráda na Akiconu poznám :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: