pátek 23. srpna 2013

# Fragile Figurine

Přání

Říkala jsem si, že všechny možné "meme" budu psát, až mi dojdou myšlenky a fantazie, co tady zveřejňovat. Ale docela dost mě zaujalo meme "co by kdybych...", které jsem našla na nějakém blogu. Nehodlám odpovídat na všechny otázky, jen na 1, která mě zaujala, a tou je:

Co by kdybych....si mohla splnit přání týkající se knih?

1) Chtěla bych být na plese v Pýše a předsudku a zatančit si s panem Darcym.
2) Sekundovat Herculu Poirotovi.
3) Nahradit hlavní ženskou postavu Eve v komiksu V jako Vendeta :D.
4) Navštívit Příčnou ulici.
5) Pohladit si Malého bílého koníčka.
6) Zachránit návod na létající kolo ukrytý v ježkovi v kleci.
7) Vyřešit pár záhad z knih Arnošta Vašíčka.
8) Já chci beránka.....
9) Bydlet v Bullerbynu.

A jak jste na tom Vy, mí drazí čtenáři?


7 komentářů:

  1. Chtěla bych být v nějakém pěkném kouzelném světě. Nebo být dobrou A úspěšnou autorkou. Kéž by se ty dvě věci sobě rovnaly! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to první nevím nevím :D Možná v příštím životě. Ale to druhé by se ti mohlo splnit, vzhledem k tomu, jaké umíš použít ve svých článcích přirovnání :)

      Vymazat
  2. Plně schvaluju Bullerbyn a návod!!! PLNĚ!!! :D
    (Až se ti to povede, a sen se stane skutečností, dones mi prosím jako suvenýr žlutý špendlík ;))

    OdpovědětVymazat
  3. Ako dieťa mať za chůvu Mary Poppinsovú alebo dostať v 11tich svoj list z Rokfortu už asi nestíham, ale stále mám šancu že havarujem v púšti a stretnem svojho malého princa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však o tvoje dítě se bude starat Mary Poppins :D. S tím dopisem jsme to všichni nějak minuli :(. Ale havarovat a poušti by tedy nemuselo být takové neštěstí....fata morgana.

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: