neděle 11. srpna 2013

# Loužička slov

Jen počkej zajíci 16

Krátký přehled posledních ne 1, ale 2 týdnů....

1) Mám nový přírůstek do "rodiny"
Moje dvě poličky nad postelí jsou okupovány všemi možnými i nemožnými vzpomínkami a drobnostmi, které mám ráda. Po dlouhé době jsem se zase nechala podrobit nějakou VLNOU a navštívila jsem McDonald za účelem sehnat Mimoně. Mého Vyvoleného však nikde neměli...až v Praze ! Bohužel za 60 Kč, takže jsem se spolu s ním i najedla.
Od dob mého posledního HappyMealu doba nějak pokročila...je v něm více možností, tedy ZDRAVÝCH možností a krabice jde celá rozložit a vyhrát si s ní.

Menší ukázka....


A konečně TADY je On !

Spolu s mou objednávkou, pravda ten Chees zrovna zdravý není.  Nutno podotknout, že JEDNOOCÍ byli vždy v mém srdci. Už jako malá holka jsem milovala Mikea Wazowského z Příšerek s.r.o. a na rovinu můj Drahý také víc kouká 1 okem než oběma :D.
Překvapil mě kelímek plný ovoce a vážně skvělý čaj, který jsem musela taky zdokumentovat :D Protože bych si ho ráda závazně koupila....
A jdeme dál....

2) Stanovačka
Poprvé jsem stanovala s Otaku. Jsou to mí přátelé, tak jsem se ani moc nebála a spíš se těšila. Je jasné, že vždycky to někdo přežene a pak se o tom ještě několik dní mluví....Teď se o tom mluví už dva týdny a vypadá to, že to ještě chvíli bude. Díky bohu se nemluví o mém "incidentu".
Jsem Hloubkový neplavec aneb tam, kde nedosáhnu prostě neplavu, resp. ani nebudu plavat a utopím se (chybí mi pud sebezáchovy). Sem tam jsem si půjčila velký nafukovací kruh, abych si mohla doplavat do středu nádrže a očihnout to tam. Jenže tam byl se mnou ještě zcela úplný neplavec. Do kruhu jsme si vlezli oba, aby on aspoň trochu kmital nožičkama, ale nic. Tak nás naši drazí přátelé dotáhli do středu nádrže s tím že máme doplavat k břehu v 1 kruhu zády k sobě. Nakonec nás museli vytáhnout sami, protože jsme se tak smáli, že to nešlo :D
Za zmínku stojí i můj Arzenál v podobě 5 různých radlerů (kupte si Pivo s Tequillou - fakt nejlepší) a skvělého sendviče typu: sendvič, pomazánkové máslo, arašídy, chedar, pomazánkové máslo, sendvič....chuťovka

3) Jsem ničitel
Sednu do vlaku, zvednu rameno od sedadla a ono upadne....Sednu do auta a připálím tátovi spojku. To první snad byla náhoda, s tím druhým se musí něco dělat. Jinak mi tu autoškolu nedají.
Poprvé, když jsem sedla do auta (které nemělo po letech už sítič :D) jsem docela i jela...okýnka otevřené a a já v tom pohupskávajícím autě (na neopravované cestě) celá nadšená ječím, že mi to JEDEeeee ! A tím to skončilo :D Další den už jsem tak nadšená nebyla vzhledem k té silné spálenině spojky. Ale lidi mě uklidňují, že to může být ještě horší a že autoškola je snad pojištěná, tak uvidíme, jak to dopadne. Ve středu mám jízdy a začínám v Přívoze...jsem zvědavá koho tam vyhladím :D

9 komentářů:

  1. Stane se verim ze to zvladnes;)Jinak Mikea mam take nejradeji je strasne roztomili ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a jako malej byl úplně ťuťuňuňu ^^ (pokud jsi už viděla Příšerky na střední ;))

      Vymazat
  2. Neboj autoškolu určitě dáš a za tu spojku určitě nemůžeš, to auto to na Tebe narafičilo :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tu autoškolu musíš dát xD

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: