středa 28. srpna 2013

# Loužička slov

Zprávy ze světa K.F.

Knihy
Přečtené pouze dvě, a to - Sexuální chování v ČR (Weiss) a Křesťanství a homosexualita: Pokusy o integraci (Putna). (Jo, hrozné knížky na blog lolity, ale bakalářka je bakalářka :)) Nicméně musím říct, že pan Putna je vážně mistr ve svém oboru a jsem ráda, že nakonec svou profesuru před Klausem jakžtakž obhájil. Ale taky se moc asi nedivím Klausovi, o kterém je dokonce v této knize zmínka. Na druhou strany máme tady mít svobodu slova a (teď už ex-)prezident by se toho měl nejvíce držet. Každopádně jak teď vidím, co dělá jeho nástupce....škoda veškerých slov. :)

Jako "novinka" vyšla kniha o Minori Asai (shironuri umělkyni). Knížku asi mít nebudu, vzhledem k jazyku vydání, ale aspoň jí stalkuju facebook .

Filmy
Konečně jsem se dodívala na Annu Kareninu. Začla jsem 2. den na Ostrakonu a skončila včera 27.8. :D. Je fakt, že se mi to zpracování líbilo. Nevadilo mi přecházení z exteriérů (pokud se tomu tak dá říkat) do interiéru divadla. Doslova mě to nadchlo, příběh samotný už ne vzhledem k tomu, že ho mám přečtený, ale ve filmu nebylo nic navíc a naopak co bylo méně nijak neuškodilo.
Dalším filmem je anime film Porco Rosso  od studia Ghibli.

K tomu netřeba, co dodávat...všechny Ghibliovky jsou skvělé, dokonce i filmy z tohoto studia než se začlo jmenovat Ghibli. Na netu jsem objevila Miyazakiho portrét složen z jeho "tvorečků" a půl dne se již bavím jejich hledáním :)

Bloggeři
Včera při hledání nějakého skvělého krému na cupcakes, jsem náhodou objevila blog, jehož pisatelka si kdysi psala blog o svém Erasmáckém pobytu v Norsku. Neskutečně mě to zaujalo. Opravdu mám ráda cizí kultury nejen japonskou :) A tak hltá slovo po slově, fotku po fotce a čtu příběhy ze severské země s podivným jazykem a šílenými cenami. :D 
Pokud máte zájem si i Vy počíst, odkaz na blog je ZDE .

Při ranním čtení Lolita přiznání jsem naopak objevila stránku na FB zabývající se asijskou kulturou. Cestují po Asii a dělají malé reportáže: fotka - popisek atd. :) Jmenuje se BeHarajukuCZ.

Móda
Sháním lolita kabát! A to je asi tak všechno...počkat ne není...mám nehorázně moc podmínek :D. Jsem vysoká a nesmí být celočerný a ani světlý. Pokud Vy přítomné lolity nějaký spešl vedete, prosím dejte mi odkaz do komentů. Nebo nějaký typ. (Samozřejmě berte v potaz, že nejsem milionář :))



12 komentářů:

  1. Jééééj, ten blog z Nórska je slečny, ktorú stalkujem, len inde. Teraz funguje na stránke Z ghetta blog a ja raz chcem vedieť piecť taký perfektný chlieb, ako ona <3 No a portrét je super, kukala som naň skoro pol hodiny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, právě na tom jejím kuchařském blogu jsem našla recepty na cupcakes.
      Moc se mi líbí jak důmyslně je schovaný Totoro a Neko-bus :)

      Vymazat
  2. Jee díky za odkaz na blog:)) Anna Karenina mě teda pěkně zklamala, raději bych kdyby byla natočena tradičním způsobem, než aby tam za každou cenu cpali originalitu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že se prostě chtěli lišit od té původní A.K. ...je jich natočeno docela dost. :)

      Vymazat
  3. Díky za Miyazaki-ho! ^^ Jdu hledat taky ... XD

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou ty knížky vypadají zajímavě :D Asi jsem divná :D A díky za tip na blog :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda statistiky uvnitř nich fakt zajímavé byly :D. Co se člověk nedozví o svém národu :D. Není za co :)

      Vymazat
  5. O knize o Minori Asai jsem neměla ani tušení. A teda pro mě by možná nebyl až takový problém ten jazyk, jako spíš cena xD Což je škoda, slečnu tiše obdivuju už delší dobu ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba ji za pár let zlevní :) (ve chvíli, kdy vydá další), pokud tedy není omezen počet kusů (což se v tomto jazyk sama nedozvím :D). Nezbývá nám nic víc, než se kochat aspoň přes internet :)

      Vymazat
  6. Děkuji moc za typi..na Porco Rosso se strašně dlouho chystám,ale pořád se k němu nějak nemohu dostat. Jinak co se týče kabátku, je to hodně o náhodě,ale já sehnala úžasný lolití třeba v Gatu anebo v C&A. A pak samozřejmě lolití značky,ale to už si člověk připlatí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Gatu a CA jsou fajn takové ty jarní/podzimní, ale zimní jsem v normálním obchodě ještě neviděla (tedy takový k lolitě). Každopádně jsem si už jeden objednala, tak snad ! mi bude :D

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: