čtvrtek 22. srpna 2013

# Shopaholic

Shopping made my week

Sluníčko nám odešlo a já mám každé ráno problém vstát. Následující dva týdny jsou pro mě velmi stresové a ač jsem se tento stres snažila vyřešit kreativitou nakonec pomohly nákupy. Šťastná vyhlašuji nešťastný bankrot (a to musím ještě splatit poslední objednávku).

Letní slevy už nastupují a ačkoliv jsem viděla velké výprodeje v Gate, New Yorker etc. nakonec jsem si vybrala jinde :)

Letní šaty z C&A za 150 Kč. :)

Halenka s bavlněnou krajkou z Orsay, zlevněná na 170 Kč (ale díky poukazu k narozeninám, pro mě jen za 50Kč).


Ta kvalita Orsay je nezaměnitelná, vždycky jsem z toho zboží odvařená. Vše s podšívkou a žádné šílené umělé materiály ^^.

Nu a nakonec jsem si tedy koupila knížku, kterou někam napostovala tuším Anasis: Kawaii! Japan's culture of cute


Je dokonalá, ještě lepší než jsem četla v recenzích o ní, a tak abych se podělila s nově nabytými znalostmi, tak příští rok na Ostrakonu nebo ještě dřív na nějakém conu se uvidíme na přednášce. :)

17 komentářů:

  1. Tak ta kniha by mě docela zajímala, vydím ji poprvé :-) Mohla by jsi pak udělat nějaký článek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme, jestli jsem schopná neprozradit do článku obsah přednášky :D

      Vymazat
  2. Ty šaty jsou moc pěkné a i ta halenka je hezká.:))
    O té knížce také slyším poprvé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Řekněme, že v ČR nevyšla, takže moc lidí o ní nemá ponětí.

      Vymazat
  3. Ale né, tu knihu jsi tady neměla ukazovat, teď ve mě klíčí pocit, že ji musím mít :D Už jsem o ní několikrát četla a pokaždé si říkám, že si ji koupím... ^^'

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vážně skvělá :) Jasně je v ní spousta věcí, které víš, když se v tom pohybuješ, ale zase i spousta věcí, které jen tak nezjistíš jako ten vývoj kawaii. "Retro" kawaii mě dostalo :)

      Vymazat
  4. Ty halenky jsou super, ale taky mě nejvíc zaujala knížka. Tu jsi asi nekoupila v Česku, co? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem ji tady ! ...tedy na Aukru :D Jinak jsem ji jinde neviděla, leda na Amazonu asi za 2x větší cenu :) (jo to jsem nenapsala, mám ji za 218 i s poštovným :))

      Vymazat
    2. Díky budu sledovat Aukro, já ji právě hledala na netu a našla jsem ji taky na Amazonu, ale říkala jsem si co kdyby ji někde měli v nějakém zapadlém krámku... :D

      Vymazat
  5. Jůů, na tu knížku bych byla zvědaváá, napiš někdy o čem je a hoď alespoň pár foteček z ní prosíím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na tu knihu jsem také koukala a uvažovala o její koupi :D Tak díky za tip, stejnak si ji asi pořídím ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen pro vlastní potřebu :D jinak ji možná vezmu sebou na Akicon, abys mohla nahlédnout :))

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Hlavně se pod ně vejde i spodnička ^^ (defekt z povolání :D)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: