čtvrtek 1. srpna 2013

# Loužička slov

Jen počkej zajíci 15

Minulý týden byl velmi....ehm plodný :D

1) Pohlednice
Vždycky jsem je sbírala. Většinou nepopsané. Vozili mi je kamarádi z různých cest do dalekých zemí, ale i z výstav, které se pořádaly v ČR - Tutanchamon a spol. Na nějakou dobu jsem sbírání omezila až jsem si tak minulý týden řekla, že bych zkusila postcrossing, registrovala jsem se na postcrossing.com a bylo to !
Poslala jsem svůj první pohled, 2 mám rozepsané a také jsem už jeden dostala. Z Irska ♥. Slečna byla natolik milá, že kromě toho, že mi popsala krajinu z pohledu, tak se zmínila i o festivalu Kuriozit pořádaném v Dublinu se specifikem ohledně Scifi, protože mám na profilu, že Scifi mám ráda. :3

Má otázka zní: Posíláte taky? Uvažujete o tom nebo to zahazujete?

2) Sushi

Mám ho ráda, ale nedávám si ho moc často, spíš jen příležitostně. Nějakou náhodou jsem před časem narazila na fb na Sushi King a viděla velmi lákavé nabídky. Doslova se mi sbíhaly sliny. Workshop na Ostrakonu je sice mírně uklidnil, ale ve chvíli, kdy jsme šli s Drahým okolo jsme nemohli odolat. ^^ (Navíc, když to bylo místo Šneků, na které mě měl pozvat, protože prohrál sázku :D)
Objednali jsme si:
Maki s 3 druhy zpracování lososa - uzený, smažený, čerstvý
Rolku Havaj se zázvorovým čajem
Jídlo bylo vynikající. Nemám jedinou námitku. Pár námitek ovšem je k samotnému "baru", který je až příliš moderně pojat s tím, že jsou do něj špatně zakomponované asijské doplňky a prvky. Celé to nakonec působí moc kýčovitě, navíc s velkou televizí vyhrávající moderní songy z youtube.

3) Dovolená
Co k tomu říct? Snad jen .... PŘEŽILA JSEM! Tak hezky to všechno začalo... 1. den oběd v trávě pod zámkem. Poté nejhorší cesta s několikakilovou krosnou k místu ubytování, což jsem si myslela, že je můj konec. Ale konec nastal až ve chvíli, kdy začaly ty nesnesitelné horka. Kvůli nim se mi zbortila pečlivě naplánovaná dovolená (nemohla jsem ani zajet do Brna a navštívit prodejnu Missha :(), a tak jsem navštívila jen pár míst z původního plánu. V úterý jsem dorazila domů na přespání a další den se vydala na Karlštejn (noční prohlídka Po stopách filmu Noc na Karlštejně byla moc pěkná :)). Počasí se uklidnilo, ale plán už stejně nevýjde. Musím o rok odložit Plzeň, Hřensko, Terezín, Ústí, ale v pondělí snad stihnu Prahu a vybílím pár japashopů :D. Muhahahaaaa
(několik dalších - povětšinou kuriozních- fotek z dovolené postnu v dalším článku)

A nakonec....
Svěřte se, kam chodíte ve svém městě na sushi, jak by měl podle Vás sushi bar vypadat a jaké by měly být ceny? Jak přo/ežíváte letní horka a co v nich děláte? Kazí Vám plány nebo naopak?

8 komentářů:

  1. Ten postcrossing znie skvelo! Ja teda aktívne píšem listy (momentálne zo slečnou z fínska, našli sme sa cez lolia-letters), ale pohľadnice.... *_* Asi sa idem zaregistrovať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Awww listy bych posílala taky, ale asi nechci nikoho "z oboru" :D. Už jsem někde viděla i swapy uskutečněné přes postcrossing třeba se Švédy, ale toho se docela bojím. Pohlednice jsou skvělé a naprosto tě v nich podporuji :)!

      Vymazat
  2. Podivín! To mi pripomína jedno susedstvo z The Sims 2, tam chcem ísť! :D

    Dada / Trojveršie.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam nechceš, věř tomu, že ne :D Je to totální zapadákov. :D

      Vymazat
  3. Já dostala díky Postcrossingu například pohled z Jižní Afriky, ten se mi moc líbil :) Ale kvůli plánovanému zdražení poštovného teď s posíláním končím. Za cenu pohledu i se známkou můžu mít nějaký krásný šperk z eBay, takže balíčkování zvítězilo :)

    Taky nikam nemůžu jet kvůli vedrům, a taky mi to zničilo plány na výlet do Brna mimo jiné i do prodejny Missha :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mile ráda bych tě informovala, že jsem se na to ptala...a zdražuje se jen na území ČR, posílání do zahraničí zůstává stejné. Takže můžeš pokračovat dál ! :)
      Navíc byl fígl u posílání po ČR v tom, že pokud sis nakoupila den předem A-čkové známky, které na sobě nemají hodnotu, tak stály pořád jen 10 Kč a můžeš s nima posílat dál ;).
      Snad nás ty vedra nezabijou :( :)

      Vymazat
    2. Vážně? Jé, děkuju za dobré zprávy! :)

      Vymazat
    3. Ou tak jsem se ptala znova, jiná pošta stále "Česká" a říkala, že to platí, když máš ty Ačkové známky...jsem z toho kravička už :( ...kdo ví komu věřit, když mi zdejší pošťačka ani neřekla kam se počítá Rusko :-/

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: