úterý 30. července 2013

# Loužička slov

Zprávy ze světa K.F.

Zařazuji novou "rubriku" do štítku Loužička slov. Jde o tlachání bez fotek. Prostě takové novinky ze světa a počasí (nálada :D).

Knihy:
Zdárně jsem přežila 50 odstínů šedi i temnoty a vrhla se na poslední díl 50 odstínů svobody. Doposud jsem netušila jestli je tak debilní spisovatelka nebo překladatelka. Slečna/paní/kdovíkdo překládal/a poslední díl, který je ke stažení v pdf (kniha ještě tuším nevyšla), je co týče gramatiky dost mimo. Špatné I/Y bych ještě brala, vynechávání písmenek taky, ale že používá slova z jihovýchodní moravy? tak to je krapet moc :D.

Dále jsem se vrhla na Kavárnu šílenců, kterou mám už dlouho v počítači. Hlavní hrdinka Anita Blakeová je hrdinkou i dalších knih od autorky. Takový post-apo S. Holmes v sukních. Kniha je plná upírů, zombií, lykantropů a dalších měňavců (překvapilo mě množství "dlaků" - ptákodlaci, prasodlaci, krysodlaci, drakodlaci, labuťodlaci atd.) Vypadá to zatím na docela zajímavou detektivku, a tak čekám, co se z toho časem vyvine.



Přečteno - spousta knih od Stephena Kinga a taky jedna úžasná kniha, ke které jsem se dostala díky bakalářce. Hodlám už konečně zase napsat nějaké knižní doporučení, tak ho můžete v následujících týdnech (bohužel :() čekat.

Nákupy:
Zamilovala jsem se do nabídky parfumerie Douglas, vždycky mě něčím  překvapí. Naposled to byly opravdu nádherné (jak design, tak vůně) sprchové gely a krémy na ruce.

Mezi další lásky patří korejská značka Jetoy. Koťátka a všechny variace udělaly svoje. Nejraději bych si pořídila nějakou malinkou taštičku nebo některý s designů pohlednic/peněženek atd. s koťátkama oblečených do známých postav/osobností - Mona Lisa, Sněhurka, Alenka v říši Divů atd.

Na čem právě ujíždím:
Zcela jsem propadla vzorům Cath Kidston. Začlo to nevinně ...přešla jsem na Chrome a mohla si nastavit pozadí na úvodní stránce. Kytičky, puntíky a retro vzory to je prostě moje :3 Nakonec zaujala nejen wallpaperem, ale i zbožím (aneb další luxus, co si nemohu dovolit, a tak zůstávám u Ikey).


Co jsem objevila:
Je to čerstvé...asi před 4 hodinami jsem v Ostravě seděla v tramvaji u Nové Karolíny a přímo naproti ní uviděla obchůdek (něco jako cukrárnu) Sladký časy, která kromě jiného nabízí i makronky ! Tak se tam budu muset v nejbližší době podívat (až skončí dovolená). :)

8 komentářů:

  1. Těch pade odstínů - je to alespoň nějaký průměrný příběh? Že bych se na to příští rok podívala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ne, není tam skoro žádný příběh ...spíš podprůměrné, ale čte se to dobře :)

      Vymazat
  2. Ja mám Jetoy diár, aj keď moja mačka je iba... obyč mačka - ale má každé oko inej farby a heterochrómia, to je moje! :P

    Dada / Trojveršie.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem neodolala a objednala si nějaký diář od Jetoy :D ...heterochromie je fajn, má ji moje sestra a už od mala ji říkali, že má kočičí oči :3

      Vymazat
  3. Kočičky od Jetoy jsou aww <3
    Vyhledala jsem si Cath Kidston a zamilovala se - přesně můj styl~

    OdpovědětVymazat
  4. Pořád ještě nějak nemám odvahu si těch 50 odstínů čehokoliv přečíst..ale tak snad někdy :D Jinak to jsou samé krásné věci..a moc bych si přála ít v okolí taky takový obchůdek ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc mě zajímalo, co vůbec ve svém okolí máš, a tak jsem zahrnula tvé okolí do mé dovolené, bohužel časově nestíhám, tak si zase budu muset počkat v očihávání mně neznámých krajů :(

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: