neděle 21. července 2013

# Loužička slov

Jen počkej zajíci 14

Po několika měsících.....

1) Jsem tetouuuuuu !
Sice ne oficiální, protože můj jediný sourozenec je o 7 let mladší, ale i tak to platí. Moje kamarádka má chlapečka - Maxmiliána. A já se neskutečně těším, až budu mít fotku s miminkem :D.
Okolí si ze mě dělá srandu, že chudáka Maxíka (říkám mu Fík :D) zkazím svou praštěností :D, ale podle mě je to jenom plus!

(co mám koupeno pro Maxi Fíka)

K tomuto mě napadá takové menší hlubokomyslné zamyšlení, které již několik měsíců mám. V mém okolí (říkejme tomu Prajzská) se objevilo několikanásobně těhotenství. Je to jako MOR, který postihuje holky od 18 (i když nejmladší má 14 - četli jste určitě v novinách "porodila na školním výletě") do 24. A aby toho nebylo málo - polovina se ještě vdá. A tak si říkám, jestli nejsem trochu mimo.....mám plány do budoucna s tím, že mé vlastní dítě se tam nikdy neobjevuje natož nějaká svatba ! Možná....ale jen možná společně bydlení a 100 kč měsíčně na zvířátko v zoo nebo dítě v Africe. 

2) Poslední dobou se mi zdají dost cáklé sny

Když jsem byla malá zdály se mi fantasy sny, poté to přešlo na horory - jako že máme ve sklepě krematorium a tak :D a teď je v mých snech směsice osob z dob minulých i přítomných dělající dost podivné věci, resp. věci, které se k nim nehodí.

Vážně by mě zajímalo, kde se sny berou a jestli nějak navazují na den předchozí. Např. když jsem viděla nějakou budovu ve filmu, tak se to tam odehrává + pavouk na opékací vidličce - poté hromada pavouků na záchodě.

3) Druhá šance
V uplynulém týdnu jsem dala hromadu druhých šancí. Nemám ráda škatulkování lidí, a tak jsem si řekla, proč to zase nezkusit a.....byla jsem velmi mile překvapená. Naopak jsem se po týdnech psaní přednášek, kdy jsem neměla najednou po Ostrakonu, co dělat, rozhodla dát druhou šanci knižním brakům. Jako... 50 odstínů šedi a spol. Takže ne, nezměnila jsem názor....je to čistý hnus. Pomineme-li, že je to literární brak, tak samo o sobě to je i dost komická fantasy. Bylo mi řečeno, že je to parodie na Twilight..tak kdo v tom vidí něco takového? - ruce nahoru! - já NE.
Napadá mě jen, že se autorka moc dívala na Pretty woman. Souhlasí to s - milionářem (soukromé letadlo/helikoptéra), oblečením (Edward Lewis byl v šedém obleku), a taky způsob stravování (nevěděl, co má ráda, tak objednal na snídani všechno).

4) Zamilovala jsem se...
Mou první obětí je Dr. House a jeho neskonalý sarkasmus, ale zároveň i pan herec resp. hudebník sám o sobě ^^.
Druhou je knihkupectví Martinus, která má momentálně akci na detektivky od Agathy Christie - kniha za 149 Kč - a to se vyplatí. Když si vzpomenu na ty úžasné tmavé obaly ♥, tak snad to ještě vydrží než se vrátím za 2 týdny z dovolené.....

Teď jdu balit a sepisovat seznam, co si vezmu ....mějte se Famfárově :)
PS. V budoucnu přibude pár článků o mých závislostech :) a taky se bojím, že mě dostihla Giveaway mánie, tak možná nějakou na své narozeniny udělám :)


8 komentářů:

  1. Co se týče těch dětí... Doufám, že ten boom přežiješ :D

    Je to pravda, člověk si plánuje takových věcí a na děti vůbec nemyslí. Obdivuji ty ženy, které si některé své sny splní i s dětmi!~

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no kdybych byla těhotná, tak to nepřežiju...táta by mě zabil :D, ale shodneme se s těmi ambiciozními matkami. Taky obdivuji ženy, které něčeho dosáhnou i přesto, že se někde někdy brzo stala malá "chybička"

      Vymazat
  2. Ty plyšáci jsou super a nemusíš se bát nejsi sama, já se hodlám vdát až někdy před 30 a hlavně chraň panbůh cokoliv velkýho :D Dítě ještě o něco později a otázka, jestli vůbec :D Děti mi nevadí, ale první 3-4 roky pro mě budou horor, to se s nima nedá komunikovat a já nejsem zrovna mateřský typ a vtipnýma videama z youtube je neoslním :D
    A jsem ráda, že jsou i další lidi, kteří nemají rádi 50 odstínů šedi :D Připadám si normální :D
    A sny Ti nezávidím, snad se brzo uklidní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já se hned cítím být víc normální, když vím, že existuje člověk s podobným smyslem po manželství a rodičovství :D
      50 odstínů jsem se rozhodla dočíst, přijde mi to tak nudné až je to vtipné :D

      Vymazat
  3. Mám chuť tě obejmout. tolik styčných bodů... :D
    taky mám chuť na další čaj z Mark and Spencer, to je tvá chyba. Pojď někdy ven! ;D

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám pocit,že on vždycky jednou za tři roky tenhle dětský boom přijde a pak zase pomalu odezní,takže si z toho nic nedělej,out nejsi :D A sama děcka rozhodně v nejbližší době neplánuji..ani v té daleké :D

    Přiznám se,že jsem 50 odstínů šedi ještě vůbec nečetla..má to vůbec cenu,alespoň na to zasmání? :D Jinak díky za tip,Agátu miluji a ta cena je velmi dobrá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekněme, že jediným bonusem na 50 odstínech šedi je to, že se čtou vážně lehce a dobře. Kdybych měla rozebrat knihu tak: 40% je sex, 40% mluvení o sexu, 10 % přemýšlení o sexu, 5% přemýšlení o záhadné hl. mužské postavě a 5% děj.
      Každopádně jsem se vrhla i na druhou knihu - 50 odstínů temnoty a mírně se to zlepšilo...je tam víc "zápletek" ale strašně rychle přichází rozuzlení :( a má to mírný nášlap na detektivku. Je to sice spoil ale fakt mě rozesmálo, že 2 knihy = cca 1 týden vztahu - ztráta panenství, BDSM, vyznání lásky a přijetí žádosti o ruku :D

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: