pondělí 8. července 2013

# Loužička slov

Jen počkej zajíci 13

Týden uběhl jako voda a mě se možná zase po měsících daří psát Zajíce každý týden :D (jen to nezakřiknout... pššššš)

1) Prázdninové předsevzetí
Dala jsem si takové malé předsevzetí a to, že se budu snažit víc sportovat. V zimě jsem poctivě obden cvičila, ale s přicházejícím teplem přišla i lenost :D. Jenže už mám prázdniny víc jak měsíc a zatím jsem byla jen 2x běhat, 1x bruslit a kolo se nepočítá, protože na něm jsem věčně.
Někdy v průběhu srpna si chci udělat 2 denní výlet na kole po Polsku se spaním pod širákem, tak snad na to někoho ukecám.

Představuji si to nějak takto...

.... ale nejspíš dopadnu jako přerostlá housenka ve spacáku někde v příkopu :D

2) Rozhovor v Deníku a pozvání na oběd
Zařídila jsem rozhovor v redakci Moravskoslezský Deník o otaku a Ostrakonu. Neuvěřitelně jsem se bála, protože kromě hlavního organizátora jsem tam šla taky :D. Ale nakonec to dopadlo v pohodě vzhledem k tomu, že pan (mladý) Redaktor již byl obeznámen se zářijovou akcí Manifest tedy ChlastCon, kterou pořádají otaku kmeti v Ostravě.
A světe div se....po rozhovoru jsem byla pozvána na oběd ^^. Možná to zní hrozně, ale já nebyla pozvaná na oběd nějakým mužem už hoooooooodně dlouho v řádcích let. 
Pochlubte se, kdy Vás pozval nějaký muž naposledy na oběd?
Byli jsme ve francouzské restauraci na Stodolní - Café au Pére Tranquille....které všichni říkají palačinkárna, což fakt nesnáším...Jasně dělají tam nehorázně moc slaných a sladkých palačinek, ale dělají tam i jiné věci. Já jsem si třeba objednala sýrový quiche. Nomnomnom :3

3) Třešňové pivo ♥
Opět jsem dostala jednorázovou brigádu, a to na Pivních slavnostech jako výběrčí vstupenek. Nojo je to divné, kde jinde se vybírají vstupenky na pivní slavnosti??? Ale co...
Nejsem zrovna pivař, spíš jsem pro vína a tvrdé :D (hrozné loli-přiznání :D), ale udělala jsem výjimku ve chvíli, kdy mi několik pivovarníků v pracovní době nabídlo osvěžení. 
Takže jsem zkusila medové, třešňové, řezané a ořechové pivo, ale byly tam i tmavé 16, pomerančové švestkové, citronové, borůvkové, melounové atd. Většina ochucených byla vypitá strašně rychle, takže jsem je nestihla :(. Každopádně Novopacké třešňové je hned vedle Černohorského Velena mým nejoblíbenějším a zároveň jediným pivem, které jsem schopná pít. :D

A jaké je Vaše oblíbené? Nebo taky převážně nepijete piva jako já? :D

7 komentářů:

  1. Taky převážně nepiju piva, nedávno jsem udělala výjimku, ale stejně raději zůstanu u vína, které mám podstatně raději <3 :D
    A ten oběd... Já jsem poměrně opečovávána, nedávno jsem dostala sýrovou pizzu <3

    OdpovědětVymazat
  2. ad 2) - To ses ty sama ozvala Moravskoslezskému deníku? :) Jestli ano, tož wow, neměla bych odvahu ^^'
    Café au Pére Tranquille mám moc ráda, ale přiznám se, že to taky nazývám palačinkárnou xD Ale je fajn, že pan redaktor nešetřil, přeci jen, není to nejlevnější podnik :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ozvala jsem se sama. Na SLU jsem měla semestr Public relations s jednou redaktorkou, tak mi to dodalo odvahu.
      No nepozval mě redaktor, ale organizátor Ostrakonu za zprostředkování Mediálního partnera ...a snažila jsem se, aby moc neutratil za mě :D ...Příští rok (jestli to výjde letos a nechají mě :D) to hodlám zkusit výš než do novin...uvidíme ^^

      Vymazat
  3. Tak to s tím Deníkem je úžasné, myslím,že takové zajímavé články určitě ocení. Jinak ty pivka bych chtěla všechny ochutnat, vůbec si totiž nedokáži představit,jak mohou chutnat.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto tě v kompotových pivních hodech podporuji....je to vážně ňamka ...jen to melounové už bylo takové moc...exotické :D. Obdoba melounového Bubble Tea :D

      Vymazat
  4. Hmm, tak ten rozhovor musel být super :) Jsem ráda, že jsi sebrala odvahu :) Jinak doufám že se zase někdy brzy sejdeme, třeba na nějaký ten piknik s vlastnoručně "vyrobeným" jídlem, nebo třeba jen na focení. Naposledy to bylo super a fotky se Ti mooooc povedly. Tak super článek už jsem dlouho neměla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky doufám, že bude příležitost se vidět :) ...tyhle prázdniny jsou nějak moc náročné a to jsem si říkala, jak se asi nebudu moooc nudit :D

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: