neděle 7. července 2013

# DIY # Fragile Figurine

Lolita upgrade

Zase jsem se rozhodla nějak pokročit, resp. něco udělat pro (moji verzi možná děsnou možná ne) lolita šatník. Rozpracované (rozšité) jsou momentálně 2 sukně. A jednu jsem se rozhodla prodat (s druhou váhám :D) >>>zde<<< .

Každopádně jsem konečně pokročila o level nahoru tedy k bloomerskám. Pořád ještě uvažuji, že si na ně nakreslím vlastní print, ale času dost ....

A tady jsou ... za cenu cca 75 Kč. Tím chci říct, že pokud jste dámy aspoň trochu zručné, tak si je ušijte samy. Je to přece jen výhodné pro vaši peněženku. Navíc bych dodala, že pro můj větší zadek (obvod více než 1 m) stačila látka 0,5x1,50 m :).

Kromě bloomersek do mého šatníku přibyl i háčkovaný límeček, který mi věnovala maminka.


Docela dlouho jsem po takovém toužila, protože nemám nervy na to, si ho uháčkovat sama :D Už se těším až si ho budu moct na nějakou příležitost vzít ^^.
No a pak jsem ještě zdědila několik broží a přívěsků, tak snad je využiju. :)


10 komentářů:

  1. Ó, moc ráda bych viděla na těch bloomers print, určitě by to vypadalo skvěle a... kdo jiný by měl tak vystajlované spodní prádlo? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No wau ...ty umíš ale povzbudit...úplně mi to dalo vítr do plachet :)

      Vymazat
  2. Print na bloomerskách je dobrý nápad, bude to mnohem zajímavější :D

    Ty brože vypadají zajímavě, ta nejblíže spodnímu okraji je nějaká památeční? Rozhodně tak na mne působí.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty brože a přívěsky jsou nádherné a Tvá maminka je strašně šikovná a Ty taky :-) Já si kdysi bloomers chtěla ušít, ale neodhadla jsem velikost látky, takže by byly tak pro 10letou holku, tak jsem se na to potom vykašlala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milé slova :3. Mohu tě uklidnit, že velikost jsem taky neodhadla, ale nakonec se tam můj zadek vešel :D

      Vymazat
  4. Gratulujem k prírastkom! :) Háčkovaných límečkov som videla už veľa, ale prisahám, že tento je z nich najkrajší! :D

    Dada / Trojveršie.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné, krásné věci..a mám takový názor,že bloomers jsou nejlepším přítelem lolity. Nejen že ochrání před větrem,ale také se v jich úžasně spí a nosí se i mimo lolitu. Teď jsem si uvědomila,že ještě jedny potřebuji XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano s tím nejlepším přítelem souhlasím...chodím v nich skoro všude a také jsem objevila jejich "antikoncepční" vlastnost :D napadlo mě to, když jsem se vracela po tmě domů lesem a neměla u sebe pepřák :D ...tak mě napadá, kolik jich vůbec máš? :D

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: