pátek 19. července 2013

# Shopaholic

Nákupy se sestrou

Právě jsem se konečně probrala po Ostrakonu, a tak mám čas zdokumentovat, jak dopadly naše před-Ostrakonové nákupy se ségrou (report o něm bude v průběhu následujícího týdne). Sestra je o 7 let mladší, a tak je ráda, když ji sem tam vytáhnu do víru velkoměsta do nákupních center.

Navíc jsem den předem zpozorovala na blogu Amy, že je v Claire's sleva - 3 výrobky pod 130Kč za 130 Kč, a tak jsme prostě nemohly odolat a vyprázdnit peněženku (v mém případě i kartu).


Jelikož byl omezený výběr, tak jsem nevěděla, co si vybrat a dopadlo to takto. :D Žárovka i svítí (modře), ale mě se to nelíbí, tak ji nikdy zapínat nebudu. Mouse naušničky jsou jedna velká recese a nejvíc se mi stejně libí sweet unicorn ♥
Další obchod, ze kterého je moje mladší sestra "odvařená" je Gate (no a kdo taky z něj odvařený není, že?)

Asi to budu já, protože většina triček tam na mě vypadá jako pytel a nebo prosvítají :-/ Takže jsem se uskromnila jen na tričko s příšerkama, které mi svým způsobem připomíná jeden slavný citát od Stephena Kinga:
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win."
Kousek od Gate jsou Levné knihy a jak už to tak u mě bývá, tak jsem si nemohla pomoct a jednu si koupila. Tedy jednu pro sebe - Nana. Na další 3 jsme se se sestrou složily - mamce na dárek Četnické příběhy - celá rodina prostě miluje Četnické humoresky.

Na závěr nechyběl oběd v KFC a Bubble tea - škoda, že už nemají na "víčku" ty cute vzory s Hello Kitty v oblečcích :(

10 komentářů:

  1. Unicorn <3 Úspěšný nákupní den, koukám :) Už se moc těším na report z Ostrakonu~ ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zrovna uvažuju, co do toho reportu napsat, aby mě organizátoři třeba nezabili :D...možná se to krapet opozdí, čekám na fotky :)

      Vymazat
  2. Přeju ti Claire's, Gate, Levné knihy i Bubble tea! :D

    Styl Claire's mám moc ráda, ale štve mě ta mizerná kvalita zboží. Od levné bižuterie nic úžasného neočekávám, ale jejich výrobky mi olízají mnohem dřív než ty od Vietnamců.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s ošoupáváním ještě nemám zkušenosti, ale díky tobě si dám bacha na Unicorna, ten by mi přišel fakt líto :(

      Vymazat
    2. Jop, ten je moc pěkný. ;) Byla by to škoda, protože v lepším případě pak ho budeš mít (i s řetízkem) bronzového nebo zeleného...

      Vymazat
  3. Claire's Ti strašně závidím. U nás v Brně není a já bych ho tak chtěla :D A všechno jsou to krásné věci, hlavně ty náušnice :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u Vás v Brně je prodejna korejské kosmetiky, taky bych chtěla :D a nebo Koishi shop ....každý má něco. A děkuji, ty naušnice se většině mého okolí děsně nelíbí :D

      Vymazat
  4. Ta žárovka je perfektní :D jinak pěkné věci^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, bylo i menší provedení, ale jsem v hodně věcech megalo(wo)man :)

      Vymazat
  5. To je úžasné..hlavně ta žárovka a jednorožec xD

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: