pondělí 1. července 2013

# Loužička slov

Jen počkej zajíci 12

Chci na dovolenouuuuuuuuuuu ! aneb žalostný výkřik do plna (opak prázdna) povinností.

1) Doktoři


Mám pocit, že pokaždé, když skončí škola, moje tělo automaticky začne být nemocné, protože už MŮŽE být nemocné. A tak nastávají 2 měsíce pobíhávaní po doktorech. A taky hodně utrácení "za odměnu". :D Do toho můj krásný vratký krevní tlak....Věřte, že pokud je u Vás hnusné počasí, tak mě vyslyšelo TONĚCO nahoře ! Čím víc horka, tím víc musím být zavřená doma...asi si pořídím velkou chladící místnost jako mají v McDonald's místo pokoje.
Jste v létě obdobně "nezdraví"?

2) Výdej peněz
 Normálně si lidi o prázdninách vydělávají a já budu nejspíš jenom vydávat. Doktoři, dovolená, řidičák. Upozornění pro všechny Ostraváky....prosím, nepohybujte se v létě moc po Ostravě budu dělat řidičák...je to ve Vašem vlastním zájmu :D. A tak mě napadá pár otázek než se tedy k řidičáku vážně rozhoupu....Máte řidičák? Kdy jste si jej dělali? A má to cenu? - resp. řídíte nebo leží řidičák jenom v šuplíku?

3) Inteligence 
Po přečtení reportu od Kůzlete o Geetaconu jsem si  říkala, že už se snad u ničeho divit nebudu. (Narážím na zákaz pití alkoholu a zvracející slečnu, která disponovala hodností ORG.) Avšak po dnešním krátké rozhovoru s klukem, který hodlá přednášet o Otaku na Ostrakonu jsem měla nutkání mlátit hlavou do klávesnice. Jak může někdo přednášet něco, o čem nic neví???? Rozumějte....ten dotyčný viděl Otaku maximálně tak na fotce na internetu, nikdy nebyl na žádném conu ani sraze a vůbec ty lidi nezná. Ačkoliv bych jako spolupřednášející neměla nikoho topit, tak se nebudu divit, pokud mu tam někdo něco řekne od srdce....

A pak je tu ta věc s Google Reader....vsadím se, že 3/4 lidí ani neví na co je....GFC zůstává a nové příspěvky se mi i těm, kteří blogují, objevují díky bloggeru....tak proboha! lidi, používejte mozek! Aneb koho tyhle přehnané reakce taky štvou, zvedněte ruku !

4) Změna
Už jsem to četla někde u Danielle, a tak se ptám i Vás...máte taky nezkrotnou chuť si stříhat vlasy, pokud je něčeho na Vás moc? Nebo řešíte "problémy" jinak? Já tuto chuť mám, a tak jsem objevila po více než 2 letech ofinu. (že by krok k lolitě nebo krok ke svému "já"?) Nůžky jsou prostě skvělá příležitost, jak se zbavít zátěže, ale jen v případě, že nejde o kůži.

PS: Bože, ať už je 23. 7. :))), jižní Morava čekáááá :) A kam plánujete jet Vy?

9 komentářů:

  1. 1) V létě jsem pouze lenošná :D
    2) Řidičák nejezdí, takže ho v nejbližších letech mít nebudu :D
    3) K tomuto bodu nemám co dodat, tedy maximálně to, že mi uteklo FF 2013. Technicky sice pořád ještě běží, ale tak nějak to padlo :/ (a přitom čas, peníze a nadšení mám!)
    4) Meh, takhle to neřeším, ale strašlivě mě žere si něco nového vytvořit. Vždycky mě zastaví to, že už mám konečně ubohou verzi toho, co jsem dlouho chtěla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. technicky teprve začalo ne? :D no a jinak si myslím, že FF není taková ztráta, jde vynahradit mnoha conama ;), i když záleží na tom, co tě právě na něm lákalo :)

      Vymazat
  2. 1) To je ještě dobrý stav, když tvoje tělo vydrží až do období, kdy může povolit. Já pravidelně lehám v předpísemkové dny. A když už si to tělo chtělo na někdy schovat, tak i toho využilo, díky čemuž jsem po jakémkoliv náročném týdnu potom s železnou pravidelností končila v pátek/sobotu večer na pohotovosti pro antibiotika :/

    3) Jakožto občasný přednášející nekomentuju, pouze házím oči v sloup...

    A já zrušením Google Readeru budu opravdu hodně trpět, protože je to moje nejnavštěvovanější stránka, pomocí které odebírám všechny RSS, nesleduju tím jen blogy. A nemám ráda, když mě někdo nutí používat jinou službu, na kterou si nemůžu zvyknout. Takže osobně mám tedy reakce dost silné, musím se přiznat ^^'

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ach...tvého (ne)zdraví mi je vážně líto...takový věčně nemocný člověk jako by ani někdy nežil :(, i když věřím (a doufám), že žiješ :))
      zrušením Google Readeru jsem pouze myslela ten falešný humbuk okolo se zrušením GFC, jinak jsem se ze zvědavosti koukala na bloglovin a není to tak špatné...

      Vymazat
    2. (Poslední dva roky se obávám, že jsi to spíše vystihla s tím nežitím, ale věřím, že se blýská na lepší časy, neboj~)

      Bloglovin mě opravdu překvapil, docela se mi začal líbit :) Předtím jsem zkoušela Feedly, to mi příliš nevyhovuje :/

      Vymazat
  3. V létě jsem taky nemocná, poslední tři týdny mě bolí v krku, roste mi asi osmička(nebo je to tím aftem vedle pantu?) a zbláznil se mi žaludek :D A přesně jak říkáš, je to jen tím, že tělo může být nemocné, tak si to chce užít :D
    A řidičák nemám, ale za blbost bych taky mlátila a pořádně.
    Ale Google reader mě naštval, protože tam mám i EGL a EGL_comm_sales :D Prostě Lolitky to potřebují, ale nakonec se mi bloglovin líbí i víc :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to bolení v krku je normální...většinou to je tím střídáním teplot grrr :-// na afty ti mohu doporučit takové mazadlo Urgo Afty ...je to potvora malá a drahá, ale neuvěřitelně účinná...vyléčila i afty, které nešly vyléčit klasicky postaru tou fialovou vodičkou :))

      Vymazat
  4. Tak k doktorům se objednávám na preventivní kontroly zásadně přes prázdniny.
    Přednášející je zjevně pako a ano, vlasy si ráda krátím/barvím/ničím kdykoli je nějaký problém. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no právě a tak to začíná...objednám se na preventivní kontrolu a oni mi preventivně něco zjistí, o čem bych ani nevěděla a pak začnu brát nějaké prášky a najednou to i cítím, že jsem nemocná :D
      takže není žádný problém? ...řekly bych, že dlouho nebyla u tebe změna, ne?

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: