neděle 14. července 2013

# Loužička slov

Svobodník a lípa

Včerejšek byl moc pěkný den. Z rána to vypadalo na hrozné počasí, a tak jsem si vzala hrubé štrample (punčochy) a vyrazila do víru emisí. Jen na chvíli jsem se setkala s mým žraločkem Mel, ale byla jsem moc ráda a to nejen za to, že mi vypůjčila spodničky, ale i za ni samotnou...navíc měla úžasný kabátek *slint*.

Po x přestupech jsem konečně dorazila do místa bydliště mého Drahého a cestou k němu domů se kochala lípami. Miluji aleje, hlavně na podzim, ale ještě víc, když tak kráááásně voní.
 (skoro mě přejelo auto :D)


Škoda lípu nevyužít, a to nejen na fotku, a tak jsme se po příchodu převlékli a šli natrhat květy na Lípový sirup. Recept zveřejním až po té, co zjistím, jak moc jsem to přehnala s hřebíčkem :D a jak to tedy chutná. Zároveň jsme při trhání byli poučeni, že tyto bohaté květy (na fotce ne v sirupu ) jsou z lípy americké, která prý chuťově není nic moc. A ano ještě byl můj Drahý nazván "holčičkou"...kolikrát ještě? (to ty dlouhé vlasy)

A večer se šlo na oslavu svobodníka Alexeje, který překročil své čtvrt století. S klidem v duši mohu říct, že oslava dopadla skvěle a já si konečně oddechla (tedy dokud někdo nestočil hovor na anime !!!!).
Zde hleďte, toť oslavenec s našim (mým a Drahého) dárkem: ^^
A nakonec 26 muffínků od Haru.
Byly výborné, skvělý zákusek po guláši a ostrých paprikách, ze kterých některé individua i plakala. :)

8 komentářů:

  1. Moc Ti to sluší, tu sukni Ti závidím :D A dárek jste vybrali moc pěkný :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sekne,ta barevná kombinace je prostě úžasná :) A souhlasím s Vránou,dárek je super originální :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)... spíš byl ten dárek očekávaný nebo jeho styl...co jiného dát vojákovi? :D

      Vymazat
  3. Ó, moc ti to sluší, mně se tak hrozně líbí tmavě zelená v lolitě ^^ Slytherin loli :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji...Slytherin z toho plánuji časem udělat - nášivkama, kravatou atd. :D (ale nevím, jestli se k tomu bude kravata hodit :()

      Vymazat
  4. Jáá tě za toho žraločka kousnu T_T A tu sukni ti taky závidím *_*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nekousneš, vždyť to je tak cute...a originální...všude jsou samé kočičky, pejsi, čuníci, králičci, lamy a žraloček nikde ♥

      Vymazat
  5. Sekne ti to! Za zelená sukně je super :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: