neděle 18. srpna 2013

# Shopaholic # Vymoženosti

Project Bokkaku s korunkou na hlavě

Project Bokkaku je jedna mladá vícestranně talentovaná slečna. S jejími výrobky jsem se setkala poprvé v květnu na AnimeFestu. Zaujaly mě především vzhledem a technikou, a tak jsem si musela domů dovézt aspoň jeden z nich.
Tehdy šlo  o "vílí" čelenku, o které jsem již psala.


Ale zaujala mě i korunka z korálků, připevněná na čelence. Nikdy jsem nijak korunkový tip nebyla, ale Alenkovská narozeninová party, která se šmahem blíží, mě "donutila" objednat si korunku právě u této slečny. Napsala jsem si pouze o barvy, zbytek je čistě její vlastní fantazie.
A že se to povedlo !




Moje spokojenost ze mě číší ještě teď a to už ji mám několik dnů doma. ! :)
Vzhledem k tomu, jaké výrobky jsou ještě na skladě a fantazii se meze nekladou, tak si určitě ještě někdy něco objednám.

Např. náhrdelník Jane Austen


Malý Princ

a nebo si konečně koupím ručně dělaný diář podle mých představ :)

Na závěr něco málo pro fajnšmekry: Děsně drahé a děsně krásné Obludné obludárium

Ostatní výrobky můžete najít na FB stránce: Project Bokkaku
nebo na fler.cz: Ajabokkaku

14 komentářů:

  1. Ten náhrdelník... a diář... krása! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Já taky :D škoda, že ho prodává. Vyrobit něco tak pěkného chlupatého s ouškama, tak se k tomu jenom "ňuchňám" doma :D

      Vymazat
  3. Obludné obludárium *_* (Môj vnútorný potterhead zaplesal, spomenul si na monster book of monster, jednoznačne niečo také k svojmu životu potrebujem!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady ta je fakt drahá vzhledem k ručnímu papíru a dlouhým chlupům. Ale třeba by šla udělat nějaká levnější verze :)

      Vymazat
  4. Krásné! Já jsem korunkovy tip :-) Ale asi bych si tu korunku nechala udělat křivě. A ten diář :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak křivě? Jako na stranu? ...no ona je posouvatelná :) což je pro mě velká výhoda. :)

      Vymazat
  5. to je krásné, škoda že na mojí obří hlavě jakejkoliv doplněk vypadá příšerně :DD :/

    Zúčastni se u mě na blogu giveaway :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moje obří hlava má obvod 60 cm a tak hrozně to nevypadá :) myslím si, že víc nemáš :D

      Vymazat
  6. Chjooo, proč ta obludka musí být tak drahááá, asi si vyrobím svoji :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to bude tím ručním papírem a nervama do něj vložených :D ale tak dlouhosrstý plyš taky docela stojí :)

      Vymazat
  7. Krása..obdivuji lidi, co tohle dokáží stvořit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také. Fantazii má kde kdo ale málokdo ji dokáže zhmotnit :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: