pátek 2. srpna 2013

# Vymoženosti

Nejen narozeninová party

Tak jsem se včera spolu s dalšími 2 otaku dohodla, že si uděláme společnou narozeninovou party s několika dalšími nejen otaku přáteli. A aby toho nebylo dost, bude na téma ! Alenka v říši Divů - jak (ne)překvapivé. :D Bude to piknik v Komenského sadech v Ostravě a očekáváme hromadu uší, klobouků, karetních vzorů či hotových cosplayů.
Uchvátilo mě to tak, že od rána hledám nějaké vymoženosti, které by bylo dobré přichystat. A tak jsem se několik z nich rozhodla zveřejnit pro Vaši motivaci.
:)










Jako bonus: Hodně nápadů (i receptů) má v Alenkovské provedení na svých stránkách i Disney .

6 komentářů:

  1. Tak ty čajový sáčky jsou rozkošný!:))) Užijte si to:) Mně čeká Alenka v podobě Alice: Madness returns:D

    OdpovědětVymazat
  2. awgh :3 To je roztomiléé :3 Jednou jsem chtěla taky něco podobného ^^ ale pak z toho sešlo, jelikož nerada slavím :D ale ten dortík vypadá k nakousnutí :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. však ty jsi zvaná a určitě příjdeš, že jooo? a uvidíš to LIVE !

      Vymazat
  3. To jsou úžasné nápady, hlavně ty sáčky mne uchvátily :) A tedy, párty v takovém stylu, pokud by si na tom člověk dal opravdu záležet, musí být úžasná..to bych se i ráda připojila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud bys měla dlouhou chvíli a dostatek peněz, klidně se do Ostravy 30.8. stav ! :) Ale kdyby ne, tak fotky určitě budou :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: