sobota 17. srpna 2013

# DIY # Loužička slov

Zprávy ze světa K.F.

Nepokročila jsem v knihách ani filmech ani ničem extra kulturním. Naopak mě velmi chytla kreativní nálada, a tak hledám inspiraci ve světě internetu. Pokud vše vyjde tak, jak má ...možná zkusím i nějaký ten prodej :) a udělám další přednášku na nějaký japanofilní con (opět :D).

Moje inspirace....

1) Kawaii Factory
Odkaz ZDE :)
Jedná se tedy o obchůdek se sweet/decora věcmi. Momentálně na oficiální stránkách, viz. odkaz, probíhá giveaway s decora obalem na Founa.
Převážná část těch blbůstek a doplňků jsou sladkosti atd. a někdy mám fakt problém rozeznat, jestli je to poživatelné či ne. Jako u těchto muffinkových králíčků.
Ještě bych doplnila, že velkou výhodou tohoto obchůdku je možnost sezonních LUCKYPACKů :)

2) Blog slečny Noor
Edible Rainbows je blog jedné britské muslimské lolity. Sleduju ho už nějaký čas. Poprvé jsem na ni narazila na http://fyeahnerdylolitas.tumblr.com//, kde jsem ji objevila pod tagem STAR WARS.



Zaujala mě už jen svým pojetím lolity. To se přece tak často nevidí, u nás už vůbec ne. Sama ví, že má originální způsob nošení, hlavně co se týče kalhot. Na jejím blogu je možno v některých článcích vidět, jak rostla její osobnost. Začínala na ne moc dobře padnoucích černobílých kombinací a skončila u pastelových brandových outfitů, které si zamilovala. Má můj velký obdiv.
Jen jako dodatek, pokud Vás zajímají tyto jedinečné lolity, můžete je spatřit i na FB, kde mají svou skupinu: Muslim Lolita :)

3) Super cute kawaii
Přesně jak zní v názvu, super stránka se strašně moc cute věcmi. Nejlepší je asi sledovat jejich FB stránku, kde postují spoustu nápadů pro handmade cute věcičky a také další články, např. doporučení, kde co koupit na ebay atd. Vážně skvělé nápady :)


11 komentářů:

  1. Teda,to vypadá dobře! Styl lolita se mi nějak moc nelíbí ale ta musilmka jede :D..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdo umí lolitu dobře zakombinovat do života a někdy to už skoro jako lolita nevypadá, i když svým způsobem je :)

      Vymazat
  2. Muslim Lolita? Páni,zajímavé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to tak přišlo + na té skupině je jich víc a jde vidět různé lolita styly, ne jen tenhle sweet, a je to ještě zajímavější. Jinak je fajn se poohlédnout i po jiných netypických lolitách, je to zábava :)

      Vymazat
  3. Nevěděla jsem, že má Kawaii Factory luckypacky! :) A ti králíčci... awww~

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají ! A tuším, že jich je ještě několik na etsy.com ...četla jsem zpětné feedbacky pějící jen a jen chválu. :)

      Vymazat
  4. Tej moslimskej slečne strašne fandím! je skvelé ako to dokáže zladiť do kopy a stále to vyzerá super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Uvažuji nad tím, kolik má asi všech věcí....čím víc bych jich měla, tím déle bych stála u skříně :D

      Vymazat
  5. Ten blog té muslimské slečny neznám, ale musím říct, že ji obdivuju, že šla do tak odvážné módy. Přece jen to musí mít těžký asi už kvůli víře natož když chodí ještě takhle oblíkaná... Ale vypadá v lolitě skvěle :-)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: