pátek 29. března 2013

# Loužička slov

Jen počkej zajíci 04

Týden trávený opět ve škole utekl nějak rychle, asi to bude tím seminárkovým shonem, čemuž ještě není konec. A tak si dávám 2 dny prokrastinace :D, kdy se hodlám věnovat svým zájmům a Drahému.

Co se stalo?

1) Byl ve městě, kde studuji, otevřen nový obchůdek s oblečením. Pro mé dychtivé převážně spolužačky to byl jistě skvělý krok obchodníka. Tento týden proběhl nálet na tento obchod. Pěkné věci, kvalita je klasická a skvělé ceny....což vím pouze z doslechu, protože můj nálet se bude konat až příští týden s úmyslem koupit konečně černou halenku a nějakou pěknou šálku.

2) Dostala jsem se do naprostého rauše, a to ve chvíli, kdy jsem odbalila dárek od Pandy (již zmíněnou knihu Ten, kdo stojí v koutě). Byla obalená v bublinkové fólii, což je to správné potěšení, které mě BERE už od dětství ! :))) Mmmmm
3) Po tom, co jsem shlédla předběžný program Festivalu Fantazie, jsem si opět řekla, že pokud tam pojedu tak max. na 2 dny :D. Asi moc na ty velké cony a festy nebudu ...jelikož není šance uspokojit mou Nerdí duši a stihnout to nejlepší. Už 3 roky úspěšně vždy propásnu něco o Harry Potterovi :D. První 2 roky byly přednášky tak brzo, že pořadatelé a přednášející po probdělých nocích neuměli vstát :D a tento rok na FF to vypadá, že se bude krýt se SW :-//
Tak jsem zjistila jednu fajn věc, kterou jsem netušila a to, že představitelka Ufňukané Uršuly měla v době natáčení 35 let. Dokonce hrála v Deníku Bridget Jonesové a v dalších mnohdy historických filmech. Strašně se mi líbí ten její typický úsměv.

4) Poslední dobou mě bere jistá nostalgie, a tak možná napíšu pár článků na to, co se událo a ráda na to vzpomínám :)

4 komentáře:

  1. Jo bublinkový fólie jsou skvělý :D A to, že Ufňukaná Uršula hrála v Bridget Jonesové mi nikdy nedošlo :D

    OdpovědětVymazat
  2. To jí vážně bylo 35? Dost dobré! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v době natáčení 2. dílu, kde se objevila poprvé ;), ano :) (pak se tuším ještě objevila ve 4. a 7. dílu)

      Vymazat
  3. Ano, relaxační fólie jsou jeden z nejzásadnějších vynálezů dvacátého prvního století a myslím,že jejich důležitost bude stoupat :D Jinak s tou Uršulou je to velmi zajímavé a herečka je opravdu charakterní

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: