neděle 17. března 2013

# Loužička slov

Kovbojové, slivovice, sladkosti a zábava

Asi těmito slovy bych popsala takřka uplynulý víkend. Už nikdy nikomu neporadím, aby udělal "převlíkací" narozeninovou party, protože to nakonec dopadne jako teď, že nebudu mít co na sebe. Všichni kovbojové, krásní a karování....a mezi nimi černočervená Lady Gangsta. I když masku večera vyhrál majitel domu, kde se událost děla, mým favoritem byl miniaturní kovbojský klobouček typu "fascinátor" na jisté libé pánské hlavě.... Ještě mě napadlo jít za Slečnu ze Saloonu ale na "jen" bloomersky a korzet byla u nás moc velká kosa. Což se projevilo na časném pití slivovice, ač jsem původně nechtěla pít vůbec. :D Tato slivovice však byla nějak moc ředěná, měla jen 35%, a nenutila člověka jí zapít - proto se jí muselo vypít moc. :D (Jak já se těším na Moravu a na pravou domácí slivku, z které se zblinká leckterý vytrénovaný ogar :D). Nakonec mě asi více zahřála zelňačka, protože při cestě na autobus mé nožky v keckách vůbec necítily, že se 20cm boří ve sněhu.
Stejně největší legrace byla, když většina lidí věděla, že oslavenkyně má ráda fialovou. Takže dostala všechno fialové :D. Já jsem nebyla výjimkou a obdarovala jsem ji bílo-fialový 3 čočkovým lomografem.






Ovšem další den na Otaku srazu to již nožky pocítily. Přišli jsme (s Drahým) sice pozdě, ale tím lépe pro mě, aspoň jsem nemusela tak dlouho mrznout venku spolu s ostatními, kteří se odmítali účastnit se někdy doslova zničujících her (, které jsou na "starých" srazech časté :D). Už, aby bylo teplo a mohli by se zapojit i ostatní bábovky. Což mi připomíná maniakální Katsu, která mi ve čtvrtek psala, zda si má vzít lolita šatičky - jaké je u nás počasí. Šatičky si sice nezvala, ale dorazila v tenkých silonkách a sukni, která byla snad jen ze záclony bez podšívky. Tak a teď jdu na její doporučení konečně číst mangu Ludwig Kakumei, která je tak trochu sprostá předělávka pohádek aneb nekrofilní princ Ludwig, Sněhurka, která spí se svým otce atd. :D ....což ve mě vyvolává nápad na další článek. Víte, že pohádky vlastně končí dobře až od určité doby? Původně pohádky neměly šťastné konce.



PS. Stejně nejhezčí bylo vidět po 2 týdnech mého srdce Žampiona a vzájemně nečekaně a neplánovaně si darovat sladkosti ^^.

2 komentáře:

Pravidelní čtenáři

For English, press: