čtvrtek 21. března 2013

# Loužička slov

Jen počkej zajíci 03

Ano, píšu krapet dřív.... Tento týden ještě není u konce a možná sem ještě něco dodám, ale potřebuju se zase vykecat. :D

Takže jsem přišla na 3 (opravdu nepřekonatelnéééé, podstatné) věci ! :D

1) Původně jsem zakládala tenhle blog pro usměrnění myšlenek, možná pro poznání nových lidí... Rozhodně! Jsem nechtěla, aby ho četli mi známí a přátelé. Respektive, aby ho klidně četli, ale bez myšlenky, že ho píšu JÁ!
Má to několik nevýhod, a to:
a) zjišťují, jak jsem na tom bledě :D
b) mám z toho mírně úzkostné stavy, když na mě někdo zakřičí "konečně jsem našel/a tvůj blooooog a přidala jsem si tě do oblíbených záložek" .....vážně jsem nechtěla být tak....viditelná :-/
c) nemohu zde zveřejnit dárky, které pro ostatní mám.....takže si budete muset všichni počkat až na den, kdy budou předány :'(

Utěšuje mě jediné. Momentálně je IN pořídit svému blogu i FB stránku, a když to neudělám budu zase OUT jupíííííí a nikdo se o mně nebude zajímat....uff :D

A ano, teď víte mé tajemství, proč nepíšu v angličtině :D ....prostě nechci být světová :D

2) Nemocnost a e-banking podporují shopaholismus

Lituji dne, kdy jsem se rozhodla nejít do školy a válet se celý (tento) týden v posteli s notebookem. Sledovala jsem můj oblíbený seriál Odložené případy, koukala na blogy a pak jsem tak jednou zkontrolovala stav mého účtu a už to bylo !
Kvůli tipu od Vrány jsem se taky musela kouknout na tu akci, kterou má momentálně Dermacol na svých stránkách a to víte, že jsem si hned něco objednala (pak bude post).
Nemluvě o tom, že jsem se konečně rozhodla objednat novou látku na sukni....ať mám v čem na AF2013 zazářit ...nebo spíš zatemnit :D

Což mi připomíná 3. bod dnešního zajíce ....

3) Naše pošťačka bude příští týden chudák a máma mě zabije xD
No snad to znáte, když Vám příjde každý den balíček domů (po tom co chudák pošťačka vyšlape ten šílený kopec pěšky) a máma se z toho může zjančit :D. Opravňuje mě snad jen to, že za 1 fakt nemůžu.
To je kvůli němu, kvůli (brněnské) Pandě...kdyby mi před rokem dysgraficky a barvoslepě neposlal na FB zprávu s komentářem mé fotky, tak teď neslavíme rok přátelství a nemám ve schránce žádný balík !!! (to víte, že ho jinak žeru :D)

No jo..... :-*




4 komentáře:

  1. Taky mě vždycky dost naštve když zjistím, že o mém blogu ví někdo, u koho si to nepřeji :D což..já si to vlastně nepřeji u žádného ze svých známých. Ale fb je drbna, člověk dá odkaz do nějaké skupiny určené pro blogery...a ono se to ukáže na zdi mým přátelům, paráda -.- :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě :D taky se mi to teď stalo ....klidně ať si to čtou, ale ať mi to neříkají :D

      Vymazat
  2. Hehe, to se ti ani nedivím, já se modlím,že ty moje výbloggy nikdy nečte z těch méně známých, nedejbože třeba ze spolužáků. Jinak nákupní mánii jsem jednu dobu měla velmi podobnou..kupodivu reakce mamky a paní pošťačky byla také totožná :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle pocity znám. Zrovna mě začal stalkovat někdo, koho opravdu nemám ráda a v běžném životě se setkáváme, což je ještě horší, než když člověka sledují jen přátelé a známí :/

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: