čtvrtek 28. března 2013

# Shopaholic

Dermacol a Bodyline

Za poslední měsíc jsem si koupila několik věcí, ale polovina mi ještě nedošla, takže dnes bude článek jen o těch, co došly do dnešního dne :)

1) Halenka z Bodyline od Cherri :) Dlouho jsem sháněla bílou (a taky černou) krátkorukávovou variabilní halenku k lolitě, abych se v létě na festech a conech neuškvařila. Takže jsem strašně ráda, že mi Cherri tu svou bílou nabídla. Co jsem tak zkoukla, tak je jedna z nejčastěji kupovaných, takže ji mají všichni, ale strašně mi vadí ty mašličky, takže je asi amputuju a budu mít originální :D.

2 +3) Využila jsem akce na dermacol.cz (tip od Vrány - moooooc děkuji) a koupila jsem si za poštovné Dermacol filmstudio Barrandov make-up č. 208, které není u nás v drogériích běžně sehnatelný. Zjistila jsem, že ačkoliv jsem dost bílá, tak s ním jsem bělejší :D, ale moc se mi ten můj "Sněhurkovský" vzhled líbí :).
Zhodnocení:


Make-up tedy skvěle kryje a vzhledem k odstínu nevytváří mapy jako u těch tmavších. Je dobře roztíratelný, sušší a hned nespadne, zatím jsem nepocítila, že by byl nějak těžký. :)

Druhým výrobkem byla tmavě-zelená tužka na oči, kterou jsem si koupila pro mírně temné zvýraznění mých zeleno-hnědých očí.
Zhodnocení:
Tužka se sice dobře nanáší, ale po určité době "roztaje" do záhybů očních víček a takřka se smaže. Takže tu si už nekoupím. :(


 

2 komentáře:

  1. Ta halenka vypadá skvěle! Já teď ulovila bílou v CC Haru, tak se těším až přijde :-)
    A ten makeup si taky musím objednat. Prý je skvělý jako korektor na kruhy pod očima. Bohužel jsem to zjistila až po své objednávce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nj to byl ten CC, kde věci mizely před očima ...tam jsem si vzala klobouček, tak snad brzo dojde :) a co se týče objednávky, tak klidně zaregistruj přítele :D

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: