pondělí 11. března 2013

# Wishlist

Kytičky, kytičky, afro cirkus

Ano, je to sice "puntíky, puntíky, afro cirkus", ale zase mě chytly kytičky. To bude asi tím jarem. Ve skříni se začínají hromadit látky a v mé mysli to "ach-uje" ve velkém, když koukám na některé brandy. Konečně jsem našla vhodný střih šatů na mou postavu, teď už to jen zkombinovat na něco ....takového...



a navrch jedna sukýnka.... yum yum ^^





A na čem teď "ujíždíte" vy? :)))


7 komentářů:

  1. Já jsem teda spíš na sukně, protože se dají líp kombinovat a vypadají víc casual, ale ty druhé šaty jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  2. Jů, to jsme na tom stejně.. Já jsem se zamilovala do kytiček nedávno a nechce mě to pustit :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě přejde :D ... Málokdo vydrží jenom v kytičkách :D (vzdala jsem to po 3 sukních :D)

      Vymazat
  3. Jako taková klasická lolitka, moc hezké :)) mě se tedy nejvíc líbí ty druhé, ty jsou kouzelné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U těch druhých se bojím, že už to hraničí se sladkým :D

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: