pondělí 4. března 2013

# Co mě čeká a snad nemine # Loužička slov

A z února byl najednou březen...

Možná to je tím, že únor má jen 28. dnů (někdy 29.), ale příjde mi, jako bych poslední dny a hlavně přelom únor/březen zaspala. Asi to bylo tím, že jsem toho měla tolik, co na "práci", a tak jsem nestihla splnit ani moc mých měsíčních předsevzetí, mezi které patřilo....

1) Konečně ukuchtit Dango
2) Vrhnout se na zkoušení "Čínských" sušenek štěstí (konečně mám normální recept a né ten hnus bílkový nevyzkoušený z netu)
3) Vytvořit domácí Žužu(, kterým bude můj Drahý obdarován 7. března na svůj svátek)
4) Zůstat v LS (protože jak jsem se dnes dozvěděla...mimořádný termín ze ZPV budu mít někdy po začátku semestru, do kterého stejně musím chodit)
5) Koupit konečně permici do fitka
6) Došít sukni a koupit látku na další
7) Koupit několik naprosto potřebných kousků oblečení, abych v létě nechcípla ve vícevrstvém oblečení
8) Dočíst všechny knihy a konečně je vrátit do knihovny
9) Konečně se podívat na Hoshi wo Ou Kodomo (a nezapomenout si z doporučením vzít kapesník)
10) Pokročit ve vyhledávání vhodné knihy pro Kniho-kabelku (pokrok byl však nepatrný)
11) Zase něco pěkného vytvořit barvami na textil
12) Konečně se sejít s japanofilními přáteli


Uff, tak po rekapitulaci musím říct, že to zas tak špatné není.

Bohužel žužu nebude....nemohu sehnat kukuřičný sirup a tak to odložím na jindy. Letní semestr se rozhodne přesně za týden...tedy né přesně....za týden v tuto dobu budu ještě ve větším stresu.
Permice na fitko se odkládá na neurčito. Hlavním důvodem je spoření na mou korunku ....budu princezna s korunkou v puse. Fakt super :( Hodlám si připravit dvě kasičky. 1 na korunku a 1 na Animefest - po zveřejnění Novinek z Lalalandu na Loli-centrále, už teď vím, že moje peněženka a možná i účet (pokud najdu někde blízko bankomat ČSOB) dozajista utrpí.
Na film se podívám až se dodívám na můj oblíbený seriál Odložené případy. I přesto, že už vím, kdy najdou pachalatele (cca 45. minuta), tak mě ty příběhy stále baví.


Většina věcí se tedy přesouvá na březen a k nim bych snad jen dodala:
1) Spoření
2) Uskutečnit několik procházek
3) Vymyslet další originální věc
4) Zajít si na výstavu :)
5) Přispět k svému já :)))
6) Sehnat peněženku !! karty přibývají :D





3 komentáře:

  1. Spoření si plánuju pořád a furt nic :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chce to pořídit nějakou ekšn kasičku (třeba pěkného porcelánového čuníka), kterou ti bude líto rozbít, abys z ní vyndala finance :D

      Vymazat
  2. Musím říci,že mi je tohle plánování velmi blízké,ale ty jsi opravdu aktivní osoba (narozdíl ode mne T_T). Tak ať toho stihneš v březnu co nejvíce

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: