čtvrtek 7. března 2013

# Filmy # Japonsko

Děti, které následují hvězdy

Tak jsem tedy splnila svůj úkol na únor a podívala se na (anime) film Hoshi wo ou kodomo. Český překlad jsem použila do názvu tohoto článku.

Dívala jsem se na něj sama ve škole v hodině Správního práva II, protože málokterý můj kamarád "starší" otaku (včetně mého Drahého) se dívá na filmy a seriály po roce 2000. Tento film je starý asi rok a kousek a navíc se objevila i jistá pochybnost, kterou bylo zjištěno, že není od Studia Ghibli ani od legendárního Miyazakiho.

Opět nehodlám spoilovat, takže čekejte jen hodnocení.



Z filmu jako celku mám strašně pěkný pocit. Chvílemi byl dramatický a v mnohem mi způsob nakreslení postav připomínal Miyazakiho. Vizuálně byl velmi poutavý, hlavně co se týkalo zpotobnění bohů. Bylo jich mnohem více a byli více nápaditější než v mé nejoblíbenější Cestě do fantazie. (a to už je co říct!) Každopádně příběh krapet zkomíral.
Pro mě nejhezčí postavou bylo jakési koťátko, které bylo nazýváno Mimi. Bylo tak strašně pěkné, neposedné. Když umřelo (pardon za spoil !), tak jsem na celé okolí ve fakultní odpočívarně vykřikla: "Neeeeee". :D Mmmm doufám, že jde koupit někde takový plyšáček. Zařadila bych ho na seznam možná i před Totora :).



5 komentářů:

  1. už to mám stažené :) Ale zrovna sleduju Zero no Tsukaima a Kaichou wa Maid-sama, tak nevím kdy se k tomu dostanu :D Je to závislost..
    Jinak máš nějakou nejoblíbenější mangu, nebo anime?
    Nicca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Kaichou wa Maid-sama jsem taky koukala...ten kluk je úžasnej, škoda, že animovanej :( jelikož jsem viděla tolik anime, tak si neumím vybrat, které je nejoblíbenější :D, ale líbila se mi poslední manga Emma: the victorian romance ;)

      Nevím, jestli jsi v téhle skupině na fb http://www.facebook.com/groups/408562355838672/ Ostravští otaku, ale podej si žádost a někdy přijď na sraz :) můžem si o tom detailnějc popovídat.

      Vymazat
    2. Jů děkuji, o té skupině jsem nevěděla :) Pokud bude sraz, určitě přijdu :) A těch 202 členů je docela síla :O

      Vymazat
    3. Neboj všichni se zase nescházejí ..max. tak 45 lidí :D, jsou různé skupinky no a sraz je v sobotu 16.3. ;)

      Vymazat
    4. Wiii, tak to snad přijdu :) Už teď se těším :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: