pondělí 4. listopadu 2013

# Fragile Figurine

Zprávy ze světa K.F.

Do čeho investovat peníze, které nemám? Dnes na téma: Doplňky a móda.


Měsíční přísun KAWAII
Ne že bych všeho, co je KAWAII už neměla dost, ale vážně mě láká aspoň jednou zkusit http://kawaiimonthly.com/ . Což je tedy měsíční balíček několika kawaii věciček. Koukala jsem na recenzi minulého balíčku a věci v něm nebyly zas tak špatné.
Možná se vyplatí investovat pár dolarů (konkr. 18,99) a udělat si radost, navíc s poštovným ZDARMA !
Pupa Zakka
Při projíždění Extra výhod, které mi můj O2 operátor nabízí, jsem narazila na 30% slevu na tašky Pupa Zakka. Překvapivě jsou vážně roztomilé už jen od pohledu. Nepřekvapivě mě ta cena málem zabila :D.
Navíc mám dojem, že jsem pár verzí viděla na ebay za o dost nižší cenu (řádově asi o 200-400 Kč). A tak si říkám, kupuje to vůbec někdo?




PROSTO.
Po příjezdu z Polska jsem unešená něco jako "skate" značkou PROSTO. a toužím získat aspoň jedno jejich dámské tričko, které normálně taky nemá zrovna nízkou cenu :D cca 650 Kč.
(prosto = prostě, ale i ROVNÝ)

Sukně
Na pořadu je výroba spodničky, resp. přišití několika nových volánů na již existující spodničku. A dále (snad to stihnu) sukně Star Wars inspirated. Rozhodla jsem se tento rok jít na Koprcon v lolitovském a mít fotku s lightsaberem v lolitě :3 (Už bych měla přestat očumovat Nerd lolitas na tumblru :D)

Řekněme, že to předběžně vidím na červenou verzi obdobné sukně jako měla Taurwen. (a taky jí prodala, ale ne mě....já bych se do ní vážně nenacpala!)


Cosplay
Chystám svůj první! Možná první dva. Druhý je v nedohlednu, ale předem podotýkám, že se bude týkat mého oblíbeného anime. 
U prvního to je horší. Ačkoliv jsem proti hrám na conech, našla jsem si herní cosplay, který prostě musím mít :D
A teď už jenom tipovat....

7 komentářů:

  1. O Kawaiimonthly jsem ještě nikdy neslyšela! :) Narazila jsi na ně v rámci přípravy přednášky? ^^ Docela mě to nalákalo, tak jsem si našla nějaké reviews, ale musím říct, že téměř čtyři stovky za sladkost, malou plyšovost a nějakou tu drobnost se mi zdají poněkud... hodně :/
    I Pupa Zakka pro mě doposud byl/a neznámou, ale ta druhá taška... awww~

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Narazila :) ale vzhledem k počtu "slejdů" tam obdobné věci asi nezařadím. Jinak přetáhnu hodinu a nebudou mě mít rádi :(. Taky jsem četla reviews no....nejvíc se mi asi líbila ta Tote bag na tom :D. Je to předražené, ale pro mě to je jako bych si koupila např. Ladybox...ten taky nepotřebuju...a navíc ho ani nevyužiju.

      Vymazat
  2. Ale ne o té stránce s kawaii věcičkama jsi mi neměla říkat :D Teď mi to bude hlodat v hlavě, ale jak tu Ely píše, tak za takové blbůstky je to celkem dost, ale i tak :D
    A tu sukni s Darthem Vaderem jsem chtěla, ale zrovna jsem byla bez peněz :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je kdybys někdy nevěděla, co s penězma.....já to bohužel už o těch svých vím. Jsem prokletá na zuby. :(
      Třeba si necháš ušít od někoho jiného :) až budou peníze.

      Vymazat
  3. Hmm, takový post taky udělám. bude pekelně dlouhý.
    Taky mám pocit, že jsem tě dnes viděla v Ostravě v tramvaji, kde ses snažila dostat do nějaké krabičky z pošty. Hm? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak na ten se ale těším :D
      Jojo ...a do toho jsem ještě slintala :D s polovinou umrtvené pusy od zubaře, takže snaaaad si neviděla ten zjev zepředu :D
      Krabička nakonec povolila a já našla mýdlovou hmotu, která bude určena na mýdlo Han Solo ....byla jsem prostě natěšená :3

      Vymazat
    2. Právě, že neviděla, proto jsem si nebyla jistá. I když ta taška s Hanem je dostatečné znamení... :D
      ...Samý Han!!! :D

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: