čtvrtek 7. listopadu 2013

# DIY # Fragile Figurine

Fascinátory a nové kousky do šatníku

Tak jsem udělala menší pokrok od čelenek s květinami a mini kloboučků ve vlasech.
Byla jsem krapet kreativní a chtěla jsem vyzkoušet něco nového.
Samozřejmě to napoprvé nedopadlo nejlépe, ale i tak hodlám 2 mé nové "fascinátory" využívat, dokud neudělám lepší verzi.

1) Tricorn mini hat
Našla jsem si na netu návod na Mini pirátský klobouček + střih, který je dobře nakreslený. Bohužel jsem neměla tavnou pistoli, takže jsem jako náhražku využila Chemopren (tím lepím, co se dá :D) a zjistila jsem, proč by se mezi vrstvy měla dávat nějaká ozdoba :D
Nicméně výsledek je zde:
2) Navy ship fascinator

Napadlo mě mít na hlavě loď....jak se to nosilo kdysi. Bohužel si neumím dostatečně vyčesat vlasy, takže jsem zvolila menší alternativu.
Je to tak hrozně sešité, že jsem tomu musela nasadit mašli! A překvapivě to s ní není tak hrozné. Snad mě nikdo ale nebude zkoumat :D
3) Spodnička
Dostáváme se ke kouskům v šatníku. Tenhle je spíš staronový. Jak jsem již psala, jen jsem upravila starou spodničku. Bylo na ní našit 10m volán organzy. Má tedy pouze 2 vrstvy, ale je neskutečně objemná. Ovšem pod sukní od Lady Sloth zase tak objemná není, a tak stejně musím  mít 2 (látka je fakt těžká).
4) Wrist cuffs
Moje první wrist cuffs. Pečlivě jsem víc jak hodinu vybírala krajku, která je nakonec ještě dokonalejší než jsem myslela. A moje hodná maminka mi je pak zpachtila. Nejsou na gumičku, ale na knoflíček (s bílou květinkou :3).


Napište mi, co nového máte v šatníku Vy nebo co právě kreativního děláte ? :)
PS: Omluva za fotky, jak jsem psala....foťák je v nebi.

12 komentářů:

  1. Já si chci už konečně vybrat nějaké kamínky na plesové šaty, abych je měla na zkoušku u sebe! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedopsala jsem, že se mi ta loď hodně líbí a jaj, chtěla bych tě vidět s rokokovým účesem xD

      Vymazat
    2. Takže si budeš kamínkovat svoje šaty? zajímalo by mě jak to dopadne :)
      Ne nechtěla bys mě vidět ....leda, že bys mi ho někdy pomohla "postavit" :D

      Vymazat
    3. Já jsem zvědavá také, je to sice jen pásek, ale vůbec nevím, jak to dopadne... :D

      Hoho, s radostí ti pomůžu. Budeš oběť mého zvráceného přeplácaného vkusu ~

      Vymazat
  2. Fascinátory jsou moc pěkné. :) Já osobně mám ráda různé takové ozdoby do vlasů a tak, když si něco nového ušiju, vždycky si ze stejné látky udělám i něco na hlavu. ^^
    Spodnička - plně souhlasím. Může být sebeobjemnější, ale jak je sukně z těžké látky, tak jeden hned uvažuje o spodničce alá obruče. XD Nicméně, taky musím brzy "dofouknout" všechny moje spodničky. :)
    No a v poslední době hodně šiju a celkově tvořím, takže snad budu mít brzo na blogu další článek "Novinky v šatníku". :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si hodlám vždycky nechat něco třeba z delšího pásku a vyrobit si aspoň mašli. Realita je však taková, že mám přemašlováno a k sukním, ke kterým bych chtěla něco ze stejné látky, mi švadlenky, které je ušily, často mašli nepošlou. Reiko je výjimkou.
      Jojo o obručích jsem uvažovala. Prý je těžké v tom sedat a tak zatím jen uvažuji...ale třeba by to nebylo špatné, kdyby to bylo moc ještě nařasené organzou kolem těch obručí.
      Těším se ...těším :)

      Vymazat
  3. Jů, to je teda přehlídka kreativity! :) Jsi hrozně šikovná, vše se ti moc povedlo~
    Wrist cuffs mají naprosto dokonalou krajku :3

    Co se tvých otázek týče:
    V šatníku nemám nového nic, protože prožívám přibírací fázi a není radno cokoliv kupovat. Stejně mám pocit, že mám jaksi všeho dost (na ženu poměrně vzácný stav, řekla bych) a nic nepotřebuju ^^'
    Má kreativita se projevuje momentálně v tvorbě amigurumi - dnes jsem uháčkovala nejmenší králičí ucho světa a jsem tímto na sebe oficálně velmi hrdá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No wau...z čeho přibíráš? Neříkej, že se ti obrací dieta jako mé bezlepkové a bezlaktózové kamarádce....
      Pocit přehršení mám také často :) asi proto, že dnešní doba má tolik možností a to už není ono :D
      Ooooooo králičí ouško...škoda, že nebyla fotka dříve...určitě bych ho zařadila do přednášky, která byla prostě plná králíčků :D

      Vymazat
  4. Já myslím, že se Ti věci povedly :-) A Tvé mamince ty wristcuffs taky, hlavně ta krajka je perfektní! Kéž by takovou měli u nás...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo já zapomínám, že Vy v Brně nemáte Stoklasu. Každopádně teď tam je tolik zajímavých věcí (píšu o tom urgentně článek...), že bych Ti doporučila se domluvit s dalšími lolitkami a něco třeba objednat :))

      Vymazat
  5. To je paráda, jsi tak šikovná. Mám tyhle věci do vlasů moc ráda,protože se člověk s tím odkáže opravdu velmi dobře vyřádit a udělat velmi zajímavé outfity..u mě vyhrává ta lodička :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejradši bych těchto "blbostí" měla víc, ale mám již slabou motivaci....loď mě naprosto vyčerpala :D

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: