středa 13. listopadu 2013

# Vymoženosti

Nejen zimní lolita ve Stoklasovi

Gratuluju všem, kteří mají ve své blízkosti prodejnu nejen bižutérie Stoklasa. A držím palce ostatním, aby se třeba dohodli s někým dalším a něco si od nich objednali (pokud bydlíte daleko) - množstevní slevy jsou super.

Už pomalu nedělám nic jiného než chození do Stoklasy a výtvarných potřeb. To jsou v poslední době má 2 nejoblíbenější obchody! :) Původně tedy kvůli mému malému umění, ale teď i kvůli mému....hm... koníčku?  lolitě :).

Jsou tam k sehnání opravdu skvělé kousky pro lolity (nejen) na zimu. A několik Vám jich teď ukážu.

1) Chlupatý límec
Pěkný, chlupatý, podšitý, ve všech možných barvách a s mašlí. Kontrolovala jsem kvalitu a komparovala ho s podobným dostupným v GATE a tento je prostě lepší.
LINK

2) Návleky na ruce

Stejný popis, podobné provedení. Ty prostě musím mít !
LINK
3) Perlový límec
Uchvátil mne! Vypadá tak honosně. Ačkoliv se bojím, že bych ho neměla k čemu nosit, a tak mi nezbývá nic než se na něj zatím jen dívat :(
LINK

4) Vsadka - náhrdelník
Konečně jsem objevila TU krajku/vsadku, ze které se dělají ty překrásné náhrdelníky! A cena je prostě lidová.
LINK

5) Vsadka 
 Další vsadka, která se mi líbí je monofilová. Tuhle bych určitě někdy použila např. na sukni jako ozdobu nebo bych ji využila jako brož.
LINK
6) Classic zrcátko
Vzhledem k mému zvýšenému líčení se v poslední době (nebojte, to zas přejde :D) se rozhoduju o koupi zrcátka a miniaturního hřebene. To první je na spadnutí po nalezení tohoto zrcátka v látkovém pouzdře. Květinky jsou to mé pravé ořechové :3
LINK


9 komentářů:

  1. Ten límec je skvělý... Připomíná mi mou drahou pupí, rozhodně ho ber! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád se rozhoduju, vzhledem k tomu, že chlupatý límec na (loli)kabátku mám ....

      Vymazat
  2. Skoro úplně stejný límec jsem sehnala na votočvohoz a prý byl z Takka :D Ale ty vsadky a zrcátko vypadají skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti závidím...na VV je to poslední dobou bída...a nebo já jsem jen tak vybíravá :D

      Vymazat
  3. Nieee, ono existuje aj slovenská Stoklasa! Zbankrotujem! :D :D :D


    Dada / Trojveršie.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ani nevím ! Ten pán, který má tu firmu, bydlí 15 km ode mě :D ani nevím, že se to tak rozrostlo. Zbankrotujem spolu ! :D

      Vymazat
  4. Jj, Stoklasa má mnohdy parádní věci. Já občas chodím vzdychat na jejich stránky, protože u nás poblíž žádná prodejna není, jen jednou za čas mě a Layle vypomůže Pet a ke své mega objednávce přibere i něco nám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ačkoliv mám prodejnu v okolí 30 km hned 4, tak taky chodím častěji vzdychat na stránky.
      Výrobky jsou fajn, ale galanterie za ty ceny je prostě skvělá. Nedivím se, že tam Pet a ostatní nakupují :)

      Vymazat
  5. Tédy, to jsou ale krásné věci..děkuji za odkazy, to se bude hodit :3

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: