pátek 15. listopadu 2013

# Fragile Figurine

Zprávy ze světa K.F.

Smůla se mi lepí na paty, ale sem tam přichází nějaká kompenzace :))

1) A vítězem s nejlepším nickem se stávááááááááá....bubny prosím.... PewDiePie. Je to přezdívka švédského komentátora převážně hororových videoher. Má kanál na youtube a docela velký počet odběratelů (mě taky :D). Kde jaká ženská s kosmetickým vlogem se může jít zahrabat
Když si zadáte jeho přezdívku na google-obrázky vyskočí na Vás hejno nejen fotek.
Co víc dodat? Je to prostě seveřan!

2) Virtuální svět Jane Austen
Když jsme u těch her, znáte takové ty stránky (celosvětové), kde někdo představí svůj nápad na projekt/hru a sbírá peníze, aby mohla vyjít? Jednu takovou stránku Vám ukážu.
Nazývá se Kickstarter a objevila jsem na ni čirou náhodou, díky kamarádům z Polska, online MMORPG Svět Jane Austen. Vypadá to velmi dobře a má to už jen několik dní do konce. A tak i já přispívám svým "zbytečným" dolarem. Pokud se Vám tento nápad líbí, přispějte také.
3) Všude samá čokoláda!

Ujíždím na čokoládě. Objevila jsem v drogérii Rossmann senzační značku za fajn cenu! Značka se jmenuje Das Exquisite a naleznete pod ní spoustu (i netradičních) druhů čokolád. (78% čokoláda za 35 Kč...no neberte to, stejná cena za čokoládu s marshmallow atd.)
Loni jsme navíc v drogérii Teta našly s Formulí sprcháč, který OPRAVDU voní po čokoládě. Daly jsme si předsevzetí, že si ho koupíme na Vánoce (letošní), a tak jsme i udělaly. V DM je momentálně za 77 Kč (oproti 109 Kč v Tetě), a tak již pro sebe máme Vánoční dárek, který zabalíme a předáme :D.
Přitom nakupování jsem si ještě zakoupila v DM sprcháč Pomeranč/belgická čokoláda od Dermacolu za 39 Kč, abych na Akiconu sladce voněla :3.

4) Filmem (možná) měsíce.....se stává.... A love to hide.
Příběh se odehrává v 2. světové válce a jsou do něj zapleteny 3 postavy - žena a 2 muži. Člověk by řekl, že to bude román, o tom jak se v čase války perou 2 muži o jednu ženu, a navíc židovští, ale opak je pravdou. :D Homosexuálně laděný film s židovskými postavami za holocaustu, tzn. 2x větší šance pro vyhlazení, není jen tak. Každopádně je skvěle zpracován, člověk se doslova ponoří do příběhu. Pokud preferujete více slova než akci, je tento film to pravé ořechové.

5 komentářů:

  1. Ten film vypadá zajímavě a ta hra Jane Austen vypadá skvěle... zajímalo by mě, jestli se ty peníze nakonec seženou :-) A tu čokoládu si koupím na FCEčka, abych se tam dopovala endorfinama a nezhroutila se :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě se to fakt nestihne :( ale bylo by to strašně fajn!
      Kup si jich víc...! Jedna je málo :)

      Vymazat
  2. PewDiePie je strašlivě uřvaný... To je jediné, co mi brání být jeho skutečnou fanynkou :D

    OdpovědětVymazat
  3. Virtuální svět Jane Austen by se mi moc líbil, byl-li by realizován :) Jsi dobrá, že jsi přispěla na takový prima projekt :3

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: