pondělí 18. listopadu 2013

# Loužička slov

Jen počkej zajíci 20

Zajíc je zpět a s ním i informace o mém "nabitém" týdnu.

1) Aklimatizace proběhla
Jsem zaklimatizovaná a přizpůsobená na "české" prostředí. Už umím složit větu o více souvětích a vypustit ji před lidmi nahlas, aniž bych ji měla předem napsanou.  Starý život je zpět a já jsem za něj ráda, bohužel mi stále něco chybí, ale to se snad časem napraví.

2) Auto mi PANE určitě neříká.
Stále umím ovládat auto, za měsíc jsem to nezapomněla. Stále nemám řidičák, za měsíc na mě můj komisař nezapomněl....na Ostravu nemám slov ve více ohledech, ale v tomto nejvíc. Pomalu, ale jistě krachuji kvůli blbému parkování!
Dostalo mě, když mi před jízdama pouštěli na Magistrátu reklamy "Nemyslíš, zaplatíš". Fakt to člověka povzbudí.
3) Dělám, že píšu bakalářku

...a zatím mi to můj vedoucí práce docela žere. Zasekla jsem se a nevím, jak dál...a možná nemám na to ani čas. Na psaní, na myšlení...jsem robot - ženská forma C3-PO. Nechci odpojit a neumím nic jiného než tlumočit. Což mě prozatím docela "živí".

Když přemýšlím o bakalářce, sjíždím stránku Píšu diplomku, která je plná skvělých gifů na všechny možné situace. DOPORUČUJI se kouknout!

Do toho pomalu začínají zkoušky....

4) A co teda dělám?
Kreslím si. Kreslím si pro radost. Lepím a peču. A zakládám svému malému umění FB stránku. Tak jestli Vás to zaujme, koukněte >>ZDE<< - dejte LIKE a třeba někomu doporučte.
Malá ukázka:


5) Těším se na Koprcon, modlím se za Cravatacon, plánuju Vánoce a Silvestra
To mluví snad za vše. Jsem stručná, protože chci být.

PS: Na copak se těšíte Vy?

10 komentářů:

  1. Píšu diplomku schvaluji! :D A tvorbu taky. Má bakalářka taky poněkud vázne. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že umělci, co v tom umí chodit...vyplodí bakalářku lépe než nějaký teoretik :)

      Vymazat
  2. Podajme si s tými záverečnými prácami ruky - mám to podobne so svojou diplomovkou a na danú stránku tiež nadšene pozerám! Good luck! ;)

    Dada / Trojveršie.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba to je nějakým obdobím...asi ukládání se k zimnímu spánku :D. Tobě také hodně štěstí :)

      Vymazat
  3. Hrozně se mi líbí zvlášť tvé tote bagy - nemít už dárky pro své kamarádky, velké milovnice Dr.Who, tak přesně vím, co jim pořizuju. No tak snad třeba za státnice... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :). Také je rozesílám všem možným kamarádkám :D
      Třeba :) ..ještě tu jsou svátky, narozky a tak :D

      Vymazat
  4. Neboj taky s bakalářkou váznu :D A s řidičákem přeju štěstí :-) A už se těším na výtvory se Sherlockem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uff, začínáte mě dámy s těmi závěrečnými prácemi uklidňovat ! Štěstí fakt v tomhle období potřebuju :D
      Už jsem něco přidala :)) uvidíme, jak Sherlock poletí. Sama se do více kusů asi nepoženu :)

      Vymazat
  5. Ano..naprosto chápu, jak se cítíš, co se bakalářky týče :D Minulý rok jsem touhle dobou měla nanejvýš tak 13 stránek a to jsem byla ještě ráda. Stránka Píšu diplomku je úžasná a naprosto výstižná..ale to se podá ;) Uvidíš, že za chvíli to budeš mít za sebou. Přeji hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tebe jsem si vzpomněla před odevzdáváním Zadání BP :) ....taky mi den předem řekli, co tam má být jinak než je napsané v Metodickém pokynu !!! (jako když ty jsi musela jít ještě vkládat další strany do BP)....Děkuji :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: