úterý 3. prosince 2013

# Swap

Kouzlo Vánoc

Ačkoliv nakupuju Vánoční dárky jako mnoho z Vás v průběhu roku, protože nenávidím všechen ten shon atd., tak miluji obdarovávání druhých. Takže jsem poslední dobou ještě pár dárků koupila a to hlavně z důvodů, že se letos jako loni účastním Vánoční víly a nově také Bloboxu.

Vánoční víla souvisí s obdarováváním lidí, kteří mají něco společného (v mém případě Harajuku styly). Ta hlavní víla, říkejme jí Big mother (snad mi to Cherri odpustí :D) shromáždí pomocí přihlášek ostatní víly, které náhodně někomu přiřadí a podle indícií, které dostanou, koupí své svěřenkyni (jiné víle) dárek a pošlou ho na Vánoce. Nutno podotknout, že toto obdarovávání neprobíhá jako výměna ve dvojcích, ale zatímco Vy pošlete dárek své svěřenkyni, jindy dostanete dárek od někoho jiného než od ní. Je to něco jako akce kulový blesk s dárky a vílami v krajkách.
Pro svou svěřenkyni už dárek koupený mám. Snad jej ještě dnes pošlu ! Mám obavy, zda toho není málo, zda toho není moc a zda se jí vůbec trefím do stylu (protože ten je fakt hardcore :D). Ale snad jí to potěší. Až jí to dorazí a mě dorazí jiný,  napíšu článek :)

BloBox 


Jedná se o výmysl bloggerky Belly. Jedná se o swap mezi dvěma děvčaty navzájem, které ovšem sama vybere a přiřadí.
Uskutečňuje se pravidelně měsíc. Vždy je na nějaké téma a nese sebou několik pravidel. Má přesně stanovenou částku a minimální počet věcí, které se musejí v balíčku nacházet, a také jak by měly vypadat. Ovšem nejsou přímo označené, nikde není řečeno, co by se mělo v balíčku nacházet, jen že nesmí být ryze kosmetický.
Pravidelně stalkuju vyhlašování a vyfocené krabičky slečen, které si vyměnily balíček. A když jsou ty Vánoce, tak jsem se rozhodla také něco poslat. Navíc podmínky jsou skvělé.
Už jen to označení červené - moje oblíbená barva mi dalo vůli něco vytvořit.
Co by se tam mělo tentokrát nacházet?
- něco s jablkem (jablkovice, sušená jablka... prostě s vůní Vánoc)
- něco voňavé
- něco červené 
- něco třpytivé
- něco pro zahřátí
Už jen to označení červené - moje oblíbená barva mi dalo vůli něco vytvořit. Moje swap parťačka je dle blogu nejspíše jiného kalibru než já, a tak nezbývá nic jiného než vyčkávat, co mi to chudák pošťačka donese. (Chudák, protože o Vánocích se tady fakt naběhá :D).

Napište mi, jak jste na tom s dárky? S podobnými obdarovávacími akcemi či swap-ingem?

PS: Snad dřív než odbalovací články chystám report z Koprconu, ze kterého jsem se před 2 dny vrátila. A že to stálo za to ! :)


7 komentářů:

  1. Já budu odesílat dárky víle zítra, dneska to kvůli FCEčkám, jedné autogramiádě a přednášce nestihnu. A taky doufám, že toho nemám málo :D Ale jinak swapy moc nevyhledávám, protože se bojím, že by se mi dotyčná netrefila do vkusu nebo já jí :-)
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím ti u FCE palce ;) !. Jaká autogramiáda???
      No o to málo se bojím neskutečně, po tom co jsem viděla, co všechno poslala Yuyu mé Naní :D

      Vymazat
  2. V Brně představoval Hvížďala svou novou knížku, tak jsem si šla nechat podepsat rozhovory s Havlem a Schwarzenbergem :-)
    Musíme jen doufat, že naše svěřenkyně budou spokojené :-)

    OdpovědětVymazat
  3. O Bloboxu jsem nikdy neslyšela, ale zní to hrozně nápaditě! :) Až budu výdělečně činná, určitě se takových věcí začnu taky účastnit, momentálně mám bohužel ale problém financovat i jen dárky pro mé nejmilejší ^^'
    Na report z Koprconu i odbalovací články se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem konečně dokoupila předevčírem poslední dárek, ale také to bylo jen tak tak finančně :) A to jsem letos zapojila spoustu hand-made věcí. Uvidíme, jak tenhle Blobox dopadne a jestli se do něj někdy ještě odvážím :)

      Vymazat
  4. Já se také většinou snažím nakupovat dárky v průběhu roku, ale letos mi to teda moc nevyšlo. No uvidíme, jak se s tím ještě poberu, každopádně mě tohle období děsně baví a užívám si ho, takže no stress.
    A ty balíčky zkouším spíš v průběhu roku, protože o Vánocích na to bohužel nemám čas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wuuu fakt závidím, že tě to baví :) já bych se vždycky v tom přechodovém období podzim/zima nejradši sesypala.

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: