středa 11. prosince 2013

# Festy a cony

Postapokalyptický Koprcon

Ačkoliv loňský Koprcon měl být po oslavě svých kulatin historicky poslední (nejen kvůli očekávání apokalypsy), někdy v únoru nebo březnu se na 15 osudných minut na facebookové stránce profláklo (ve formě teplého bonzu), že další ročník Koprconu bude! Nadměrné většině lidí srdíčko zaplesalo a příspěvek sklidil nehorázně moc "like-ů" během pár vteřin, dokud nepodlehl cenzuře.

Tento bonz nám vnesl vítr do plachet nadějného doufání, které se v létě potvrdilo. V říjnu jsem již byla zaregistrovaná a dokonce jsem stihla i zaplatit, ačkoliv to byl menší risk. Cena byla (snad) stejná jako loni, ovšem přišlo navýšení o 10 Kč za pobyt ve spacáku v tělocvičně za noc. Vzhledem k tomu, že jsem se původně chtěla ubytovat u DDRkařů v učebně, tak jsem polemizovala, zda to zaplatit či ne. Ale proč nepřispět 20 Kč k dobru, že ano?

A teď už k detailním popisu jednotlivých dní...




Pátek 29.11.2013
Odjížděli jsme vlakem z Ostravy v 14:30? Tento odjezd jsem pořádala já a opětovně jako loni se sešlo několik fantasmagoriků, kteří si od loňských Tolkienovských kostýmů podle mě dost polepšili (vážně jsem to loni špatně nesla, když jsem v neděli odcházela a přede mnou šlo spousta menších lidí hobitovského vzezření a broukali si Imperial March).
Po příchodu na místo mě překvapila téměř nulová fronta a malý počet lidí (bylo teprve 15:45). U registrace jsme dostali placku se vstupenkou(, která měla fakt pěkný design, ale vůbec netuším, jestli jsem si tam někam měla napsat jméno nebo ne :D) v taštičce jsme opět našli štramberské uši, program a bohužel jen 1 koprconovskou bankovku...někdo si postěžoval, že tam chybí Star Wars časopis/komiks jako loni, ale brzy jsme objevili herní časopisy Level, které jsme si mohli vzít.
Než jsme se vydali na první přednášku, krapet jsme se kolektivně posilnili a nalezli deštník mé drahé Dear Sith, který si zapomněla na loňském Koprconu. Star Wars Celebration Europe - Sběratelské předměty byla přednáška od Blaira a spočívala ve vykládání jeho zážitků z návštěvy SWCE, zároveň však přinášela mnoho informací o tom, co tam bylo k dostání, informace o jednotlivých firmách, společnostech, organizacích...a samozřejmě ukázky jednotlivých předmětů, nad kterými jsme ze sebe vydaly nejedno "ach". Jako "zážitek" by se dalo označit zboží propojené s německými motivy, větší hnus jsem snad neviděla. Největší "ach" se událo ve chvíli, kdy nám byly ukázány Darth Vader šaty (zmínka + foto v předchozím článku) a také tričko k 30. výročí, které mělo skvělý potisk, ale děsný materiál...což Vám mohu potvrdit, jelikož jsem ho na Blairovi ohmatala :3
Po přednášce jsme se šli přivítat do DDR místnosti (jako vždy a překvapivě jsme tam tentokrát netrávili nadměrnou většinu času - fakt úspěch). S původní sestavou, která byla ve vlaku jsem se sešla v linii Realcon, kde měla probíhat přednáška od Randalfa - JFK Universum, na kterou se nedostavil, a tak nám přišel Dam oznámit, že nám to Randalf odpřednáší někde jinde až ho potkáme třeba na chodbě :D. V zájmu získání nějakých Kopr-penízků jsem se zúčastnila Funny DDR turnaje, ale tentokrát jsem za účast nic nedostala :(, protože prý jich vyfasovali málo. Můj smutek odešel s opět nepřekonatelným Zahájením. Po krátké návštěvě Albertu jsme s Dear Sith šly na SW-Pekelnou výzvu. Absolutně nevím, jak se vybírali soutěžící a proč zrovna tito (i když u některých jo, ale taková protekce....), ale zábava to byla zajímavá a úkoly, které probíhaly mezi zodpovídáním otázek byly důmyslné. Zejména, co se týče připevňování kolíčků na obličej či pojídání alobalu do kuličky.

A jaká na to byla reakce?
Zajímala mě přednáška Vytvořte si vlastní RPG v linii Gamesy, ale prvních 15 minut byla tak nudná, že jsem se odhodlala v těchto brzkých hodinách (23:15) jít spát. Než jsem ovšem zalezla do svého spacáčku, byla jsem napůl násilně vytažená a dovlečená do deskárny, kde se hrál dračák a bohužel pár odvážlivců i zpívalo. Poznala jsem zde Mortemira, který má velmi zajímavou osobnost (tzn. zatím nepřekonatelně nejdivnější) a zejména mě na něm fascinuje jeho intersexualita. Při pohledu na něj vážně dlouho uvažujete, do jakého genderu ho kategorizovat. Byla jsem tak unavená, že jsem viděla pouze kousek 59 minut zpěvu K.R.E.T.É.N a stále toho lituji.(Jedná se o známé přetvořené písně) Na jednu z písní se můžete podívat >>zde<<. Modlím se, ať se to příště opakuje!!!

Sobota 30.11.2013
Sobotní ráno začlo u mě jako každý rok výtvarným happeningem. Tentokrát se malovala Hvězda smrti. Nutno podotknout, že takové sezení naproti sobě u stolů v respiriu má seznamovací účinky, takže je to jasná volba pro navazování kontaktů při podávání růžové vodovky.
Poté jsme šli na přednášku Mandaloriané od Han, čemuž se asi vzhledem k mé Bobbíkovské závislosti nikdo nedivil. Měla to dobře pojaté, vysvětlila Mandaloriánskou kulturu a také jejich zbroj. Dostalo se ukázek a rad, jak si vyrobit vlastní kostým (zejména ženský, protože prsa prostě dají zabrat) atd.
Nechala jsem se ukecat na Turnaj PARAPARA opět kvůli vidině peněz. Turnaj končil dřív, aby se stihlo focení s kostýmy v atriu, ale to začlo o hodně dřív, a tak spousta účastníků byla ochuzena o nové kostýmy a společné fotky. (Na toto téma jsem slyšela nejvíce stížností).
Abych si to vynahradila, pěkně jsem poprosila jednu slečnu o zapůjčení světelného meče a nechala se zvěčnit :3

V tělocvičně jsem potkala Randalfa, který fotil naše parkovací místa (a to doslova), takže jsem si ho odchytla a v kavárně jsem byla seznámena s konceptem páteční přednášky JFK Universum. (A od té doby vážně uvažuji o zakoupení knih s agentem JFK.)
Na FanMarketu jsem se účastnila jako prodávající s mými výrobky 4 z tanku a pes. Jsem polichocena, že se lidem líbily. Nejvíce tedy tašky, však jsme jim s Dear Sith dělaly celý pátek reklamu.

Líbila se mi forma jakou byla udělaná tombola, kdy se vyměňovali Kopr-peníze za ruličky, ve kterých bylo rovnou napsáno, zda někdo něco vyhrál (číslo výhry) či nevyhrál (vtipná hláška typu: Takhle "přesně" střílejí snad jen vojáci impéria.) Snad se to uchytí i na příští rok. Mimoto jsem vyhrála 4 věci (foto na konci článku), ale bohužel ne malého Žvéjka jako přívěšek a také ne Omnibus. Oba a ještě několik dalších věcí si nikdo nevyzvedl, dokud jsem tomu věnovala pozornost (a to tedy hodně dlouho).

Poté jsem padla do spacího kómatu a vzbudila se těsně na galavečer, ze kterého jsem viděla začátek a kus představení zobrazující postavy z původní trilogie jako seniory...doba umístění snad někde mezi 6 a 7. dílem. Humor z herců jen číšil a kostýmy byly povedené. Dam jako Leia mě přivedl k slzám. Klapky na uši neměly chybu :'D.
Zase jsem upadla do kómatu, kdy v 23:00 došlo k probuzení, dozvěděla jsem se o nějakém ohňostrůjku a dortu, na nic jsem však nebrala ohledy a šla pařit. DJ opět nevedl žádné rockové pecky, žádné znělky (kromě Kačerova), žádný Ptačí tanec...a zabalil to se vším všudy docela brzo, snad se pro příště polepší (i když to asi vzhledem k loňskému Koprconu brečím na špatném hrobě).

Neděle 1.12.2013
Z neděle mám snad už jen balení, zpívání sprostonárodních písniček, opakované přenastavování budíka se znělkou Cantina band a jízdu domů.
Doma jsem si vybalila věci, které jsem si letos dovezla domů a radovala se z každé maličkosti...brzy však přišel Depcon...návrat do reality je krutý.

Věci, které jsem si přivezla:

Zprava: Výhra jménem Masturbační hadřík se Spockem - jde o takový ručníček, nechtěla jsem ho, ale hodně lidí ano, tak jsem si ho nechala (to je za to, že někdo má Omnibuse a já ne :P, ale nakonec jsem si ho zamilovala). Placka s AT-AT z FanMarketu. Podložka pod myš s AT-AT (výhra). Placka se vstupenkou. Moje Hvězdokoule v barvách země. Gumy na gumování s postavami SW (výhra). Levely, které jsem posbírala od přátel (stačilo jim stáhnout si hru zdarma, o časopis zájem neměli). Miniaturky 4 SW postav - výhra se jménem: Něco jako SW pokémon.

A to je vše přátelé.....už se těším na další ročník. Doufám, že Realconová linie zůstane (sem tam jsem si na ni odskočila a přednášky byly zaujaly), Gamesy se polepší, K.R.E.T.É.N.i opět překonají sami sebe a potkám spoustu skvělých lidí :)

5 komentářů:

  1. Ach jo, a mně to tento rok nevyšlo... Měl to být můj první ročník.
    MOHLA JSEM MÍT MASTURBAČNÍ HADŘÍK SE SPOCKEM! :'(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že příště to bude ještě lepší a určitě pojedeš (prostě musíš) :). Ačkoliv v další masturbační hadřík nedoufám :(.

      Vymazat
  2. Ó bože, jk já se u toho videa s Hitlerem teď nasmála! :D
    To vypadá celé tak úžasně, úplně teď lituju, že jsem se téhle akce nikdy nezúčastnila ^^'

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám z toho záchvat smíchu pokaždé a už jsem to viděla nesčetněkrát :D Co není může být, stačí mít jen trochu zájem... :) moc to nestojí a je to kousek :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: