pondělí 9. prosince 2013

# Loužička slov # Wishlist

Zprávy ze světa K.F.

Protentokrát čistě lolita uchvácení....

Jsem lolitou měsíce Prosinec
Ač si myslím, že si to fakt nezasloužím a že je přede mnou ještě mnoho a mnoho zajímavějších a známějších lolit, které si to zaslouží víc než já.
Na mnou zodpovězený dotazník se můžete podívat na blogu Niki >>zde<<. Ještě jednou moc děkuji *_*.

Nerdy lolita
Pravidelně stalkuju na tumblru http://fyeahnerdylolitas.tumblr.com/. Rozplývám se na všechny možné i nemožné způsoby a nechávám se inspirovat. Posledním mým výplodem byla Darth Vader sukně, kterou zveřejním v jednom z příštích článků a na základě shlédnutí oblečení, které dominovalo na německém Star Wars Celebration Europe, jsem se rozhodla zreplikovat a zlolifikovat Vader šaty od značky Her Universe.

Military/Army lolita

No jasně, to příznání jsem psala já :D. Vážně ale vážně mě nadchla military lolita. Nicméně nechci maskáčovou sukni ani žádný jiný doplněk, spíše něco uniformovaného. Zatím jsem jen u nápadu, protože sehnat pro mě vyhovující látku je těžké. Holt, jsem náročná.
První kus však už je nalezen a pomalu i koupen. Vydražila jsem si kvalitní military koženou kabelku, hádejte, co to asi je? :D:D:D
Vzhledem k tomu, že jsem si určila období posledních českých 100 let, tak jsem zvědavá, jak to dopadne. Na jednu stranu bych chtěla něco prvorepublikového a na druhou...moje taška je spíše tak ze 60. let. Takže k tomu budu muset sehnat odpovídající čepičku a nějak upravit můj návrh, který ještě nezveřejním, ale můžete mrknout na oficiální military věci.


Mám pocit, že nakonec to dopadne spíše jako na posledních dvou obrázcích a budu "opruhovaná". Obdobně bych ráda i opruhovanou navy lolitu.

Printy se zvířátky a bambi collar
Po tom celkovém hurikánu, který se prohnal lolita komunitou, zda nosit ouška či ne, natož parohy, mě posedl chtíč vlastnit něco se zvířátky či zvířátkoidního.
Neskutečně krásné zimní klapičky na uši z CA jsou takřka všude už vyprodané a já se jen modlím, abych nějaké (nejlépe koťátkovské) sehnala. A vůbec mi to nepřijde blbé je nosit k lolita kabátku :)

A za bambi collárek bych někomu uhryzla ruce. K mé smůle stojí 650 Kč. (ne tento, ale jiný) A bohužel neumím tuto kožešinku v ČR sehnat, abych si ho vyrobila sama :(

A jak jste na tom momentálně, co se týče módy Vy? Které hity Vás uchvátily a po čem toužíte?

12 komentářů:

  1. Na military Lolitu se moc těším, doufám, že z toho budou fotky :-) A k Lolitě prosince gratuluju :-)
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
  2. Military lolitu zbožňuju! :) Jako jedna z mála jsem se například rozplývala nad tím kontroverzním military počinem od Metamorphose :D Takže jsem už moc zvědavá, co vytvoříš :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pocit, že většina military počinů od lolita značek jsou tak trochu mimo...pokud tedy nenavazují na classic style...to je nás zvědavých více :D

      Vymazat
  3. Uniformy to je moje a nacpat to do Lolity by bylo skvělé. :) Kdysi, když jsem lolitu teprve poznávala jsem vždycky chtěla dělat uniformovaného lordíka, ale v dnešní době po shlédnutí fotek na netu i Lolitu. :) Na fotky se těším. ^^
    V hlavě mám pořád dost věcí, které mám v plánu si dokončit, ale šití šlo momentálně tak nějak trochu stranou, protože jsem asi před měsícem zjistila (při zběžném třídění složek, šanonů a jiných věcí v šuplících a poličce), že jsem už pár let zanedbávala jinou svou vášeň, které se teď momentálně věnuju. ^^ Takže musím dokonce i odložit slibovaný článek "novinky v šatníku" na svém blogu, ale snad ho tam do konce roku ještě stihnu dát. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juuuuuu a čemu se teď věnuješ? ...pokud to není tajemství? Jistě by stálo za to se svěřit i o tomto na blogu :))
      Doufám, že uniformu do lolity nacpeš, vzhledem k tvé kravatové posedlosti(, která může být prvním krokem), to je skoro povinnost :)

      Vymazat
  4. Spousta pěkných věcí *___*
    Gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  5. Military lolita je jedna z mála, co se mi líbí a kterou bych si troufla i nosit :) tedy díky za inspiraci a připomenutí ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že to nezůstane jen připomenutí a jednou se třeba militárně setkáme :)

      Vymazat
  6. nerdy lolity už také nějakou dobu stalkuju. Mám v plánu ušít si Tardis šaty, ale kdo ví, kdy se k tomu skutečně dostanu :D
    na military lolitě se mi vždycky líbily právě ty uniformy, maskáč se ani trochu nelíbí. Těším se, co stvoříš :)

    OdpovědětVymazat
  7. Také miluji veškeré styly, které jsi tu vypsala..obzvláště pak nerdy lolita je v některých kreacích opravdu nepřekonatelná ;)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: