středa 25. prosince 2013

# Vymoženosti

CHIBImánie

23.12. večer si tak brouzdám internetem a najednouuu objevím deviantartskou oblíkačku.
Vážně oblíkací hry miluju. Vzpomínám si, jak jsem ujížděla na stránce, která se jmenovala StarDoll a já oblékala slavné hvězdy a postavy z filmů.
Poté přišly již zmíněné deviantartské oblíkačky - převážně Emo lidiček a podobných temných postav.
A kde jsem teď snad všichni víme. :D

Oblékám své chibíky už 2. den :3 Jednoho jsem si dala i na profil na FB a spustila tím vlnu :D
A pokračuje to dál ...





Kdopak to je?

Udělejte si svého Chibíka na: http://gen8.deviantart.com/art/Chibi-Maker-1-1-346025144 :3

7 komentářů:

  1. Skvělé! To jdu šířit dál :D

    OdpovědětVymazat
  2. Takže chápu-li dobře děj na FB, to díky tobě má teď Veve tu roztomilou profilovku? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano :) dokonce mě tam i označila ^^ a po tom, co jsem to nasdílela na Ostravské otaku a Sčítání, tak se to šíří ještě rychleji :3

      Vymazat
  3. Chibi maker je populární :)
    A evidentně návykový, pokračuj :D

    OdpovědětVymazat
  4. Haha, to jsi odstartovala ty? XD Pravda je,že toho mám také plnou zeď, ale je to roztomilé :))

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: