neděle 15. prosince 2013

# Loužička slov

Jen počkej zajíci 21

1) Přehlcení a kreativita
Mám toho tolik, že nic nestíhám...ani to co bych měla...Všechno mám rozpracované tak na půl, takže nic neudělám pořádně. Nemám čas na lidi ani na sebe. Ve chvílích prokrastinace neberu do ruky poprvé za dlouhý život knihu ale štětec :) Na vše kromě papíru.
Poslední dvě díla zasáhla mírně do lolity.
 Totebag, která došla ve Vánoční víle mé svěřenkyni.
 Lolita Darth Vader sukně pro hodně objemnou spodničku (kterou jsem si prostě na sci-fi con nemohla vzít :D).

2) Nejsem otaku a končím s tím

Když Niki zveřejnila mě jako lolitu měsíce na blogu/centrále byla jsem nazvána, že jsem více otaku než lolita. Vůbec mi to tak nepříjde. Na každém srazu říkám, že otaku nejsem, pouze mám takové zájmy....stejně jako mám zájmy z lolita lifestyle :) Já jsem já - kreativně poťouchlá s nohama na zemi a nosem ve sci-fi :).

Opravdu nemám ráda přehnané otaku, kteří mi něco píšou, odpovídají atd. v japonštině. Nesnáším prolínání těch debilních slovíček. Když neumíš mluvit souvisle, tak tak prostě nemluv!

Jsem zklamaná a končím s veřejnými srazy. Dostanete se ke mně na sraz už jen tak, že mi prostě napíšete, co kdy a kde a já se rozhodnu, zda Vás pozvu.
Včerejšek a vůbec minulý měsíc byl hrozný. Byla jsem nucena zveřejnit můj sraz, aby došlo, co nejvíce nových lidí (mladších 16 let ;)). Celý měsíc jsem byla upozorňována začínajícím Sdružením, že musím být aktivní v tomto ohledu. Dopadlo to tak, že na 25 minut přišel na můj sraz někdo ze Sdružení a nabral do něj spoustu mladých lidí, kteří ani netuší, co jsou stanovy nebo za jakých podmínek jim můžou navýšit ten roční příspěvek atd. Vymývání mozku. Mladí/malí se zapsali, a pak i přes mé již měsíc staré varování čekali, že se na mém srazu budeme chovat všichni jako malé děti nebo budeme sedět celý den v čajovně.
Když jsme po nějaké době hraní a povídání do té čajovny dorazili, již nám to tam zabrala jiná skupinka, která se bránila tím, že přišla na sraz. Sraz byl v 1 a když někdo se neúčastní programu vůbec a příjde více jak 10 lidí až do čajovny, rezervované na jiné jméno, tak je to k zamyšlení. A proto OFICIÁLNĚ KONČÍM.
Nehodlám podporovat nějaké elitářské sdružení s jejich vlastními srazy a upřednostňováním dětí bez nějaké morálky, etiky atd. No a jestli z toho budu mít nevýhody nebo mě třeba nenechají přednášet. NO A!

3) Vánoce jsou až za týden.
Tímto připomínám mou Mystery giveaway,  která končí přesně na Vánoce :) Dárky už mám nakoupeny více jak 2 týdny. Cukroví napečeno (letos bohužel jen 6 druhů). U nás doma se nepečou perníčky, tak kdybyste mě chtěli sponzorovat pošlete mi nějaký v obálce :D
Pomalu chytám Vánoční náladu. Piju ROOIBOS, zapaluju svíčku (což je u nás proti domácím pravidlům, u nás se to nesmí, naši se bojí, že bychom vyhořeli, a tak to taky nedělají), broukám si a balím dárky.
Nostalgicky myslím na uplynulý rok a ačkoliv jsem v náladě, kdy si myslím, že to už snad hůř nejde, tak pořád doufám.
Běhám po Ikei a kochám se v MarksSpencer :)

Nejhezčí objev v MS - vojáček na vajíčko a vojáčci vykrajovátka na toast

PS. Omluvte mou negaci v bodě 2. Byla jsem naštvaná, pak smutná a teď jsem zklamaná. Přeji lepší dny než mám já :)

14 komentářů:

  1. Darth Vader a totebag jsou skvělé! A organizátoři to mají vždycky těžký, natož když po nich někdo pořád něco chce, takže tě úplně chápu, a pokud budeš klidnější, tak ses rozhodla správně :-)
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se líbí. Děkuji za uklidnění :) věřím, že jako pořadatelka Lolita srazů v Brně mě chápeš :) (i když u Lolit to snad tak těžké není)

      Vymazat
  2. Pffff, to vypadá dost špatně, tenhle přístup bez domluvy. A pokud to byla rezervace na tvé jméno, tak proč je tam pouštěli? Mrzí mě to kvůli tobě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na moje ne, ale na kamaráda, který byl ve skupině se mnou :) ....už to je lepší (po tom, co jsem se vyvztekala :() děkuji :)

      Vymazat
  3. Já myslím, že ses u bodu 2 rozhodla správně. Přece se nebudeš otravovat s lidmi, kteří za to nestojí.

    Vykrajovátko chci, to mě fakt zajímá. :D
    ...A bez svíček bych asi padla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch blbostí je momentálně v MS víc....obcházela jsem takové 4 vysoké poličky s těmi věcmi a užila jsem si to snad jako v Ikei :D
      Tajně se tam zapaluju...mám dovolenou jen svíčku pod fondue :)

      Vymazat
  4. Totebag je nádherná *_*
    Taky mi trošku vadí, když mě někdo označuje za otaku. Sice jsem schopná strávit odpoledne u anime, ale stejně tak můžu to odpoledne strávit u hraného seriálu :D A za komentáře napůl v japonštině bych občas střílela >_<.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Já nemám obecně ráda moc jednotvárné škatulkování. Ale z té japonštiny fakt vyvádím :D Jednou mi na otaku srazu v zoo říkali -sensei ....měla jsem chuť se jít nechat sežrat lvy. Ale tak hlavně, že mi nikdo neříká sestřičko (už!).

      Vymazat
  5. Ach ten totebag *_* normálne závidím slečne ktorá ho dostane:D a Sukňa sa tiež moc podarila! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tvé nové výtvory jsou překrásné, tvá svěřenkyně ve Vánoční víle musela být nadšená :) A ta sukně, hehehe, je dokonalá :D

    Musím souhlasit s ostatními, co se bodu 2 týče - podle mě jsi udělala dobře! :) Je mi ale líto, že tě celá ta záležitost zklamala a rozesmutnila, protože nikdy nestojí za to nechat si den zkazit někým... hloupým <3
    (Od označení "otaku" se taky už mnoho mnoho let distancuji, takže v tomhle tě chápu ^^')

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svěřenkyně se nevyjádřila, tak kdoví :) Třeba jsem se jí fakt do vkusu netrefila.¨
      Ono těch hloupostí bylo ten den víc...mělo to pokračování ještě následující den...chjo ...ale děkuji za uklidnění :)
      "Otaku" je tady už pomalu urážka pro normálně smýšlející lidi, protože otaku prostě normální nejsou... (to jsem četla! a četla jsem toho víc...)

      Vymazat
  7. Totebag je opravdu moc krásný :) Jinak k otaku - já jsem z tohoto pojmu dosti rozpačitá, protože si myslím,že záleží jen osobním dojmu. Abych to vysvětlila - shlédla jsem přes více než 100 titulů anime,sbírám věci s anime tématikou a také mangy..ale nikdy bych se sebe sama neoznačila, jako otaku..takže to bude spíše o nějaké osobním pocitu :) Jinak chápu tě, role organizátorky je nevděčná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si myslím, že být otaku je o osobní pocitu. Možná i někam náležet, ale hodně mladých otaku lidi neoprávněně označují jako otaku, aniž by nad tím trochu uvažovali. "Já mám tenhle zájem, jsem otaku, tak ty musíš být taky." Na to nejde říct nic jiného než Pffffff.
      Děkuji :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: