čtvrtek 26. prosince 2013

Mystery giveaway - vyhlášení :)

A máme to za sebou. Na Štedrý den večer skončila možnost účastnit se mé narozeninovo-vánoční giveaway :).
Pro začátek musím říci, že jste mě VÁŽNĚ MOC POTĚŠILI! :) Dozajista jsem ráda, že mě čtete, ale ještě více jsem ráda, že se mnou spolupracujete a SNAD Vás mé giveawaye se spoustou otázek na Vás baví. Moc ráda, se o Vás něco dočítám :)
Než se dostanu k vyhlášení, ráda bych Vám i odepsala na Vaše příspěvky. (Ze zásady nekomentuju "pod", abych v tom neměla binec :D).

Kájo: Opět jsi mě pobavila svým důvtipem. Opět jsem ráda, že mohu číst nejen tvé články ale i komentáře. Vysočině snad dám příští rok ještě jednu šanci, ale Jihlavě fakt už ne :D. Mašinky jsou skvělé :3

Vráno: Moc ráda bych viděla, jak maluješ :). Tuto tvou schopnost ještě neznám :)

Syso: Také jsem ráda, že jsme se potkaly, ale jako primární věc bych asi napsala Rein :D. Doufám, že se uvidíme zase někdy brzy nebo přijedeš do Ostravy a Rein tě vytáhne do divadla! :) Reklama na Kofolu mi leze taky na nervy :D.Líbí se mi ten nápad slavit Vánoce jindy :). Aaaa také polemické argumentace na nevyřešitelná témata :3

Akemi: Láska nebeská je také má srdcovka. Ačkoliv si vzpomínám, když jsem chtěla DVD na jedny Vánoce a pak se na to se mnou dívala o 7 let mladší sestra a zrovna přišla mamka, když tam byla ta scéna s herci z filmu pro dospělé :D. Překvapilo mě, že tě na Vánocích baví to, co většinu lidí odrazuje :D. Já chci taky sušenkyyyyyy :) Pošli mi, okomentuj receptem :3

Yenay: Umím si představit, jak jste koukali, když jste dostali ponožku nebo rukavičku :D. U babičky si umím představit tu chvíli, kdy jsi ji předala růženec. Duchovní záležitost jsou vždy silnou záležitostí. Bílá káva ...mmmm :3

Ely: Zpětně děkuji ke gratulaci i k tomu, že se ti můj nápad líbí. Mohu ti slíbit, že jich mám v zásobě ještě hodně, a tak snad jednou obdaruju všechny mé čtenáře :).
Také nechápu, jak někdo může nakupovat dárky těsně před Vánoci. Snad jen dokupovat maličkosti, ale nakupovat...za to bych vraždila a také i vraždím,snad, pohledem své okolí, které tak činí :D. Nejen, že máme rády roztomilé věci, ale králičky :) (moje přednáška byla plná králíčků a upřednostňovala jsem zejména králíčky :D)) a ANO! - máme rády Veve :D. A neomlouvej se :D

Etsu: Vážně jsem překvapená, že také směřuješ ke scifi apod. :) Jistě, moc tě neznám, ale jsem překvapená k dobru. :) Ráda bych tě viděla s brýlemi :) a doufám, že se zase potkáme ;).

Eskarine (či Terro?): Jistě bych někdy někam zašla až zase budeš v Ostravě :), kterou sice nemám ráda, ale poslední dobou se umím i tam náležitě vyžít :)). Fantaghiro mám také ráda, kdysi jsem se toho děsně bála a teď naopak lituji, jak to skončilo :(. Naprosto jsem se zahleděla do tvého pojetí vůně Vánoc....ach ach...jako bych to cítila. :) Pánské košile? Co dodat? Snad jen ♥!

A nakonec tedy mou

GIVEAWAY vyhrává ta, která to stihla, jen tak tak :D

-------------------------------- ESKARINE--------------------------------------

Prosím, aby se mi ozvala na e-mail: dummaby@gmail.com do 1.1.2014 a napsala mi tam, kdy a kde dojde k předání nebo na čí ČESKOU adresu to mám poslat. :)
Pokud se neozve, je již vylosován náhradník, který bude poté kontaktován.

5 komentářů:

  1. Díky :3
    Gratuluji k výhře! :3

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za odpověď :) Recept mám z časopisu, ale zkusím rozchodit skener ;) Já minulý víkend na Lásku nebeskou zase koukala a zrovna u scény, kterou popisuješ, jsem udělala "jéé", protože tam hraje Martin Freeman, což mi do té doby nedošlo.. nejspíš proto, že éra Sherlocka a Hobita přišla pozdějš než Lásky nebeský ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna tohle se mi spojovalo už po trailerech na Hobita. Ale nemohu si pomoct, vždy, když vidím nějakého herce v jiném filmu nebo seriálu dříve, tak už mi ta představa utkví. Stejně jako stále vidím 10. Doktora jako Barty Skrka junior v HP, který pořád srká ten svůj jazyk :D Což je hlavní důvod toho, že jsem si 10. Doktora fakt nezamilovala :D

      Vymazat
  3. Och, až sa hanbím... odpoveď som písala po poriadnej dávke vianočného punču skombinovaného s tou dokonalou štedrovečernou atmosférou... a áno, na poslednú chvíľu. To by som nebola ja inak :D
    Ďakujem, ďakujem, ďakujem a pevne verím, že bude rande teda :3
    ...no a desiateho Doktora mám zrovna najradšej :D Bude to asi tým, že som videla z HP zatiaľ len nepárne diely... aj keď, možno za tým bude aj jeho neodolateľný košeľový výzor ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Haha nevěděla jsem, že sdílíme králičí úchylku! :D

    Eskarine moc gratuluju k výhře! ^^

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: