čtvrtek 2. ledna 2014

# Swap

BloBox

Je to tady! Po Vánocích mi došel balíček od slečny, která mi byla přidělená Bellou, takže Vás zde čeká zhodnocení bez přetvářky.

Dne 3.12.2013
jsem napsala slečně Kamush, že mi byla přidělená a požádala jsem ji, aby nebyl BloBox plný kosmetiky, ale i jiných věcí. (Vážně nedokážu ocenit kosmetiku, kterou mi koupí někdo jiný).
Ještě ten den mi odepsala, že mému přání vyhoví. Naopak měla ona požadavek, aby můj dárek byl ORIGINÁLNÍ.

Dne 12.12.2013
Jsme již měly obě nakoupeno a za další týden jsme odeslaly.

Balíček mi tedy dorazil někdy kolem 27.12.2013, ale na druhou stranu ještě ne, ačkoliv jsem ho posílala dříve.

31.12.2013 jsem dostala e-mail od pošty, že si balíček slečna stále nevyzvedla, a že pokud se tak nestane, tak mi ho 6.1.2014 pošlou zpět. Slečna se sama přiznala, že ho ještě nevyzvedla, a já stále doufám, že se tak stane, protože znova do toho ty peníze na poštovné nedám.

Téma:
- něco s jablkem (jablkovice, sušená jablka... prostě s vůní Vánoc)
- něco voňavé
- něco červené 
- něco třpytivé
- něco pro zahřátí

Co jsem poslala:


Hřejivé ponožky s motivem soba
2 čajové svíčky - vůně skořice a jablko
Ovocný čaj - směs sušeného ovoce
Rooibos čaj - několik sáčků
Sprchový gel třešeň Dermacol
Vánoční ozdoby ve tvaru hvězdy - 6ks červené (z toho 2ks třpytivé, 2ks matné, 2ks lesklé)
Handmade skořicové mýdlo
Vánoční lízátko - tvar hole

Vše jsem zabalila to výše vyfocené krabičky s vánočním motivem a odeslala. Při koupi jsme si dala záležet. Každý dáreček označila štítkem s krátkým povídáním a obvázala ho mašličkou. Nakonec jsem napsala i krátký dopis s označením "přečíst první".

Co jsem dostala:
Sadu červených příborů
Kotníkové ponožky
Třpytivé svíčky
Jablečné bonbony
Kolekci sáčkový čajů Ahmad Tea London
Tělové mléko Fergie od Avonu

Vše zabaleno v krabici, která vypadala poněkud pochroumaně (snad je to tou poštou) - na pravém okraji fotky. Přiložené bylo i malé přání.

Hodnocení: průměr
Není to ani špatné ani z toho nejsem nějak extra nadšená. Extra nadšená jsem asi jen z té kolekce čajů Ahmad tea ->jsou vážně výborné. Líbily se mi ty bonbony a v domácnosti, kde se věčně ztrácejí nože, je příborů třeba.
Ale! Vzhledem ke štítkům na jednotlivých kouscích mi to připadá, jako by dárek pro mě byl jeden nákup v Tescu. Tedy až na tělové mléko Fergie - vzhledem k tomu, že přišlo s nejednou odřeninkou mám pocit, že se jedná o jeden kus kosmetiky z hromady kosmetiky, kterou slečna vlastní a v tomto měsíci na svém blogu psala, že svou hromadu hodlá rozdat mezi své okolí na Vánoce.
Ponožky se hodí, ale třpytkové svíčky vážně nesnáším.

Teď už jen doufat, aby si slečna můj dárek vyzvedla a moje ORIGINALITA, kterou si přála, jí vyhovovala.

Jak se Vám tento BloBox líbí? Co říkáte na výměnu balíčků? Hodláte někdy zkusit nějaký swap (kdybyste měly zájem o swap se mnou, stačí napsat)?

PS: Přes blog slečny ze Švédska, kterou sleduji, jsem našla jinou slečnu z Anglie na Candy swap. Horlivě jsme si psaly e-maily a jsme domluvené, co si asi již za 18 dní pošleme. Neskutečně se těším.

14 komentářů:

  1. Tvůj balíček je skvělý :-) Já se těchhle věcí neúčastním, protože se bojím, že by to byl každý měsíc průměr nebo ještě hůř. Radši si za ty peníze koupím, co se mi opravdu líbí :-)
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No já to takhle zkusila a náhodně do toho už asi nepůjdu, pokud nenarazím na někoho, kdo je jako já a neproemailujem to od začátku až do konce :)

      Vymazat
  2. Líbí se mi tvůj balíček a naopak balíček od druhé slečny už v popisu nezní nějak lákavě.. Proč nemáš ráda třpytivé svíčky? Čaje bych si nechala líbit :). Candy swap? Jakože si pošlete sladkosti? To musím zkusit :O! Kolik asi dáš za poštovné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby to prostě aspoň nemělo všechno ten štítek z Tesca, tak by to bylo snad lepší...
      Nemám ráda většinu věci třpytkových. Tedy takových, kde jsou ty třpytky jen naházené a nejsou toho součástí, protože pak jsou všude třpytky a tam kde mají být tam ne. Konkrétně u svíček mi to nepříjde nijak efektní, spíše kýčovité, když je to tím jen posypané. Tyto svíčky jsou u knotu vytvarovány do sněhové vločky se třpytkami to úplně zaniká.
      Jojo pošleme si sladkosti. Jestli se vejdu do 500gramů tak 110 a do 1kg do je 190Kč.

      Vymazat
  3. O candy swape som tiež uvažovala, len presne, to poštovné musí byť dosť že dosť, či? Lebo aj s tebou by som kľudne swapovala, len už poštovné tuto kúsok k vám do Česka ma vyjde na 8 eur a predsa len som ešte aspoň chvíľu chudobný študent! :P

    Dada / Trojveršie.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano...velkou nevýhodou rozdělení Československa je ta POŠTA! Ceny máme podobné ...jsem pro, abychom si třeba udělaly swap po státnicích :) Takový dárek k titulu :D, snad v tu dobu nám do kasičky něco přibude.

      Vymazat
  4. Tedy, ten tvůj balíček je opravdu úžasná a myslím si,že jsi naprosto splnila požadavek :) Navíc to máš tak krásně zabalené..co se týče balíčku slečny, asi by mě to neurazilo, ale asi také nepotěšilo..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti líbí :). ...Přesně takový pocit jsem z jejího balíčku měla, prostě průměr :).

      Vymazat
  5. Jde vidět, že sis se svým balíčkem opravdu pohrála~ Je krásný a slečnu opravdu potěší, pokud si ho tedy někdy vyzvedne (to mi hlava nebere...). Takže naprosto chápu, že jsi z obsahu balíčku, který dorazil tobě, poněkud zaražená :( To vždycky zamrzí, třeba když člověk druhému z lásky nakupuje dokonalý vánoční či narozeninový dárek a na oplátku dostane něco neslaného nemastného, obyčejného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Jestli si ho nevyzvedne, tak nevím, co udělám....napadlo mě to někomu darovat, ale to bych se zachovala stejně jako ona s tou kosmetikou :( Chjo je to těžké.

      Vymazat
  6. No tebou připravený balíček je rozhodně lepší. Jsem zvědavá na ty skladkosti! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na ně taky zvědavá. Stále mi chodí maily, co by mi slečna koupila a ptá se, co mám ráda a mezitím nabízí možnosti. Popravdě o takových sladkostech se mi ani nezdálo. Vážně jsem nikdy neslyšela o čokoládě s honeycombs (doslovný překlad vím, ale nevím, jak to přeložit, aby to vystihlo realitu :D ) :3

      Vymazat
  7. Tak to mě mrzí, že tě balíček až tak netěší. Na nákupu v Tescu nevidím nic špatného, když je to óbrhypermarket, kde seženeš cokoliv, navíc danej limit jsem nechtěla nijak dramaticky překračovat a proto asi ani úplně nešlo nakupovat jinde, než v supermarketu. Tělové mléko jsem měla doma, nicméně to má taky nějakou hodnotu a je přímo od Avonu zasíláno v krabici ze skladů, takže je-li na něm škrábanec, tak asi nebude nijak běžným okem viditelnej a vzniknul předpokládám při přepravě, protože to bych si nedovolila poslat něco pošramocenýho (to bych se pak nehlásila do těchhle akcí kdybych to chtěla flákat).

    Krabička ode mě pochroumaná nebyla, byla nová.

    Jak už jsem psala v mailu, nevidím důvod dramatizovat to, že jsem si balíček zatím nevyzvedla, když lhůta ještě nevypršela :) Byla jsem od Vánoc mimo Prahu, vrátila jsem se včera.

    Za věci od tebe děkuju (zatím jsem je nemám fyzicky), čaje a lízátka já ráda, ponožtičky taky, zvlášť ty srandovní, ostatní asi úplně nevyužiju, ale potěším okolí :)

    Tak třeba zase někdy a třeba se víc trefíme.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: