úterý 28. ledna 2014

# Knihy # Shopaholic

Knihy kam se podíváš

Zase mě to chytlo! Nakupovací mánie. A co hůř! Internetová nakupovací mánie - tedy převážně a převážně knih.
Jsem knihomolní maniak, a zatím jsem nepodlehla "kouzlu" antikvariátů - vyjma gramofonových desek a starých pohlednic.
Nicméně jsem již nějaký čas zaregistrovaná na http://www.databazeknih.cz/, kterou jsem doposud užívala pouze jako shromaždiště knih, které jsem přečetla (avšak ne všech, jelikož odborných publikací tam moc není). Nyní jsem nalezla její další využití, o kterém jsem sice věděla, ale neodvážila jsem se - a tím je BAZAR.

Z tohoto bazaru jsem si zakoupila:
Anna Elliotová (také jako Pýcha a přemlouvání) - J. Austen - 80 Kč s poštovným
Láska je jen slovo - J. M. Simmel - 100 Kč s poštovným
Angelologie - D. Trussoni - 100 Kč s poštovným

Dobrodružství kriminalistika - J. Šikl - 60 Kč i s poštovným -> zakoupeno na albatrosmedia.cz :)

Jako další fajn místo pro koupi (nejen) knih jsem objevila Levné knihy na vlakových nádražích. Tyto Levné knihy nemají nic společného s obchody ze stránky levneknihy.cz, ale zaujaly mě. Někdy tam sice nejsou knihy levnější než v již zmíněných levnychknihach.cz, ale za to se mi líbí, že je tam i širší výběr + spadají k nim antikvariátové knihy.

Když jsem jela na Lolita sraz do Olomouce (a 2 hodiny mrzla na hl.n. v Ově kvůli špatným spojům z té mé "malebné vesničky"), tak jsem si šla prohlížet levné DVD do těchto Levných knih...koukám koukám a najednou na tom stejném stole knížka..WTF?
Poirotova pátrání - A. Christie - 69 Kč  - navíc černá obálka! jednou je chci mít všechny v této luxusní obálce ♥
Z DVD jsem si nakonec vybrala Království koček - studio Ghibli - 20 Kč.

Prozatím tímto můj shopa post s knihami končí, valná většina jich ještě nedorazila :D.

Následují neknižní úlovky:
Dlouhá kapsička s květinkami - z ebay - 27 Kč
Krabička "obálka" - z ebay - 30 Kč
Scrapbooking zápisnik - levneknihy.cz -  20 Kč
Dvojitá kapsička s japonskou holčičkou - z ebay -35 Kč

Tričko Back to the Future vs. Transformers - CroppTown - 249 Kč (prostě si moje geeky duše nemohla pomoct ^^)

Aby zde bylo něco typičtějšího pro tenhle (zprvu lolití) blog - Náhrdelník s kamejí králíčka - made by Ashaii - 200 Kč s poštovným.

Aaa nakonec...když si tak sedím v tom vymodleném RegioJetu do Olomouce...co uvidím? Čaje Harney&Sons! Musela sem si je koupit...nejprve zelený a cestou zpět skořicový. Vypila jsem je až doma, abych se na ně mohla plně soustředit...takže následující nebo ponásledující článek bude report! :)

Na cestě domů je kromě knih ještě jedno tričko z USA a jelikož jsem se zamilovala do háčkovaných zvířátek, tak mi po postnutí na mé FB zdi bylo přislíbeno uháčkování lištičky....kterou tedy již také počítám do věcí, které za mnou cestují + ještě knížka z Anglie pro kamarádku.

Napiště mi, co jste si koupily Vy a do čeho nejvíce v poslední době investujete?

7 komentářů:

  1. Na knihy a čaje (a v mém případě ještě čokoládu XD) bych musela mít sponzora, protože těmto věcem se prostě odolat nedá a padl by na to státní rozpočet. ^^
    Ale teď, když mám docela hlouběji do kapsy můžu jen chodit a vzdychat. :D No, snad se zadaří a já brzy znovu na svém blogu obnovím sekci "Nákupy". XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mmm, co se týče čokolády...navštiv někdy Rossmanna a mrkni po značce Das Exquisite - 29 Kč/ks a neprohloupíš :).
      Copak? Problémy s prací? :( Doufám, že se Ti brzy ujasní finanční situace :)

      Vymazat
    2. Tak navštívila jsem tu stránku a ... neodolala jsem a už jsem zaregistrovaná taky. XD A nemám daleko ke koupi - mají tam totiž plno knížek, které jsem měla zatím jen v průběhu let vypůjčované z městské knihovny a nabízejí je tam za pár korun. O.o To je jako by mi lékař zakázal sladké a pak mi banda lidí před čumákem mávalo čokoládou. :D

      A s tou prací, to je na dýl. Ale povyprávím ti to jednou nad šálkem čaje. ;)

      Vymazat
  2. Náhrdelník s kamejí králička je naprosto úžasný! x)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem maniak do králíčků *_*, nešlo odolat v koupi.

      Vymazat
  3. Ježiš, tak na Databázi nesmím na Bazar vůbec najíždět, to bych patrně jen tak nevypnula a pro mou peněženku by to nedopadlo nejlépe :D Skvělé úlovky, každopádně~

    Tričko je naprosto úžasné, tvá geeky dušička vybrala parádně ^^ Ale co mě teda zaujalo nejvíce a především je samozřejmě... ta kamej s králíčkem! *____* Až doposud jsem se slepě domnívala, že mým nejoblíbenějším motivem na kameji je růžová slečna-kostlivec, ale tedy teď už mám jiného favorita <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se strašně líbily kameje se sovičkami *_*, ale králíček byl prostě jasnou volbou! Být tebou, tak Ashaii napíšu, jestli ho ještě nemá...přece jen takové skvosty tady lze sehnat hůře (a to tady - myslím i ebay :D).

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: