pondělí 13. ledna 2014

# Loužička slov # Swap

Den s Eskarine

Ahoj ahoj....bolest pacek ustupuje, a tak se vrhám na další články. Dneska bych se s Vámi ráda podělila o můj naprosto fajn pátek (když vyškubnu to, že jsem si po dlouhé době dala BigMac a never more...), který jsem trávila s jednou čtenářkou mého blogu. (*cítí se jako celebrita* :D)

Eskarine byla jedna z úplně prvních lidí, kteří mě začli sledovat a číst. Navíc vyhrála poslední giveaway a bydlí/studuje v Ostravě, takže se vyskytla příležitost se sejít.

Přes maily jsme se domluvily, kdy a kde se sejdem (první schůdek Morového sloupu na Masarykově náměstí v Ostravě v 16:00). Mezitím mi stihla oznámit, že nemá propíchlé ušiska, takže naušničky nosit nebude. Vyměnila jsem tedy náušničkovou výhru za hrneček. Mimoto mi bylo řečeno, že pro mě taky něco bude mít, což teoreticky šlo proti pravidlům giveaway, ale bylo to moc milééé. :))

A že ona vážně milá je :) a chytrá a taky má fajn vkus na kulturu, na kafe a čaje a straaaaaaašně moc doufám, že ji nevidím naposled, protože jsme prokecaly v Minikině 2 a půl hodiny čistého času :3 (a mám pocit, že kdybych už nemusela pádit, tak to trvá déle).

Copak jsem jí dala...
Taška - motiv MadHatter z Alenky v říši Divů
Hrneček - Mudlové
Drogérie - velké mýdlo Han Solo (to nejvíc skořicové a nejvíc tmavé :3 )

Copak jsem dostala....


Kapesníčky s Hello Kitty (Eskarine je poslední dobou strašně na HK věci :))
Yoda tetovačku (v tom malém stříbrném)
Nekomimi pohled s úžasným přáním, cituji (přeloženo do češtiny...takřka :D): " Děkuji ti za hromadu skvělého čtení! Přeji hodně dobrých čajů, krásných šatů (a dalších lolita doplňků), skvělých knih , srazů, cest....a s ohledem na školu a bakalářku May the Force be with you! " ...prostě awwwww pohled :3
Vzorky Maté IQ a Maté Šamanův oheň.... ne náhodou se stalo, že mi balíček předala zrovna, když jsme se bavily o čajích a já zmínila, jak mi Maté IQ nehorázně voníííííí ♥.
Sáček domácích mandlových sušenek - viz. detail.
Jsou boží! Kvůli mě je udělala se špaldovou moukou a ubrala cukr, tak až jsem se jich nemohla domlsat. Mám recept a až tu náročnou přípravu a pečení vyzkouším na vlastní kůži, tak ho zveřejním a poreferuji.

Během rozhovoru mi ještě ukázala své Hello Kitty kartičky (origo Sanrio O.o), které sehnala v Levných knihách a já si mohla vybrat tu, která se mi líbí nejvíce. Původně jsem to neměla v plánu, obrat jí o kartičku...ale HK muffinky byly neodolatelné.

Bavily jsme se o všem možném (škola, chlapi, zš, sš, knihy, filmy atd.) až jsme narazily na geocatching. Dala mi svou originální coinku, na které je ona (kačátko) a její Drahý (dinosaurus) *_*.

Také mě inspirovala na napsání článku o oblíbených čajíkách, takže příště bude článek na téma: (mých) TOP 5 sáčkových čajů :)
A doufám, že ona ten svůj napíše taky brzo :)
Opravdu moc ti děkuji za setkání ♥. Kandiduješ na jednoho z nejvíce přirozeně milých lidí z mého okolí :)

4 komentáře:

  1. Och, nerob mi moc reklamu, lebo sa so mnou teraz budú chcieť stretnúť všetci teraz :D (ale keď sme pri tom, bude mi cťou, lebo robenie špeciálnych tešiacich darčekov na mieru ma skrátka baví ^-^)

    Som moc rada, že packy prestávajú bolieť a že darčeky potešili. Ušiská sa hanbia, ale nosenie náušníc nikdy neznášali dobre :/ No a ja sa hanbím, lebo kvôli neskutočnému návalu skúšok som zatiaľ nemala kedy zverejniť prudkonadšený post ja! ... napravím to dakedy v piatok, to budem tie tri vražedné školské povinnosti mať hádam z krku a bude konečne kedy pretŕčať sa pred foťákom s Alenkovskou taškou. Pán D. dokonca utrúsil kompliment, ako moc mi pristane k outfitu, lichotník jeden... ale má tuším pravdu :3

    Tak článok určite bude a bude mi potešením aj naplánovať a vykonať ďalšie rande (dávno som si tak dobre nepokecala, ako naposledy...♥). Teším sa na čajíkový post! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom obdarovávání (a ještě v dalších věcech) jsme si prostě moooc podobné. Jsem ráda, že se panu Dé aspoň trošku líbí :)
      Řekněme, že v určitém ohledu mě ohledně dalšího setkání něco napadlo * tváří se tajemně*....určitě to poznáš a dovíš se o tom, až to uskutečním :D

      Vymazat
  2. Vypadá to na luxusně prožitý den, taky by se mi to takhle líbilo, je hezké, že jsou pořád osoby, které se tímhle baví a jenom nevyužívají ostatní.
    Těším se na ten čajový článek, společná oblíbenost :)
    Já si jdu domů udělat domácí zázvorový, ať se po dnešku trochu uklidním :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My toho máme více společně oblíbeného...jak to tak u tebe čtu tak obě jsme bláznivé do vaření a různého kuchtění obecně, obě odebíráme Gurmet a kupujeme Apetit :D (i když já se někdy nechávám ukecat i na F.O.O.D :D).
      Zázvorový je úžasný :3 hlavně s medem a citronem :3 (testovala jsem i vecpání máty do něj a nebylo to špatné.)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: