neděle 12. ledna 2014

# Swap

Candy swap se Selinou

Už jsem Vám nejspíš psala, jak to začalo.... Koukám si tak na blog od Zerudy, která mě fascinuje a je mou lifestyle inspirací. Zeruda už několikrát postovala své candy swapy s lidmi ze zahraničí a pod ten poslední ji napsala komentář Selina, že by to taky ráda vyzkoušela, ale jen málo lidí je ochotných.

Napsala jsem ji tedy komentář na její blog, kde jsem napsala, jakým způsobem jsem ji našla, a že jestli chce si vyměnit několik sladkostí se mnou, tak ať mi napíše na e-mail.

Ozvala se!!! Psaly jsme si několik dní, kdy jsme se dohodly na počtu sladkostí a říkaly jsme si, co máme rády. Je fajn, že jsme se shodly na citronové příchutí a tmavé čokoládě. :3
Nicméně jsme byly pro, aby jsme poslaly jen ryze národní cukrovinky, které nejdou v okolních státech moc sehnat.

Poté mi napsala někdy kolem 6. ledna a 9. ledna mi došel mega balík (krabice od bot z Deichmannu), na němž bylo napsáno, že byl odeslán 8. ledna. Jo tomu se říká pošta, ne jako u nás.


A co bylo uvnitř?
1,7 kg anglických sladkostí !!!! achichi ach :3
a také dopis, ve kterém mi jednotlivé sladkosti popsala a napsala k nim něco, např. že jsou vzpomínkou na její dětství atd. :)


Lemon sherbets -> ultimátní mudlovské sladkosti (jak sama napsala) ♥
Gumové bonbony, tvrdé bonbony...
Vanilkové fondány - nikdy jsem je neměla, měla jsem za to, že fondán je pouze potah na dorty!
Čoko tyčinka plněná "honeycombs"- překlad zní medové plástve, ale nejsou to ani plástve ani tekutá medová náplň...náplň má zajímavou strukturu a ano je medová. (A jde koupit i v candy-store, ale ten v Ostravě není, tak jsem ráda, že jsem ji dostala takto.)
Tmavá čokoláda, čokoláda s whiskey (náplň opět není tekutá, uvnitř je jakási čokoládová naplň ochucená whiskey).
Máslové bonbony

Musím říci, že Selina se mi naprosto trefila do vkusu! Chtěla jsem ochutnat fondán a "honeycombs", sama mi nabídla, že tam mají hromadu čokolád s alko náplní. Máslové bonbony, ačkoliv se podobných věcí bojím, stejně jako karamelových, tak jsou vzpomínka na její dětství a tenhle způsob "otevření se její osoby mně" se mi nehorázně líbí. Mám ráda ovocné příchutě bonbonů a nakonec poslala naše společné oblíbené sladkosti - tmavá čokoláda a citronové bonbony ♥.

Jak vidíte, dohodly jsme se na 8 výrobcích, jenže jejich velikosti sáčku s bonbony jsou mnohem větší než u nás (2-3násobně podle gramů), takže jsem se rozhodla na oplátku jí poslat více než 8 věcí.
Ještě jsem je neposlala, protože sháním Turecký med. Každopádně chci jí to poslat v průběhu tohoto týdne kvůli tomu, jak znám Českou poštu :D.

Momentálně mám nakoupeno:
1) Lentilky
2) bonbony Sněhulky
3) Sojové řezy - říkala, že to nezná a ráda by je ochutnala (já je mimochodem miluju♥)
4) Oplatky - Fidorka, Míla, Lázeňské trojhránky
5) Tatramelky (ačkoliv ty nejsou české :D)
6) Sáček bonbonů od Pedra obsahující - lipo čočky,prstýnky a PEZy
7) chci koupit ten Turecký med
8) chci koupit hořkou Studentskou pečeť
....uvažuji o dokoupení sáčku bonbonu Slávií (nemám je sice moc ráda, ale nikde jinde jsem takové neviděla)

To poštovné mě s takovou zruinuje :D


Nakonec by mě zajímalo, mi milí čtenáři, co na tento swap říkáte? Líbí se Vám, tak jako mně? (Musím říci, že mě přešlo určité zklamání z minulého...) Co byste si dali na zub a co naopak ne? Souhlasíte s mým výběrem českých cukrovinek?

18 komentářů:

  1. Ou, to je naprosto úžasné :)) mám rada všemožně swapy a ty se sladkým samozřejmě nejvíc :D líbí se mi i tvuj výběr našich dobrot :))
    Ach jo, začíná mi swapovani chybět :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tak alou našetřit a jdi do toho..ráda se podívám i na jiné :)

      Vymazat
  2. Ty věci vypadají úžasně! Až se mi zbíhají sliny :D Tentokrát se to určitě povedlo :-) Já osobně bych jí tam dala kočičí jazýčky místo Slávie, protože je to taková tradiční česká dobrota a je větší šance, že jí to bude chutnat, když jde vlastně o čokoládu :D
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočičí jazýčky sice jsou pro české děti TOP (nebo pro mou generaci byly), ale jsou německé... :(

      Vymazat
  3. Ja bych asi neposílala slavie, nejsou dobre :D to spiš třeba hašlerky :D a vím že to je jen o sladkostech, ale zajímalo by me, co by řekla na naší kofolu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych zkusila oboje, oboje je typické... Ale Hašlerky fakt ráda nemám :D

      Vymazat
    2. Nad hašlerkami jsem taky uvažovala, jenže mi bylo napsáno, že to není nějak extra pro ní. Taky by mě zajímalo, co kofola a vůbec :D

      Vymazat
  4. Do toho bych taky šla! Určitě! wow :O
    ...Přemýšlím o těch bonbonech a možná bych přecejen poslala ty Hašlerky. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna uvažuji, že to po těch Vánocích zas až tak dobrej nápad u mě nebyl :D ...bonbony musím ještě pořešit! hmmmm...

      Vymazat
  5. To je moc milé ❤ Bylo by skvělé to vyzkoušet ^w^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednou bych chtěla zkusit i nějaký lolití....uvažuju, jak vůbec někoho takhle oslovit :D

      Vymazat
  6. To je ale vydařený swap! Moc ti to přeju, zvláště po tom minulém :/ Už některé balení padlo za vlast? :D

    Tvůj výběr českých cukrovinek je určitě promyšlený a podle mého názoru opravdu povedený. Slávie bych osobně koupila, je to naše klasika a znám spoustu lidí, kterým moc chutnají :) (A Hašlerky, jak navrhuje Johanka, jsou podle mě taky perfektní nápad :3)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ten minulý měl ještě dohru...o pár dnů potom jsem si na blogu té slečny přečetla něco ve smyslu, že by "blila z hysterických lidí", což jsem podle mailů nejspíš já.

      Ještě nic nepadlo, ale táta by mi to nejradši vyjedl všechno :D Musím nejprve dojíst zásoby ještě z narozenin (v srpnu :D). Nicméně ničemu nekončí platnost, tak mám čas :)
      Asi koupím fakt Slávie, protože hašlerky jako lékořice to se ve světě jí, ale Slávie mají fakt originální složení, resp. kombinaci.

      Vymazat
    2. To snad nemyslíš vážně, no to je teda chování...

      Držím palce při ochraně cukrovinek před dravým rodičem :D

      Vymazat
  7. Tak to je naprostá paráda..přiznám se,že miluji ochutnávání sladkostí ze zahraničí, fascinuje mě ta variabilita :) Myslím,že tvůj výběr je dobrý a že potěší ^^

    OdpovědětVymazat
  8. So glad you loved the little sweetshop in a box!

    OdpovědětVymazat
  9. Uzasne, sice nemam anglicke cukrovinky moc rada, protoze jsou strasne preslazene, ale i tak to vypada skvele :) mam rada takhle uzasne barevne veci. a myslim, ze to, co jsi nakoupila ty, je taky super :)

    http://brunimily-rozjimani.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty její mi nijak přeslazené nepřišly. Ano výjimka je ta čokomedová tyčinka, ale jinak to bylo OK. Moc sladké věci totiž taky nemusím (a ani moje zoubky).

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: