pátek 24. ledna 2014

# Loužička slov

Jen počkej zajíci 22

NESTÍHÁÁÁÁM!
Mám hrozný pocit, že tady to dost zanedbávám. Popravdě ani můj volný čas není nijak volný. Stále testuju své řidičské schopnosti - už víc jak půl roku. Jsem prostě jelimán :(, ale jak řekl můj instruktor: "Třeba vynikáte v něčem jiném."
A taky, že jo....poměrně se mi i daří.

MÁM ZKOUŠKY ZA SEBOU - Už skoro týden, hip hip hurá a 3 dny se radujme :). Takže teď nastává měsíc "prázdnin". Už na střední škole jsem se naučila, že prázdniny jsou na to, abych stihla věci, na které není přes školní rok čas. Takže běhám po doktorech, sháním zubní hygienistku, čtu knížku na bakalářku, pracuju, prokrastinuju, atd.

NUTNĚ SHÁNÍM A JSEM ZOUFALÁ!
Mí drazí čtenáři, vzhledem ke své bakalářské práci sháním lesbu/gaye/transsexuála, kteří si svou orientaci uvědomovali před revolucí. Pokud znáte někoho takového - rodina, známí, profesoři, kdo by poskytl rozhovor bez zveřejnění osobních údajů, tak sem s ním :). Odměna pro všechny strany :)

VE CHVÍLÍCH VOLNA SE BAVÍM...






Mým soukromým uměním.

Koukáním na anime :)
Plánováním srazů s přáteli. (Nutno podotknout, že pokud si vzpomínáte na ten sraz, o kterém jsem psala, jak se děti ožíraly, tak na Přiznáních otaku jsem se dočetla, že jedno z těch ožralých ani neudrželo moč a další týden na srazu pořádaném tou samou bandou, zlomili někomu nos :)).
A také nakupováním po internetu převážně :D. Viz. příští shopping post :)

Prosím, napište mi :)
Jak jste na tom momentálně se zkouškami a uzavíráním známek? Taky tak nesnášíte psaní mnohostránkových prací? Znáte Nerd girl problem? A vidíte se v nadměrné částí příspěvků jako já? :D Co děláte, když prokrastinujete?

11 komentářů:

  1. Na shopping post se těším a gratuluju ke zkouškám, mně zbývá ještě jedna, kterou musím zopakovat a vzhledem k tomu, co ten učitel vyvádí si asi i začnu hledat další obor :D
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaale kecy v kleci, taková šikovná holka jako ty to určitě zmákne ;) pokud pan učitel není a) zapšklý stařík, který je proti studiu dívek (stalo se mi :( ), b) gay nesnášející holky (stalo se kámošce a učitelce :D)

      Vymazat
  2. Gratuluju k úspěšnému ukončení zkouškového! :) Tvé výrobky jsou krásné jako vždy a na shopping post se moc těším, až budu moct okukovat tvé nové úlovky~

    Já své zkoušky taky dodělala asi před týdnem, volno ale ještě bohužel nemám, protože musím splodit 15 stran bakalářky ^^' Psaní mi ale kupodivu nevadí, docela mě baví :3
    Nerd Girl Problems znám, znám, spousta věcí sedí :D
    A k tvé poslední otázce - když prokrastinuju, žeru do prasknutí (kilo kešu másla jsem dostala před několika dny a už ho není, bé xD) a čučím na seriály, momentálně Battlestar Galacticu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No úlovky ...se začínají vymykat tak trochu původní myšlence tohoto blogu :D
      Gratuluji ti k absolvování ZS :) a držím palce u bakalářky, já si s tou praktickou nevím rady a tak zatím jen kňourám nad příštími 20 stránkami :D.
      ňááááám kešu máslo....no to bych nemohla, bych si neudržela tu...linii :D

      Vymazat
    2. Jestli dobře chápu, tak s tím mám taky problém. Mám jasně určené téma blogu a přitom jestli něco v poslední době kupuju, jsou to hrozně zajímavé věci z přírodní kosmetiky a podobně, takže jednak nemám čím přispívat, druhak mám nutkání informovat o něčem úplně jiném, co polovinu mých stálých čtenářů vůbec nezajímá :/

      Nezmiňuj linii, ani o ní přede mnou neuvažuj, mám od minulého semestru díky podobným eskapádám (ještě tu mám kilo mandlového másla xD) devět kilo nahoře :D

      Vymazat
  3. Mnohostránkový práce mi nevadí (i když až se pořádně pustím do bakalářky, tak asi budu tvrdit něco jinýho :D), větší problém mám se zkouškama ala politický systém od roku 1848 >.<

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti držím palce :D ...pro mě byla zkouška z politických systému taky brutus :D nakonec si říkám, že to bylo fakt lehké ...to si aspoň odbydeš během týdne a nemusíš nad tím přemýšlet půl roku :D

      Vymazat
  4. Jak jsem na tom já. No. Chybí mi jedna zkouška, po které se plánuju pustit do bakalářky. Přijdu si jako jediná z ročníku, která ještě ani nezačala :// nevím jak to stihnu a ani nevím jak to mám psát, nikdy jsem nepsala nic delšího než pěti stránkovou seminárku :(( :D
    A prokrastinuju třeba tím, že projíždím blogy, tumblr, čtu něco co vůbec nesouvisí se školou, koukám na filmy, atd :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohu tě ujistit, že u nás nezačlo tolik lidí, že nebudeš sama...narozdíl od tebe oni pocit "nestíhání" zatím nemají...já bych to nedala :D. Počkat...5 stránkovou seminárku?? To jsem měla naposled na střední :D.

      Vymazat
  5. Ode dneška mi začínají takové prázdniny, všechny zkoušky dodělány,takže jsem konečně spokojená :D Moc gratuluji ke všem zkouškám. Jinak Nerd girl problem znám a nepřestávají mne bavit, jsou tak výstižné. BTW, velmi mne zaujala tvoje bakalářská práce, reps. její téma. Zní to opravdu moc zajímavě a doufám,že takové lidi seženeš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluji :)) Doufám, že ti přibude nějaký článek na blogu...mám pocit, že jsem neviděla tvé další týdenní dokumentování :).
      Taky se modlím, abych někoho sehnala...ve druháku říkali, že mám psát o něčem, co má ke mně blízko a takhle to dopadlo :).

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: