pátek 3. ledna 2014

# Fragile Figurine

Alternativní sraz No.1 + sraz Otaku

Jak jsem již dříve psala, přestaly mě bavit čajovny. Respektive mě ani nikdy opravdu nebavily, ale teď jsem od nich odrazená úplně. Připadá mi to hrozné, válet se někde na zemi, raději bych vysedávala v kulturně-inteligentních kavárnách a chovala se více jako dáma :).

Ovšem nechce se mi vysedávat samotné, i když společník jménem Kniha, má v určitém typu kaváren také své velké kouzlo. Nicméně jsem chtěla trochu, přivést na svou stranu i své přátele a užít si s nimi jedno prázdninové odpoledne.

Datum padlo na 27. prosince 2013. V tento den jsme se ve skromném počtu 10 lidí sešli pěkně oblečení v Ostravě. Dámy měly šaty, pouzdrové či koktejlové, pánové byli oděni do svých obleků, já si oblékla jak jinak než lolitu :D
Vydali jsme se do známé kavárny Daniel, která byla pro svůj "vintage" vzhled a atmosféru tím pravým ořechovým.

(foto z hele.cz)

Zde jsme trávili společně 4 hodiny, za které jsme vyzkoušeli nepřeberné množství nápojů a mňamek, které kavárna nabízí - za sebe doporučuji kaštanové pyré :3, a HLAVNĚ jsme si skvěle popovídali. Nemuseli jsme nikde předtím blbnout, stačila nám konverzace mezi přáteli, která byla často velmi rozvětvená a hlučná i přesto, že byla soukromá. Nasmáli jsme se a pobavili! Bylo to prostě epické a lidem se to líbilo. Takže v únoru bude jistě další taková akce a možná prostřídáme osazenstvo, někoho přibereme a nebo se nezmění vůbec nic :))

Poté se část z nás odebrala do kina na Hobbita a zbytek se ještě několik hodin v kavárně bavilo.

Další den 28. prosince 2013 se konal Otaku sraz v Ostravě, na který jsem šla jen proto, že jsem to slíbila několika lidem v kině. Tento sraz pořádala banda kluků, kteří si říkají "Věční". Myslí si, že tvoří jakousi elitu a že jejich srazy jsou prostě nejlepší. Účelem těchto srazů má primárně být "převýchova", jak to sami nazývají. Aneb jak nenásilně donutit začínající otaku, aby se dívali i na něco jiného než na Naruta.
Na tomto srazu jsem potkala i dvě ostravské lolity Domi a Silvi. Mám pocit, že speciálně Silvi si vždycky umí vybrat nějaký příšerný sraz, což tenhle byl...ale ony díky bohu utekly než to začalo být horší. 
Pokud nepočítám lidi, které znám, tak účastníci byli velmi mladí a někteří také velmi zvláštní. Organizátoři, z nichž jsou pouze 2 v komunitě více než rok (a nadměrná většina je také mladší než já), se při představování předháněli ve svém egu a vtipné to snad přišlo jen těm dětem. Poté se klasicky hrály úplně stejné venkovní hry jako pokaždé a sem tam si některý z organizátorů pocucl něčeho alko. (Tedy ne nijak moc procentního, ale bylo to tak.) + Jeden starší otaku nosil v kapse vodku, což nešlo přehlednout. (Nepil ji, jen nosil).
Poté se všichni hromadně šli nadlábnout to nákupního centra a následovala rezervovaná čajovna, která nebyla rezervovaná pro dostatek lidí. Z poměrně klidné čajovny se stalo hřiště mladistvých a nakonec se jich tam i pár opilo, resp. zpilo pod obraz, že se volala záchranka atd.
Často na těchto srazech i někdo prostě v čajovně něco nezaplatí a stále se to dokola řeší. Je hezké, že se organizátoři omluvili a rozhodli se srazy řešit tak, že už se nebude chodit do čajovny.
Ale měli by se podívat i na svůj přístup. Když jich je 5 (možná víc), tak by si měli ty děcka ohlídat a taky se před nimi určitým způsobem chovat - tedy nedávat jim podněty, že na těchto srazech se může pít alkohol atd.

Uff... musela jsem se z toho vypsat...jsem vážně ráda, že mi nikdy nikdo nic takového na mých srazech neprovedl :). Nicméně se těchto srazů již nehodlám účastnit. Šaškovat venku a skákat po sobě se mi nějak nechce a v tomto případě raději zvolím tu čajovnu s přáteli.

11 komentářů:

  1. Ty jo, ten sraz zní tedy dost pekelně. Pamatuju si své první srazy, kde jsme ze sebe stydlivě soukali co za anime máme vlastně rádi a...koukám že se to zvrhlo. a docela bych se na to i podívala, jak to teď vypadá, ozvi se až budeš vědět že se zase nějaká příšernost koná a půjdeš tam! ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účastníci ze sebe taky soukají, pokud to nejsou stále ti stejní lidé....organizátorům to mele páté přes deváté, co by na sebe ještě úžasného řekli.
      Další obdobný sraz je 11.1. ale to nevím, jestli tam půjdu :D viz. https://www.facebook.com/events/262401520584929/262404957251252/?notif_t=plan_mall_activity

      Vymazat
  2. Když si vzpomenu, jak podivná jsem byla a co za "srazy" jsem vlastně pořádala... xDDD
    Mno, zní to... velice zvláštně, především ta záchranka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejspíš v tomto vyhovuje každému něco jiného. Snažím se tyhle srazy tolerovat, ale nejde to :D:D. Povídej, jaké jsou u tebe? Ráda se dovím něco jiného :D

      Vymazat
    2. Už žádné srazy, ani osobní xD Můj život je smutný xD

      Vymazat
  3. Myslím, že atmosféra musela být úžasná! x))
    Kaštanové pyré zní zajímavě! ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to byla :). Pokud budeš mít příležitost určitě ho ochutnej ! V onom podání to byla taková nastrouhaná zmrzlinka a na tom domácí šlehačka. Naprosto přiměřená míra cukru, výtečné :3

      Vymazat
  4. Volala se záchranka...? Gackte na nebi, ten Otaku sraz tedy zní jako skutečně příšerný zážitek :( Jsem ráda, že sis užila alespoň první zmíněný sraz~

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Njn nejrozumnější z nerozumných organizátorů ji zavolal. Je smutné, že si to zatím organizátoři nepřiznávají, že chyba je i u nich.
      Ano, první sraz jsem si užila...v tomto ohledu se ti musím pochlubit, jak bylo vtipné sledovat Veve v pouzdrových šatech, které se stálé vyhrnovaly, a ona se snažila je šoupáním na židličce vracet zpět na jejich místo :D.

      Vymazat
    2. Hahaha, chudáček Vevuš, to bych chtěla vidět na vlastní oči O:D

      Vymazat
  5. Tak to tedy zní naprosto příšerně O_O U nás v Mostě se také formuje nějaká otaku skupina, která bude mít v budoucnu tendenci srazovat,co jsem tam koukala, jsem asi zase nejstarší a jediná z nich jsem neviděla Naruta. Tak nějak se obvávám, že by to bylo to samé.Ale s tou záchrankou je to děsivé..
    Jinak první kavárnička vypadá jako naprosto úžasné a kouzelné místo :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: