pondělí 6. ledna 2014

# Loužička slov

A jdeme spolu do roku 2014

Krapet opožděně, ale přece....po tom, co jsem vyhodnotila snad nadměrnou většinu věcí za minulý rok a napsala posledních několik článků, které se vztahují k roku 2013. Pravda ještě mi zbývá podělit se s Vámi, jaký byl můj Silvestr, ale to stihnu asi v Zajícovi (ehm nebo tedy v Zajíci :D).

Jaký byl rok 2013 na tomto blogu?

Došlo k 17 413 zobrazení k datu 31.12.2013.
Nejvíce zobrazení za měsíc proběhlo v srpnu 2013 - 1 889. Konkrétní datum bylo 22.8.2013 a počet zobrazení 283. Poprvé a asi naposled. Pokud vydělíme 17 413 počtem dní 365, vychází průměr asi 47 zobrazení na den, což více méně vychází.

Napsala jsem 184 článků, které byly okomentovány 1 051 komentáři, mezi které se počítají i moje odpovědi, což při průměrném vydělení číslem 2, stále dává více než 500 komentářů, za které Vám DĚKUJI! :))

TOP 5 nejčtenějších článků:
1) SNěž-ítko s počtem 633 zobrazení
2) Děvčátko se sirkami s počtem 259 zobrazení
3) Láska z Japonska s počtem 229 zobrazení
4) Muffiny s počtem 223 zobrazení
5) Návod na škrobení spodničky s počtem 216 zobrazení

(Toto byla původní úvodní fotka blogu, která byla začátkem roku 2013 změněna.)

V roce 2013 došlo k úpadku mých motivačních článků, které jsem si dávala na každý měsíc. Co musím nebo měla bych udělat. Popravdě jsem nad tím uvažovala, že to obnovím, ale místo toho spíše používám, jako zhodnocení toho, co se již stalo Jen počkej, zajíci a nebo Zprávy ze světa K.H..

V následujícím roce se necítím na to, že s tímto blogem skončím. Necítím se ani na založení dalšího blogu ani na změnu vzhledu toho stávajícího. Čím dále, tím více se tady (a hlavně s Vámi) cítím být "jako doma". V mém pomyslném světě, díky kterému se známe, ačkoliv jsme se nikdy dříve osobně neviděli. (A nebo viděli, ale nestihli si tohle všechno říct.)

Jestli nebudu mít o čem psát, tak budu psát TAGy a Challenge...ale snad mě a ani Vás to ještě nečeká.
Pokud mám velké mezery mezi články a pak jich je hodně najednou, věřte, že jsem kazisvět a veškerá technika kolem mě umírá, takže musím čekat týdny než někoho ukecám, abych mu aspoň přeBLUETOOTHovala fotky a on mi je poslal a já mohla psát.

Děkuji, že tady jste (a čtete moje slohovky :D) !


11 komentářů:

  1. Nech sa ti v blogovaní aj v roku 2014 darí minimálne tak dobre, pekne, ako doteraz! :)

    Dada / Trojveršie.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Tak doufám, že to jen tak neustane! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju k takové krásné návštěvnosti, snad to bude do budoucna stejné, nebo i lepší! :) (Zvláště to množství komentářů je úctihodné, wow!)

    Jsem moc ráda, že bude vše tak jako doposud a že se rozhodně nechystáš s blogem končit~

    OdpovědětVymazat
  4. Tesim se na další rok s tebou :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy, máš opravdu velmi velkou návštěvnost, což dokazuje,že tvé články jsou poutavé a obsah zajímavý :) Moc se těším na další rok s tímto blogem.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: