středa 29. ledna 2014

# Fotošůt # Fragile Figurine

1st year as Lolita - Wardrobe post

Před rokem, když jsem začínala si taky formovat šatník, jsem jen nadšeně dělala "ach" a "och" nad šatníky jiných lolitek. A teď bych řekla, že mám dostatek věci, abych konečně zveřejnila svůj první wardrobe post a ty další už budou jen rekapitulací změn.



Upřímně....málem mě to zabilo vytáhnout všechny sukně a halenky ze skříně. Člověk by nevěřil, kolik ta látka váží. Nicméně jsem si pak ještě uvědomila, jak moc místa nejen v mém životě ale i skříni, lolita zabírá.

Lolita šaty nemám ani jedny, takže začnu sukněmi, kterých mám k dnešnímu dni 9 a ve skříni látek na dalších 5.


Červená s Darth Vaderem - handmade
Vínová - Katuka
Zelená - Amber
Černá s kamejí - handmade


Vlevo - obě handmade
Kytičkovaná vpravo - handmade
Sukně s černými ornamenty - offbrand



 Navy sukně - Lady Sloth (můj jediný brand)

Spodničky mám dvě - obě bílé, protože ty zapadají pod světlé sukně a nevadí pod tmavými.
Horní spodnička - handmade + základ od Mel
Spodní spodnička - Amber (ta už je docela dead)

Halenek mám dohromady 5 -> normální košile jsem nefotila.


Všechny jsou offbrandové za pár korun, kromě bílé krátkorukávové - Bodyline.

Na halenkách v průběhu roku nosím převážně svetříky (, které jsem taky nefotila) a nebo sáčka a vestičky.

Vše - offbrand.

Na zimu mám "speciální" výbavu, která se v posledních 3 měsících rozrostla o nový lolita kabát a klapky na uši.
Kabát - Poizen Industries
Šála - handmade by babi
Rukávkové návleky - na zakázku z fler.cz
Klapičky - C&A

Když nemám na hlavě doplněk, mám tam klobouk:
Bekovka - z Franice
Buřinka - H&M
Slamák - Gate

Jako kabelky převážně používám mnou ručně malované tašky (, které jsem taky nevyfotila :D). Nejvíce lolita tašky jsou tyto dvě.
Kočička - ebay
Černá taštička - zakázka z fler.cz

A konečně se dostávám k mé šperkovnici.
Nahoře můžete vidět nášivky na mou Slytherin lolitu :3

A teď detailně:


Kdyby jste měli dotazy ohledně původu doplňků, zanechte komentář :)

Vím, že je třeba co ještě u mě pilovat...ale musím říci, že v průběhu se dosti nacházím. Dříve jsem chtěla jít zároveň s ikonami, ale teď je pro mě lolita způsob, jak se vyjádřit ...a taky jak projevit své malé umění v tvorbě toho všeho. :)

6 komentářů:

  1. Moc hezký šatník, moc se mi líbí Tvá handmade sukně (ta kytičková v levo dole) a samozřejmě taky sukně od Lady Sloth a závidím Ti hnědou halenku :-)

    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už jsi druhá (nebo první?) s tou hnědou halenkou...asi jí fakt hodím do prodeje, bohužel tobě by asi nebyla :(

      Vymazat
  2. Krásny šatník! Po tej Lady Sloth sukni som strašne túžila, závidím! :)
    Strašne sa mi páči tá veta ako lolita zaberá miesto v živote/v šatníku! ♥ Je to také...pravdivé.
    Slytherin lolita! Mne sa práve črtá (ďalšia) návšteva nástupišťa 9 3/4, takže pracujem na Ravenclaw verzií, niekedy môžme dať spoločné fotky! ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však na ni padla část mého stipendia :D.
      Taky doufám, že se někdy domluvíme na nějaké akci a uděláme hromadné foto s lolitími verzemi HP :) v ČR by do toho šlo víc než 3 lolity ...mohlo by to být skvělé :)

      Vymazat
  3. Máš naprosto nádherný šatník, vyvážený, lahodící mému oku..a šiješ opravdu úžasně.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: