neděle 2. února 2014

# Fragile Figurine # Loužička slov

Čajové odpoledne se vzpomínkou na Olomouc

Určitě to znáte... Sem tam si potřebujete dát chvilku (a nebo celé odpoledne) pro sebe. Někdo jde nakupovat, na manikuru atd. Já se naložím do vany na půlhodinu až hodinu, odpeelinguju, co se dá a namažu se veškerými maskami a krémy - nojo, obvykle to pravidelně flákám, a tak to doháním takhle :D. Nakonec si pustím nějakou příjemnou hudbu - naposled šlo o soundtracky z filmu Harry Potter a vězeň z Azkabanu, které byly převážně instrumentální, což je to pravé ořechové a do toho jsem si udělala čaj Harney&Sons z kolekce Wrapped Sachets.

Nejprve jsem si dala Organic Green s citronem a gingko bilobou (nalevo).

Negativa: Musím říci, že jsem nikde na sáčku nenašla, jak dlouho se má louhovat, což mě docela zklamalo. Jelikož nevlastním celou krabici, tak nemohu říct, že na ní to taky napsané není, ale podle mě by to mělo na každém sáčku být.
Hledala jsem to na internetu a tuto informaci jsem našla až u (v předchozím čajovém článku zmiňované) firmy La Boheme Cafe. Tam jsem objevila další podstatné MÍNUS pro mě. V popisku znělo, že se jedná o čaj "z jižní Indie", ale na samotném sáčku je napsáno "from China". Popisek jsem si ověřila i u dalších firem nabízející tento produkt a všude byla napsána Indie.
Takže jsem napsala na FB stránky La Boheme Cafe a oni mi odpověděli, že napsali panu Harneymu a dají mi vědět až odpoví!!!! (Tak doufám, že nelhali a že se to fakt stane ..wuhuuuuu).

Pozitiva:

Čajík fakt skvěle voní...Voní dokonce ještě ten sáček už několik dnů! Navíc v sáčku lze vidět opravdové kousky lístků, což potvrzuje jeho sypanost - ne jako ten šrot v jiných sáčcích.

A tím to končí. Po vylouhování 2-3 min., jak bylo uvedeno, jsem zaznamenala vcelku normální chuť zeleného čaje. Nic výjimečného, ale ani ne špatného. Čím víc chladl, tím víc se chuť vzdalovala.
Ten už si asi opakovaně nedám. Leda, že bych jím nechala provonět celou skříň.

Po pár hodinách jsem se odhodlala vyzkoušet druhý H&S čaj, a to Hot Cinnamon Spice, který voněl opravdu kořeněně. Skořici mám ráda, ale tento sáček mi ji doslova vnucoval.
Ovšem chuť už tak vnucující nebyla! Byl naprosto skvělý, obzvláštněný pomerančem. Nakonec z toho vyšel chutný, svěží čaj, který jsem stihla vypít mnohem dříve než ten první. Ráda bych si jej koupila v krabici, nicméně je vyprodaný a řekla bych, že to o něčem svědčí :).

S prvním čajem jsem vzpomínala na cestu na Lolita začátečnický sraz do Olomouce, kdy samotná cesta v RegioJetu nebyla až tak úchvatná - hlavně, co se obsluhy týče. S druhým čajem jsem naopak vzpomínala na radostná setkání, nové známosti a spoustu zábavy, kterou jsme si ten den užily.


(nově poznané dámy - uprostřed majitelka značky Victorian Catherine, napravo - slečna Beáta)

(další nově poznané - uprostřed - Ciri a Nexus)

(jak já jsem ráda, že jsem Tardis Blue (Ciri) poznala :3)

Na závěr bych ráda touto formou vyjádřila své díky Pet, jejíž sraz byl opět velmi pěkný. Ačkoliv jsem se pro sebe snad nic nového nedozvěděla (to, že něco nedodržuju, neznamená, že o tom nevím), pokochala jsem se módní přehlídkou, která byla velmi dobře připravená stejně jako její komentář k ní. Pet má co se týče organizace můj velký obdiv!

10 komentářů:

  1. To se nedělá, udělat mi chutě na kořeněný čaj a pak říct že už není :'(

    BTW hlásím, že jsem dočetla The Fault in our stars a jestli ji budeš chtít půjčit, tak se přihlaš. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli to je záminka, pro to jít ven....Tak to beru :D.

      Vymazat
    2. Jistě! ;D
      Teoreticky poslední zkoušku mám ve středu, takže pak...ano!! :D

      Vymazat
  2. Taky znám některé čaje, které svou vůní slibují úžasný zážitek a pak puf a nic (a pak se opravdu hodí jen na ovonění skříně / místnosti / oblečení). XD Proto mám vždycky raději ty, které v sobě mají kromě samotného čaje i např. sušené bylinky, ovoce nebo koření. :) Ale je pravda, že každý čaj se jednou pije poprvé a jeden nikdy neví, do čeho jde. XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto jsem ráda, že jsem v RegioJetu vyhmátla tyhle sáčky (a za levno) a nekupovala je někde za horentní sumy, nebo celou krabičku...uff! Nicméně tyto sáčky aspoň takovou cenu, že při vynásobení 20 to jen o něco málo přesáhne cenu krabičky. Třeba takové English tea shop, které jsem viděla v Pointu v Olmu na nádru stojí krabička 55-65 Kč (20 sáčků) a 1 v extra krabičce jde na ochutnávku koupit za 10 Kč.
      A jde to teda ovonět tím skříň jo? :)

      Vymazat
  3. Já toužila v RegioJetu vyzkoušet alespoň ten zelený čaj, vždy jsem si u nich totiž cestou jeden dávala, než změnili nabídku. Probudilo mě to cestou do školy, soustředila jsem se na učení... Po změně se ptám, či je ten nový zelený čistý, nebo zda v sobě něco má... a zrada, citrusy. Docela mě teda škodolibě uspokojuje tvé tvrzení, že za nic nestojí O:) Zmatek se zemí původu je nanejvýš podivný a zkrátka a dobře, hrozně mi chybí ty luxusní delikatesní čaje úchvatné chuti, co měli v nabídce dříve =___=

    Na fotkách ze srazu ti to moc sluší, krásná sukně~

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nevím, co měli v nabídce dříve. :( Nevzpomínáš si na název? Upřímně...divím se, že si vůbec stíháš něco do Olmu dát. Pravidelně mě nestíhají obsloužit a kávu/čaj ještě hojně piju při čekání na tramvaj.
      Děkuji :)

      Vymazat
    2. Právě, že vůbec nevím a hrozně mě to mrzí. Lepší zelený čaj ve formě sáčku (i když takového zvláštního, obrovského) jsem nikdy nepila :(

      Cestou do Olomouce většinou přijde stevard chvilku za hranicemi, takže na nějaké pití a jezení to už někdy nebývá, to je pravda. Jindy jsou ale zkušenější a obsluhují přednostně cestující, co v Olmu vystupují, tak to pak jde. Jen jednou se mi stalo, že přišli až dvě minuty před nádražím :/ Člověk holt musí doufat, že bude mít štěstí na obsluhu a nenáročné nezdržující spolucestující ^^'

      Vymazat
    3. Našla jsem hooooooo :D (*tiše doufá, že si to Ely přečte*). Ty čaje s dlouhatánským čajovým sáčkem se jmenují Ronnefeldt Leaf Cup :3 *jde se po nich kouknout*.

      Vymazat
    4. Ely čte a moc děkuje za informaci! Jupí! :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: