čtvrtek 13. února 2014

# Festy a cony # Loužička slov

Tak trochu starý sraz

Takže s měsíčním zpožděním :D píšu (snad) krátký report o jednom ze srazů, který jsem pořádala. Šlo tedy spíš o "tak trochu" sraz a "tak trochu" pořádání, jelikož jsme v tom se Shimou jely spolu.
Po těch všech nepříjemnostech, o kterých jsem Vám zde psala jsem již napevno rozhodnutá, že srazy budou soukromé a jen pro pozvané, které organizátoři znají. Nicméně si lidé po dohodě s organizátory mohou někoho přivést, za což jsem mile ráda, že se nikdo nějak dětinsky nebouří a fakt se lidé ozývají do zpráv. :))

Sraz se tedy konal 18.1.2014 v Komenského sadech v Ostravě. Organizátorem jsem byla já a také Shima, která má hroznou karmu na počasí - vždycky, když orguje sraz, tak je hnusně. A hle! fakt hnusně - sychravo (a zima) bylo.

Zde je naše sebranka:
Když se tak na nás dívám, říkám si, že jsem fakt ráda, že už nemám srazy o 40 lidech :D.

Kromě komunikovaní mezi sebou, jsme hráli pár her (, které jsem ještě chystala v buse cestou do Ostravy :D).

Např. Hádej, kdo jsem...
 A ....další hádání postavy, kterou jsme sami na základě rozhovoru s jinou.
Mezitím jsem se nadchla pro Nosní projekt a myslím, že hodně lidí nezapomene na to, jaké to je, když mi někdo půjčí foťák. :D
Shima jako vždy dokumentovala převážně videem. A většinou to nastříhá fakt dobře, nicméně v tomto videu to kazí moje uvřeštěnost :D.
A na závěr, pokud jste přežili video,..několik dalších fotek .. :)





V sobotu 15.2. máme 2. Gala sraz v gala oblečení a už se nechutně těším. Společnost bude obměněna a prostředí opět ostravská kavárna Daniel, takže žádné uřvané video nebude :D.

Napište mi, na jakou událost se těšíte nebo jaká Vám v poslední době udělala radost?

1 komentář:

  1. Hmmm, že na akú udalosť sa teším? Myslím, že na tú istú, čo ty :D Je to úplne skvelé, vymýšľať si outfit, hľadať k nemu doplnky, zlaďovať k sebe drahého pána D., vymýšľať minidarček pre teba a nadávať, že nemám na kolejích žehličku (chcelo by to dáku, trošku som pár vecí pomačkala cestou z domu :/) No, nejako to vyriešim hádam... už nech je sobota! ;)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: