neděle 16. února 2014

# DIY # Loužička slov

14. únor - nejen Valentýn

Většina lidí si 14. únor spojuje s Valentýnem. Někdo to hejtí, jiní se podrobují...můj názor je, že když každý důvod je dobrý k tomu, aby se člověk opil, tak také je každý důvod dobrý, aby dal někdo někomu dárek.

Krom "tradičního" Valentýna je tento den i Dnem darované knihy.
Což jsem taky oslavila, ale s jednodenním zpožděním, protože jsem tu osobu viděla až následující den. Nicméně! jsem se na tento den už více než 2 týdny připravovala. A to tak, že:
*jsem musela sehnat mou oblíbenou knihu
*musela jsem ji sehnat ve slovenštině
*nakoupit pár věcí na scrapbooking (o kterém jsem vám psala, že chci zkusit)
*vymyslet konečný vzhled....
Jak to dopadlo?



Původně to vypadalo takto...
 V tuto chvíli, už se mi v hlavě začal tvořit jistý obrázek a vše bylo nastříháno do budoucí podoby...
 A zde - konečný výsledek. Nakonec jsem ještě z scrap čtvrtky ustřihla záložku :)
Říkám si, že na můj první pokus to není až tak špatné. Dokonce se to hodně lidem líbilo a zaslechla jsem "uděláš mi taky?" :D. Uvidíme...vůbec poslední dobou v nadměrné většině "dělám" lidem dárky :)

Slavíte Valentýna? Jaký máte na to názor? Věděli jste o Dnu darované knihy? A zúčastnili jste se ho, ať už plánovaně či ne?

10 komentářů:

  1. Den darování knihy, to zní mnohem lépe než Valentýn a nejspíš ho od teď začnou slavit :) a pravda, povedlo se ti to!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, o tom jsem neměla ani tušení... :( Příští rok začnu slavit! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vážně se Ti to moc povedlo a knížka vypadá skvěle :-)
    Já o téhle akci neměla ani tušení, ale nevědomky jsem se jí účastnila, protože se zbavuju knížek, které už nebudu číst a věděla jsem, že pár z nich by udělalo kamarádce radost, tak jsem jí dala asi 8 knížek :D

    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
  4. Obal knihy jsi přetvořila naprosto úžasně! Nádhera : )
    Tvůj názor na Valentýn je skvělý! XD

    OdpovědětVymazat
  5. Tak o tom jsem netušila, ale tvůj výtvor teda vypadá dost dobře!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. O danom dni som nevedela, ale tuším ho tiež začnem sláviť! A nápad s personalizovaným obalom knihy je super! Scrapcook sa skutočne vydaril! :)

    Dada / Trojveršie.sk

    OdpovědětVymazat
  7. O Dni darované knihy od tebe slyším poprvé ^^' Každopádně to zní rozhodně lépe než Valentýn, jen co je pravda.
    Scrapbook je nádherný, moc se ti povedl! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tedy ten scrapbooking je opravdu úžasný, jsi moc šikovná, vypadá to vážně dobře :) Já Velantýna neslavím,ale ani ho nehejtím, je to pro mě naprosto normální den, často to ani nezaregistruji :)

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji moc, všem, za to, že se Vám mé "veledílo" líbí :))). A také jsem moc ráda, že jsem Vám dala dobrý důvod ke slavení 14. února :))

    OdpovědětVymazat
  10. Hlási sa obdarovaná osoba... veľmi šťastná obdarovaná osoba :) Zrovna nedávno som videla pár scrapbookingových diel a hovorila som si - také krásne, až to musí byť zložité... moc sa ti premena vydarila :) No a že je v slovenčine, to už je úplne dokonalé :D Myslím, že bol menší problém zohnať ju... u nás je to celkom ľahké s češtinou, obvykle majú niektorí autori zväčša vydania len tak... taký pán King ma stretal len v češtine :D

    Ďakujem, ďakujem, ďakujem a už naveky budem 14. februára ľudí tešiť hlavne knihami :) Tento rok som aspoň drahého pána D. v ten deň poslala do knižnice po súradnice:D

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: