pondělí 10. února 2014

# Loužička slov

Jen počkej zajíci 23

Poslední týden se nese ve znamení DONE!

Konečně mám řidičáááááááák!
Tady jsem se asi ještě "nechlubila", že jsem odešla z minulé autoškoly a šla jinam, kde jsem to dala NAPOPRVÉ!
Ten začátek - kontrola údržby vozidla - byl hnus! Neuměla jsem ani zapnout světla, jak jsem byla vyklepaná a to nejsem žádný stresař :D.
Cítila jsem se asi jako....

Ale pak mě to přešlo a já to DALA!! :D
Hlavní poznámka: Dva dny po tom jsem napsala dlouhý komentář (samozřejmě negativní) k bývalé autoškole a uvedla srovnání a HLE! už je smazaný. 3x hip hip hurá na PODVODNÉ autoškoly - ta má se jmenovala Autoškola U Jenínka - takže pozor! (pro případné hledače recenzí - napište mi když tak na dummaby@gmail.com, i když se budu snažit mou negativní zkušenost jim tam postovat dále, dokud to tam nenechají.)

STAG nám při zápisu předmětů ani 1x nespadl

Nevím, jaké systémy máte Vy ve školách...vím, že Brno - Masaryčka má IS? a UPOL rovněž STAG ...co se nejvíce pomlouvá je systém ostravské VŠB, který jim vynechává třeba na 3 hodiny a pak zbývají lidem velmi "lákavé" povinné tělocviky :D. Např. hasičské nebo bojové sporty, pro pány pak jóga a podobné ženské věci.

Můj rozvrh je DOKONALÝ!
Tedy ne moc...mám jen úterý a středu, ale když se zadaří ukecat vedoucí ústavu, tak možnáááá budu chodit do školy jen v úterý. Což je fajn jen proto, že jiné dny makám.

Jako DONE lze označit i podání přihlášek na magisterské...
...ale ta cena! UPOL mě chce finančně zruinovat! Takže jsem si dala jen 2 - UPOL a na naši SLU. Jestli mě vezmou všude, tak to bude těžké rozhodování. Ale fakt se mi líbil ten jejich propagační film, narozdíl od toho našeho...(a ne nemyslím ten sex na záchodech :D). >>tady<< (prostě děs).

A tím veškeré potěšení končí, protože nevím, jak stihnu dopsat BP....když se snažím plodit slova, tak mi docházejí synonyma a celý den vypadám ...
....a moc to nepomáhá :D. Pokud to ale všechno zmáknu, tak mi naši nepříjdou na promoci, protože jsou na dovolené...jsem zklamaná :'(.

Doufám, že se v nadměrné většině máte taky tak dobře jako já a nebo ještě líp :)) Pokud končíte, napište mi, kam se hlásíte a nebo kam jdete pracovat? A co Vaše BP a DP? :)

14 komentářů:

  1. K řidičáku gratuluju :-) A já si pro jistotu budu dávat přihlášku na magistra i na bakaláře, protože máme na češtině úspěšnost státnic 50 %, a hlavně mám pocit, že dějiny umění by mě bavily mnohem víc (a je tam prý větší uplatnění). Problém je, že abych nemusela platit za prodlužování studia, tak stejně musím bakaláře udělat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že taková šikovná a inteligentní osoba jako ty určitě státnice udělá. :) Na dějiny umění jsem chodila na přednášky (pro jiný obor :D) a věř, že jsem těm chudákům vůbec nezáviděla, že oni z toho mají zkoušku. (A to jsem fanda umění :)).
      Děkuji :)

      Vymazat
  2. Gratuluji k úspěchům a mnoho dalších přeji. Vypadá to, ze tenhle půlrok bude super :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som sa úspešne posunula k zohnaniu si diplomovej praxe a zároveň firmy, kde tú DP napíšem, ale reálne som s prácou nikam nepokročila. :D Ale mám približný plán - na ďalšiu časť práce si dávam február, takže času dosť (ale času je vždy dosť, až si zrazu človek uvedomí, že ten čas kamsi zmizol a nič sa nestíha! :D).


    Dada / Trojveršie.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti závidím, že už máš aspoň teoreticky vyřízenou praktickou část DP.
      To je tou prokrastinací :D ale z února bych se tak neradovala...má jen 28 dní :D.

      Vymazat
  4. Moc gratuluji k řidičáků a doufám, že se ti bude v nadcházejícím půlroku jen dařit! : ))

    OdpovědětVymazat
  5. Ohromná gratulace k řidičáku! :) Jednání Autoškoly u Jenínka je každopádně opravdu hloupé a nedospělé. Nechápu, jak společnosti s takovým jednáním můžou vůbec existovat...

    Dokonalý rozvrh ti opravdu závidím, já to mám zase jak noty na buben - dva dny po sobě pouhý jeden předmět a ve čtvrtek dojedu domů někdy v noci. Sice se budu moct na večeři nadlábnout v RegioJetu, takže mám alespoň malou útěchu (a snad bude mimo špičku levnější jízdenka~), ale i tak mě to nějak extra netěší :/

    Pro synonyma na bakalářku bych ti doporučila http://www.nechybujte.cz/Home/ShowView?view=scs&set=_scs&opti=iN&data=0x7fffff O:) Já ji například píšu ve čtyřech - já a tři slovníky synonym :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) hlavně za synonyma na bakalářku... :D
      I tak je ten tvůj rozvrh fajn :) mohla bys mít víc předmětů "teoreticky" :). Takhle budeš déle a často doma a aspoň si tě užijí :)

      Vymazat
    2. No, pondělí a čtvrtek mám nabitější, takže doma pobudu stejně jako tento semestr bohužel. Ale zlobí mě to, že mám zrovna dva dny uprostřed týdne takové nicnedělání :/

      Vymazat
  6. Gratuluji k řidičáku, jsi šikovná :)

    Jinak rozvrh moc závidím, nám to tento semestr zrovna moc fajn nevyšlo. A co se týče přihlášek, přeji ať se vydaří to, co chceš více.
    Jo hodně štěstí s bakalářkou, naprosto živě si stále pamatuji, jak se cítíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :))
      S tím semestrem to je zajímavé, mám zkušenost (svou i okolí), že nejvíce na houby bývají ty zimní.
      To věřím, že ještě živě si dokážeš představit, jak se cítím. Nicméně ty už máš taky "za pár" psaní diplomky, ne?

      Vymazat
  7. Zápisy jsou fakt super. To je jak kdyby se dostal člověk do ringu Oktagon Manchester a jen uhýbal ranám. Z jedné strany levý hák od studijního oddělení, z druhé strany lowkick ve formě padajícího Stagu. A pak knockout, když vám doma vypnou internet, protože bydlíte na vesnici, tak co by, že? :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: