čtvrtek 27. února 2014

# Loužička slov

Jen počkej zajíci 24 aneb 1. týden školy

Nevím, jestli mám být šťastná nebo ne, že mi začala škola až tento týden a končí už 16.4.2014.
Jak se pozná, že začala (kromě zmíněného data)?
Nahoře vlevo můžete vidět překapávanou kávu z nádražního obchodu Pont za 10 Kč. Dále knihu na cestování vlakem a časopis pro chvíle nudy, v tomto případě Epocha. Foto bylo pořízeno u městské knihovny, která je zkratkou ke škole.
Shrnula bych to tak, že kafe za 10 Kč je smyslem pro žití ve škole.

Už jsem to někde rozebírala, že školu mám jen 2 dny v týdnu - úterý a středu. Takže hned v úterý (ačkoliv jsem měla v sobě kafe už 2 a dokonce skvělý oběd za školní stravenky) jsem zažila na konzultaci mé bakalářské práce 2 šoky.
1) otázka pana Vedoucího na to, jestli svou práci píšu sama :D - nicméně mě nijak neshodil a pouze řekl, že je to moc dobré, takže se musel zeptat.
2) otázka pana Vedoucího  na mou sexuální orientaci .....jako kdo by se nezeptal vzhledem k tomu, o čem píšu, ale stejně mě to překvapilo...

Úterý bylo po této velmi zajímavé konverzaci za mnou, tedy až na výpis subjektů, které musím najít na praktickou část. Velmi vtipné mi připadá, že mi ty "subjekty" vlastně pomáhají hledat lidi z vesnice. Dříve to bylo všechno takové zapšklé, kdo by někoho TAKOVÉHO znal, musel chodit kanály a teď už to tak neberou....3x HipHip.


Ve středu mi bylo opět připomenuto, že si mám najít oponenta, no fakt nevím, jak se to dělá, aby to náhodou nebyl nějaký aktivista :D. Odpoledne jsem na hledání úspěšně zapomněla a šla si sednout do Galerie kavárny se slečnou čerstveponyjaklánězadanou Veve.


Nojo je to focení jídla, ale to nahoře jsou 1. makronky v malém městě. Jedna je banánová (u té mi moc nejelo to přesycené aroma) a druhá pistáciová (ty miluju ♥). Bohužel i přesto, že byly větší než malé, cenově jedna za 25 Kč, tak mi nepřišly dostatečně nadýchané.

K tomu si Veve dala 2x čaj (Dilmah a pečený) a já karamelové Latté a pečeňáka. Cestou domů jsem si pak v obchodě koupila na zkoušku tyhle 2 instantní NĚCO, na které jsem viděla zatím jen 1 recenzi a to v polštině, takže když tak nějakou udělám :).
A jaký jste měli Vy týden? Šokovalo Vás něco nebo naopak pěkně překvapilo?

15 komentářů:

  1. To já se právš chystám napsat vedoucí práce na první konzultačky, teď už by moje první dvě kapitoly měla mít přečtené, takže se šíleně bojím verdiktu. Snad na mě nebude moc zlá :D Ale aspoň oponenta nám vybírají vedoucí a nemusíme si je shánět sami :-)
    A já mám tenhle semestr školu jen v úterý a pak e-learningový kurz o vikinzích (pokud se tam ještě dostanu) :D
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle byly taky moje první a vůbec se Ti nedivím, že se bojíš. Mně se prvních 7 minut, tak klepal hlas, že mi řekl, ať zastavím a mluvím normálně :D.
      Prakticky si taky nemusí oponenta shánět, přidělila by mi ho škola, ale nikdo v tomto "oboru" na škole není, takže je lepší si najít někoho sám.
      Uuuuuu o vikizích pak poreferuj, to je ohromně zajímavé :)

      Vymazat
  2. Tak to hezky studuj, když jseš tam jen krátce. :)
    Já chci taky kavárničkovat. No dobře, zítra mám jednu kavárnu v plánu, tak mlčím :D Jsem kavárenský povaleč a děsně mě to baví. Škoda, že u nás makronky nikde nevedou a zatím nemám možnost je zkusit upéct, jelikož předěláváme kuchyň a jelikož stále nemám odvahu.
    A my máme ve škole kafe za 7,- :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V kavárně se snad válet nedá (proto to preferuju víc než čajovny) ....a nebo jo? :D
      Já bych je pekla, kdyby mi nebylo líto těch 7 bílků :D ....naše slepičky by to nestíhaly.
      Za 7 Kč??? a to ale máte z automatu, ne? (ne originál překapávané jako já :D)

      Vymazat
    2. V podstatě se v nich valet da :D když si to člověk umí zařídit :D
      Jednou je třeba zkusis taky az se k nim dokopu a donutil te :D
      Nene za 7 ve školní kavárně otevřené o velké přestávce :P a čaj za 4,- :P

      Vymazat
  3. Na oponenta se hlásím, už ze zásady s nikým nesouhlasím (a odmala mi říkali Věčná Opozice :D) ~
    ...
    No dobrá, vůbec nevím, co to znamená xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybys měla už magisterský titul, tak tě beru ! :D Myslím, že bys ukecala celou komisi.
      Doma za tebe musí být rádi :D

      Vymazat
    2. Nemám - a ano, doma mě přímo milují :D

      Vymazat
  4. Bože můj ten oponent...nepřipomínej mi to, pořád nevím kde ho vzít. :'(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je nás víc! Škoda, že nesmí být s tebou rodinně spřízněn :(

      Vymazat
  5. Makronky jsou nějaké spláclé... :'D Ale ty dortíky vypadají fantasticky! : )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co jsem viděla, tak čím jsou obyčejně větší (rozměrnější), tím víc jsou splácnutější - dobrým příkladem třeba pekárny Paul's a tam mi ty mega obrovské, které už nejsou tak nějak vyboulené, dost chutnají - stejně si zachovávají tu křehkost, bohužel tyhle ji neměly no ...

      Vymazat
  6. Tedy to jsou opravdu zajímavé otázky od vedoucího..popravdě ta první by mne určitě také zaskočila,ale na druhou stranu je to velký kompliment, takže je skvělé,že ti to řekl. Ta druhá je na mě moc osobní, ale chápu ho, že se zeptal :D
    Kafe za 10 kč vypadá moc dobře, a dortíček s makronkama taktéž.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně jsem zvědavá, na co se mně zeptá příště :D.
      Děkuji, hřešit je lidské ^^...

      Vymazat
  7. Ty dobroty vypadají skvěle!:-)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: