čtvrtek 20. února 2014

# Shopaholic

Peníze z brigády

Přes týden chodím teoreticky 3x na brigádu. Díkybohu jsem svým pánem (paní?), a tak si většinou mohu volit počet či ohodnocení.
Poslední dobou ačkoliv jsem si nic nekoupila, tedy takřka nic :D, mi připadá, že nějak utrácím. To bude asi tím řidičákem nebo cenami zubních plomb. Taky jsem pořídila určitý Valentýnský dárek (proč mi to podtrhuje slovo "valentýnský"?) a k mému neblahému stavu peněženky má v březnu/dubnu nejvíce lidí z  mého okolí a rodiny svátky a narozeniny...Jenže si asi musím něco sem tam vynahradit, a tak jsem si koupila....

Sherlock šaty od Reiko, u kterých sice vím, že nikdy nebudou na mě tak dokonalé jako na ní, ale moc se mi líbí :3
(neilustrační mázlé foto)

Star Wars triko  z USA od Once Upon a Tee, které Vám ukážu až, když napíšu recenzi :) Prozatím jen foto balíčku a přiložené nálepky jejich maskota.


Nálepky bločků Sentimental circus od firmy San-X
aneb tak dlouho jsem hledala něco nepředraženého s tímto motivem (zejména králíček si získal mé srdce, jak jinak :D)



Asi je nikdy nepoužiju :D, to prostě nejde....hlavně, že je mám :D

Čaje M&S - momentálně jsou v M&S slevy na většinu (zejména těchto retro) čajů slevy! Takže jsem se odvážila vyzkoušet nový - Rooibis & Vanilla. Na fotce jsou i další -  Lemon, ginger & ginseng jsem dostala od Eskarine a prostřední neM&S čaj od Pickwicku jsem dostala na Valentýna od pana Dé (a voní úžasné i přes krabičku :D).

Detektivky od A. Christie v černých obalech
Budu Vám vyprávět příběh, jak jsem s kamarádkou zašla v dešti se schovat do Antikvariátu Fiducia. Takové poklady a dobře zachovalé, téměř nové a LEVNÉ knihy na jednom místě! Objevila jsem 4 knihy od A.Christie v černých obalech, ale měla jsem jen na dvě (dohromady stály méně než 1 nová a jsou jako nové). Skákala jsem radostí, když mi paní prodavačka oznámila, že si ty další jde odložit na týden ♥.
Nicméně tam mají veškeré klasiky, scifi a fantasy atd. Takže na ty budu chodit, když nebudou černo obalové Christie's detektivky :D.

Ještě "cenná" rada na závěr....Librex zkrachoval a v Ostravě je jediné místo v ČR, kde vyprodává sklady - knihy a učebnice (zejména jazykové s pův. cenou za více než 500) jsou k dostání v Ostravě-Mariánských Horách za 49 Kč/ks.
Takže pokud máte cestu do Ostravy nebo někoho odsud znáte, doporučuji zajít si do Fiducie (nejen antikvariátu, ale i galerie) a také do výprodeje Librexu :)

Napište mi, co jste si v poslední době koupili? Z čeho z věcí, které jste si koupili nebo dostali, jste měli největší radost? Máte nějaké krizové období, kdy má nadměrná většina osob z Vašeho okolí narozeniny a svátky?

11 komentářů:

  1. Jé, šatičky ti moc sluší! Skvěle se k tobě hodí! :33
    Užij si čtení Christie! Je úžasná spisovatelka! : )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Já vím, naprosto její detektivní povídky žeru, ačkoliv prostě mám radši Hercula Poirota než slečnu Marplovou :D

      Vymazat
  2. Nádherné věci. Ty šaty Ti moc sluší, taky bych je chtěla, kdybych neměla ve wishlistu šaty s výšivkou Sherlocka od nějaké čísnké značky :D
    A bločky jsou cute, hned jsem si tu značku musela najít, tak se tu teď rozplývám :D

    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě jsem uvažovala, že bych si na ně prskla nějaký zlatý print ještě, ale není to ten materiál, na který by to šlo ....
      To jsem ráda, že se ti líbí ...Sentimental circus je podle mě opravdu roztomilejší než jejich předchozí hit Rilakkuma :D

      Vymazat
  3. V tom "knižním outletu" jsem byla a koupila jsem si za 49,- Cambridge pronouncing dictionary :D sice nevím, jestli ho někdy budu používat (i když je pravda, že si sem tamlámu hlavu s tím, jak se nějaké slovo vyslovuje), ale za tu cenu...:D a ještě je k tomu CD :D al ejinak tam teda nic moc nemají..jen ty učebnice možná, ale jinak mě tam nic nezaujalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mně tam z beletrie nic nezaujalo (možná tak HP v angličtině, ale když mám jiné díly v češtině, tak se mi to nechtělo motat)...jojo přesně...za tu cenu! Škoda jen, že tam neměli polštinu nebo více "exotické" jazyky.

      Vymazat
  4. Librex R.I.P. :'( V pondělí si tam hned zajdu.
    Čaj Rooibos a Vanilla je jeden z mála od M&S, ke kterému jsem se zatím neodhodlala. Nemám ráda Rooibos :D Ale tak třeba jednou. :D
    A Sherlock šaty jsem taky chtěla - krátce jsem nad nimi pouvažovala, a pak se na to vykašlala. Tak doufám, že tě v nich uvidím! ;)

    Já jsem tedy náhodou měla teď radost, že jsem odolala polštářové rybě, i když mi to láme srdce :D
    Za skoro stejnou cenu jsem si ale koupila na ebayi poodle socks - irské taneční ponožky, které snad využiju lépe. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Librex samostatný prý ještě docela žije, sice přišel o tu mega budovu na Výstavišti, ale jinak hodlá nové knihy prodávat dále.
      No já mám Rooibos ráda, ale tahle variace mi moc nechutná. Asi zůstanu u Rooibosu s červeným pomerančem z Oxalisu. Jistě, jednou je s tebou vyvenčím :D.
      Ale ta ryba byla taaaaaaak dokonalá hlavně, že máš fotku !!! :D
      Hmm..budeš se k ponožkám za stejnou cenu taky tulit v posteli? :D

      Vymazat
  5. Krásné šatičky, moc Ti slušíí :3

    OdpovědětVymazat
  6. Ty šaty obdivuji už poněkolikáté, jsou tak krásné..a ty bločky.. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :3
      Ano, ano.... Sentimental circus můžu vážně doporučit jako něco totál kawaii ♥

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: